Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tunti ennen treeniä 5g ja treenin alussa toiset 5g. Itellä toimii tollain ja vaikuttaa tehokkaasti palautumiseen, nimimerkillä 5krt viikossa yksjakonen. :D

Juuri noin on kokeiltu. Melko kallistakin oli sitrulliini eli kandee kokeilla eka pikkupurkilla (löytyy 250g ja 500g prk ainakin) jos joku aikoo testailla.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kokemuksia tosta fittnestukun Crack:ist? Minkä kokonen on tuo yksi annosmitta kun missään ei sanota muutaku että kokopakkaus on 600g?

"Aina" olen käyttänyt beeta-alaniinia ja sitrulliinimalaattia, enkä enää edes muista että miltä tuntuu kun lihakset on hapoilla tai kipeytyy treenistä. Muutama viikko sitten aloin nappailemaan myös dmaa:ta. En ole huomannut siitä mitään muuta vaikutusta kuin että ehkä ihan vähän on helpompaa keskittyä treenaamiseen. Mutta kaipa sitä on nyt sitten tullut keskityttyä vähän liikaa ja kun noiden kahden ensiksi mainitun aineen takia mikään ei tunnu miltään, taidan olla ylikunnossa.

32,5 g skuuppi, sekoittuvuus heikko, vaahtoo paljon ja vaatii nestettä paljon sekoittuakseen.

Entä toimivuus hintaansa nähden? Ainakin tuo puhe siitä että kärähtää testissä sun muuta tuntuu kertovan että ois tehokasta mutta onko tuo nyt paras vaihtoehto?

Entä toimivuus hintaansa nähden? Ainakin tuo puhe siitä että kärähtää testissä sun muuta tuntuu kertovan että ois tehokasta mutta onko tuo nyt paras vaihtoehto?

Ne varotukset johtuu varmaan tosta geraniumista. Eikös aika usein DMAA-tuotteissa varotellakkin noista doping-jutuista?

Menee ihan samaan kastiin mulla kuin noi muutkin mitä olen kokeillut: Jack3d, Pump3D, Crack. Noihan on kaikki noita DMAA- tuotteita. Uutena olen testannut nyt tuota Crazea, jossa vaikuttavana aineena onkin typpioksidi. :wtf:
En usko että noista mistään mulle on apua merkittävästi ollut. Sen verran latautuneena ja levänneenä sinne salille menen. Kesällä saan noi purkin pohjat käytettyä loppuun niin jatkossa keksin parempaa käyttöä rahalle. Lähinnä on tullut vaan tietynlainen "rituaali" mitä tulee tehtyä ennen salille menoa ja tuo treenilatari on ollut yksi osa sitä. Virtaa noista sain kyllä treeneihin, sarjojen ja liikkeiden välissä en pahemmin halunnut odotella. Nyt tuohon voimapuolelle keskityn niin uskosin saavana paremmin irti treenistä kun vaan viitsin pitää tarvittavat sarjatauot (2-5 min) ja jätän noi latarit niitä "tarvitseville".:rolleyes:

Menee ihan samaan kastiin mulla kuin noi muutkin mitä olen kokeillut: Jack3d, Pump3D, Crack. Noihan on kaikki noita DMAA- tuotteita. Uutena olen testannut nyt tuota Crazea, jossa vaikuttavana aineena onkin typpioksidi. :wtf:
En usko että noista mistään mulle on apua merkittävästi ollut. Sen verran latautuneena ja levänneenä sinne salille menen. Kesällä saan noi purkin pohjat käytettyä loppuun niin jatkossa keksin parempaa käyttöä rahalle. Lähinnä on tullut vaan tietynlainen "rituaali" mitä tulee tehtyä ennen salille menoa ja tuo treenilatari on ollut yksi osa sitä. Virtaa noista sain kyllä treeneihin, sarjojen ja liikkeiden välissä en pahemmin halunnut odotella. Nyt tuohon voimapuolelle keskityn niin uskosin saavana paremmin irti treenistä kun vaan viitsin pitää tarvittavat sarjatauot (2-5 min) ja jätän noi latarit niitä "tarvitseville".:rolleyes:
Kiitoksia tämän halusinkin kuulla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sanokaapas joku tykki tehonlisääjä fitnesstukun sivuilta. Jack3dia ja crackia jokunen aika sitten molempia pari purkkia syönyt, eikä kovin kummosia olleet. Lähinnä kun dieetillä tässä olen ja huomenna alkaa 2vuorotyö joten iltavuoroon kun menee niin joutuu aamusella käymään ja jotain buusteria pitäs kehitellä.

Sanokaapas joku tykki tehonlisääjä fitnesstukun sivuilta. Jack3dia ja crackia jokunen aika sitten molempia pari purkkia syönyt, eikä kovin kummosia olleet. Lähinnä kun dieetillä tässä olen ja huomenna alkaa 2vuorotyö joten iltavuoroon kun menee niin joutuu aamusella käymään ja jotain buusteria pitäs kehitellä.
Craze. Aivan jäätävän tehokasta ainetta.

Crazea ja gasparin superpump maxia tossa kattelin, superia kun pari kaveria kehunut ihan hyväks. Mutta katsotaan :D
Crazea ehdottomasti suosittelen itse. Mä oon kokeillut varmaan kymmentä eri buusteria, ja Craze antaa niille kaikille koteloon 100-0. Plus se hyvä puoli, että ei tuu kovin karmeeta crashia ja väsymystä kun teho lakkaa.

Crazea ehdottomasti suosittelen itse. Mä oon kokeillut varmaan kymmentä eri buusteria, ja Craze antaa niille kaikille koteloon 100-0. Plus se hyvä puoli, että ei tuu kovin karmeeta crashia ja väsymystä kun teho lakkaa.

Niin joo, mulla tuppas cracki ja jackedi aiheuttaa reenin jälkee melkosen väsymyksen. Mutta luotan suhun ja laitan mm. ton tilaukseen ;)

Jep, Craze on..niinkuin jo aikaisemmin mainitsinki..mieletön boosteri!! En sitten tiedä onko sitä vähän jo addiktoitunut siihen, kun odottaa koko päivän että pääsee vetään Crazet käkättimeen ja treenaamaan :)

"Aina" olen käyttänyt beeta-alaniinia ja sitrulliinimalaattia, enkä enää edes muista että miltä tuntuu kun lihakset on hapoilla tai kipeytyy treenistä. .

Pitääkö tämä miten hyvin paikkaansa? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Mulla nyt käytössä
- meltdown
- yohimbine
- syneburn
- vihreä tee
- kofeiini
- tyrosiini
- tauriini
- alcar
- aakg
- sitruliinimalaatti
- dmaa
- dmae

Ei tosin ihan kaikkia kerralla :)
Toimii!

Voisitko kertoa lisää noista hifistelyistä. Aukaisin joku aika sitten keskustelun old school osiolle juuri tälläisestä hifistelystä niin esim vaikka siellä? Hieman kiinnostaisi itseäkin saada tehoja treeniin ja kaikkeen.

Joku toinen kanssa tässä threadissa pisti pitkää listaa omista hifistelyistään joten kertokaa lisää.

Pitääkö tämä miten hyvin paikkaansa? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
On niillä jotain vaikutusta, vaikka onhan tuo aika kärjistetty ja provosoivasti esitetty tuo Tinyn kommentti. Tuohon komboon vielä karnosiini ja kreatiini päälle, niin tehostaa varmaan haponkestoa ja sarjakestävyyttä entisestään.

Suositut

Back
Ylös Bottom