SUPERCARB 1kg -40%

Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Minkököhän verran näitä DMAA, DMBA ja tämä uusin DMHA tutkittiin ennen kuin lätkäistiin tuotteisiin? Jälkikäteen huomattiin että kappas, se olikin neurotoksista. Mitä jos olisi ilmaantunut että noilla olisi jotain mutageenisiä tai genotoksisia vaikutuksia jotka periytyy, eli tulisi kehitysvammaisia lapsia kun jompikumpi vanhemmista on vetänyt boosteria. Vittu näissä pitäisi olla aika vitun tarkkana mitä saa myydä ihmisille syötäväksi. Jokaisen oma päätöshän se tietysti on että vetääkö jotain sisäänsä mitä ei ole tutkittu.

Viimeksi muokattu:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos on ottanut synefriiniä aamuseitsemältä niin uskaltaako ottaa kofeiinia 100 mg iltakuudelta? Vai onko parempi jättää ottamatta. Niitä molempia sisältäviähän ei saa olla markkinoilla.

Jos on ottanut synefriiniä aamuseitsemältä niin uskaltaako ottaa kofeiinia 100 mg iltakuudelta? Vai onko parempi jättää ottamatta. Niitä molempia sisältäviähän ei saa olla markkinoilla.

Ite vedin kyllä samaan aikaanki mut jätin Synefriinin pois ku tuli ikäviä sydämmen muljahteluita ja ne myös loppu poisjätön jälkeen.

No todellakin. Tietysti yksilöllistä, että voi laittaa joillekin yliherkille toi combo pumpun koville (samaan aikaan käytettynä), mutta itse käyttänyt kyllä paljon, eikä mitään erikoista vaikutusta. Eihän noi esim. Jenkeissä oo kielletty samassa tuotteessa

Jepsis beta-alaniini, ja täysin vaaratonta on se kihelmöinti ja ajan kanssa yleensä helpottaa, jos säännöllisesti käyttää. Riippuu toki kuinka kauan on viime ruokailusta silloin kun ottaa, sekä annoskoosta tottakai.

Mulle ei oo koskaan tullut siitä kihelmöintiä, vaikka ois sekä pwo- että intrajuomassa mukana sitä. :eek:

Kellään tuosta Attitude V2.sta kokemuksia?

Vajaa purkillinen nyt vedetty. Itsellä ei parhaat lähtökohdat arvioida koska näin pitkän dieetin viimeisiä viedessä stimulanttitolet on vedetty tappiin Inzanella ennen tätä. Inzaneen (ja varmaan muihinkin amp citrate-pohjaisiin) verrattuna ei ole sellaista levotonta "pärinää" vaan tasaisempi fokus ja sellainen motivoitunut, skarppi, hyvä olo joka jatkuu pitkään treenin jälkeen. Ihan hitunen enemmän sellaista energisyyttä niin olisi mahtava buusteri. Mutta kuten sanoin, omat toleranssit katossa tällä hetkellä. Ja tonhan saa helposti kofeiinilla paikattua.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jacke3dia vaan, sitä saa ihan kohtuu hinnoin ulkomailta kun tilaa. Pari pikkulähetystä oon saanut perille asti rajan yli. Jacke3dista tulee niiin hyvä syke.

Mun nöyrä mielipide on, että noita valmiita PWO-tuotteita ei ole mitään järkeä ostaa. Osta mieluummin toimiviksi todettuja raaka-aineita suoraan (vaikka MyProteinilta) ja lisää niitä oikea määrä esim. protskun sekaan. Silloin pystyt kontrolloimaan että annoksessa on oikeasti se tarvittava määrä ja tulee paljon halvemmaksi kun leikkaat sen välimiehen siitä pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom