Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia tästä, laitetaan tilaukseen... Kai ne rahat voi huonomminki käyttää.Minä olen popsinut muutaman viikon OxyeliteProta ja se tuntuu ainakin jollain tavalla toimivan. Itse käytän oxya dieetin tukena ja aika hyvin se pitää nälän poissa. Heikon luonteen mahdollistama iltasyöpöttely on jäänyt oxyjen ansiosta aika vähiin. Treeniä ennen otan lisäksi kapselin-pari DMAAta. Sniiduista kaloreista huolimatta treeni tuntuu sujuvan, eikä normaalia miinuskaloreilla tapahtuvaa uuvahtamista kesken treenin ole esiintynyt.
Voiko noi buusterit sekottaa veteen jo esim. 8h ennen juoman nauttimista?
Kiireellinen aikataulu-kö ? Emiks ei??? ............ ja onpahan imeytynyt :D
Koulua kun vielä käyn, niin yleensä menen aina heti koulupäivän päätyttyä salille ja voisin jo koulussa napata buusterin hyvissä ajoin (30min) ennen reeniä!
Potkii aika mukavasti tää 1,3- Dimethylamylamine!
http://www.iherb.com/Primaforce-1-3-Dimethylamylamine-20-mg-200-Capsules/25322?at=0
Höpö höpö, montako kapselia söit? 50? Ite oon testannu 12kapselilla, ilman mitään vaikutusta!
Höpö höpö, montako kapselia söit? 50? Ite oon testannu 12kapselilla, ilman mitään vaikutusta!
Pari muutakin kaveria on koittanut 5-8 kapselilla, ilman mitään tuntemuksia. Mut hienoa jos noi lume napit teil potkii ;)
Äläs nyt. Vaikka joku tietty lisääjä ei sulla toimi, niin ei sen tiimoilta pidä mennä yleistämään.Pari muutakin kaveria on koittanut 5-8 kapselilla, ilman mitään tuntemuksia. Mut hienoa jos noi lume napit teil potkii ;)
Ei se DMAA kaikille toimi, ainakaan samalla tavalla... esim ite en huomannut käytön aikana mitään vaikutusta, vasta sitten kun lopetin. Yhtäkkiä ei ollutkaan samaa draivia treenata kuin aiemmin.Pari muutakin kaveria on koittanut 5-8 kapselilla, ilman mitään tuntemuksia. Mut hienoa jos noi lume napit teil potkii ;)