Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ALR poison

Onko kellään kokemusta ALR poisonista. Näytti myynti puheet sen verran kovilta ja mitä tuolla jenkki forumeilla olivat kertoneet. Joten ajattelin myös itse tilata kyseistä tavaraa mutta, jos jollain on henk koht kokemuksia nii vastailkaa ?

Minä olen popsinut muutaman viikon OxyeliteProta ja se tuntuu ainakin jollain tavalla toimivan. Itse käytän oxya dieetin tukena ja aika hyvin se pitää nälän poissa. Heikon luonteen mahdollistama iltasyöpöttely on jäänyt oxyjen ansiosta aika vähiin. Treeniä ennen otan lisäksi kapselin-pari DMAAta. Sniiduista kaloreista huolimatta treeni tuntuu sujuvan, eikä normaalia miinuskaloreilla tapahtuvaa uuvahtamista kesken treenin ole esiintynyt.

Minä olen popsinut muutaman viikon OxyeliteProta ja se tuntuu ainakin jollain tavalla toimivan. Itse käytän oxya dieetin tukena ja aika hyvin se pitää nälän poissa. Heikon luonteen mahdollistama iltasyöpöttely on jäänyt oxyjen ansiosta aika vähiin. Treeniä ennen otan lisäksi kapselin-pari DMAAta. Sniiduista kaloreista huolimatta treeni tuntuu sujuvan, eikä normaalia miinuskaloreilla tapahtuvaa uuvahtamista kesken treenin ole esiintynyt.
Kiitoksia tästä, laitetaan tilaukseen... Kai ne rahat voi huonomminki käyttää.

Millainsta lisäravineblendiä te suosittelisitte ennen reniä otettavaksi? Tällä hetkellä suusta alas ennen reeniä on mennyt starnutritionin reeniboosteri. Tarkoituksena olisi saada lisää pumppia ja intesiteettiä reeniin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koulua kun vielä käyn, niin yleensä menen aina heti koulupäivän päätyttyä salille ja voisin jo koulussa napata buusterin hyvissä ajoin (30min) ennen reeniä!

Käy vaikka vessassa lisäämässä vedet, niin ei tarttee jännätä pysyykö nesteet purkissa vai onko pitkin laukkua/reppua

Pari muutakin kaveria on koittanut 5-8 kapselilla, ilman mitään tuntemuksia. Mut hienoa jos noi lume napit teil potkii ;)
Äläs nyt. Vaikka joku tietty lisääjä ei sulla toimi, niin ei sen tiimoilta pidä mennä yleistämään.

Meikälläkään ne ei pääsääntöisesti toimi johtuen siitä, että monissa tehonlisääjissä on kofeiinia, mille minä oon 15 vuotta kestäneen kahvinlipityksen johdosta hyvin immuuni. Tällä hetkellä kokeilussa Ultimate Nutritionin Full Combat -sarjaan kuuluva Pre Combat Powder. Ohjeenmukainen annostus maistuu lähinnä pahalta. Pitänee ensi viikosta alkaen tuplata annostus.

Pari muutakin kaveria on koittanut 5-8 kapselilla, ilman mitään tuntemuksia. Mut hienoa jos noi lume napit teil potkii ;)
Ei se DMAA kaikille toimi, ainakaan samalla tavalla... esim ite en huomannut käytön aikana mitään vaikutusta, vasta sitten kun lopetin. Yhtäkkiä ei ollutkaan samaa draivia treenata kuin aiemmin.

Eilen iltasella kävin hakemassa OxyELITEt postista ja tänä aamuna vetäsin yhen huiviin aamukahvin kylkiäisenä 7.00 aikaa aamulla. 12.00 Aikaa sitten iskin salille ja en tiiä oikeesta tehosta tullu vai lume-tehosta, mutta tuntui että sai paremmin sarjat saatettuu loppuun. Keskittyminen kanssa oli huippuluokkaa. Pientä hikkaa tuntunu pukkaavan tänään todella siis todella pitkästä aikaa, mutta liekkö syy OxyELITE.

Pitää lisää viel tutkailla, mutta tähän mennessä olen ainakin ollu tyytyväinen ostokseen. Nälän ainakin tappaa, mikä on hyvä asia kun miinuskaloreilla mennään. :)

Kellään kokemusta tosta oxyelitestä yhdistettynä vähähiilariseen runsas rasvaiseen ruokavalioon? Kannattaako toi ottaa ennen reeniä?

Suositut

Back
Ylös Bottom