Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
"piriste"

kysyisin mikä olis PARAS laillinen pirisite,, olen lukenut foorumia ja jack3d ja 1.m.r on noussut monta kertaa esille eli onko nämä niitä parhaita piristeitä/rasvanpolttajia mitä suomesta saa tällä hetkellä? tarkoitus olisi pudottaa painoa lenkillä ja puntilla, mutta olen huono lähtemään lenkille, eli olisi hyvä jos saisi jotain kunnon tykkyä piristettä

Kofeiinia. Kylkeen voi heittää tauriinia jos tuntuu ettei potki, itse olin tehonlisääjien sekakäyttäjä, kunnes DMAA-herkut lähtivät markkinoilta. Sitten koitettiin kaikki läpi, ja todettiin että saman potkun saa kasasta kofeiinia. Ja tulee halvemmaksi. Kannattaa vähän oman painon mukaan suhteuttaa tuota annosta, itse olen vedellyt 4 tablettia, eli 400mg ennen reeniä jo pitkän aikaa, elopainon ollessa 120-135kg. Kevyemmälle hepulle riittää mahdollisesti vähemmän.

kysyisin mikä olis PARAS laillinen pirisite,, olen lukenut foorumia ja jack3d ja 1.m.r on noussut monta kertaa esille eli onko nämä niitä parhaita piristeitä/rasvanpolttajia mitä suomesta saa tällä hetkellä? tarkoitus olisi pudottaa painoa lenkillä ja puntilla, mutta olen huono lähtemään lenkille, eli olisi hyvä jos saisi jotain kunnon tykkyä piristettä

Synefriini ja kofeiini. Tosin synefriini ollaan kai kieltämässä ihan pian.

olisko mitää muuta mahdollista kun toi kofeiini, kun olen herkkä sille aiheuttaa useampana kupillisena ahdistusta.....

- - - Updated - - -

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ostaisin kyllä mutta jää vissii tulliin paketit...

- - - Updated - - -

mistähän tota synerfiiniä sais ostettua

Ite ostin eräästä suomalaisesta kaupasta 180x10mg kapseleita (puhdasta synefriini HCL:ää, ei pomeranssiuutetta). Aloitin 10mg annostuksella ja nyt tulee otettua yleensä 20-30mg/pvä. Netistä oon kattonu niin 20mg on näköjään turvallinen raja, mutta purkissa lukee, että voi ottaa 1-3 kapselia päivässä.

Nyt saa yhestä uk-nettikaupasta(se arskan yhen leffan niminen paikka) halpaa dmaa:ta sisältävää jauhetta jos ketä kiinnostaa ja uskaltaa tilata..

Mulla on viimeksi ollut käytössä star nutritionin se hardroce creatine, missä on myös asparagiinihappoa. Joko siitä tai muusta johtuen toimivin. Ei tee mitään nopeaa sykäystä, mutta videystaso nousee ja pumppi on ihan ok. Pelkästään pumpilla mitattuna on mielestäni paras ollu Red Ramin nitro booster.

En jaksa alkaa selaileen kaikkia sivuja läpi, joten kysyisin että onkos kokemuksia tosta 1.M.R. buusterista? Tarttis jotain uutta tehonlisääjää saada ja toi näyttäis olevan tarjouksessa..

Onko kenelläkään kokemuksia d-stunnerista?

Jossain ketjussa kehuttiin, niin menin viime vuonna ostamaan. Täysin hukkaan meni nekin rahat, kylmää hikeä ja pahaa oloa kyllä puskee tuon myrkyn jäljiltä, mutta ei siinä kyllä treenitehot ohessa kasva.

Jossain ketjussa kehuttiin, niin menin viime vuonna ostamaan. Täysin hukkaan meni nekin rahat, kylmää hikeä ja pahaa oloa kyllä puskee tuon myrkyn jäljiltä, mutta ei siinä kyllä treenitehot ohessa kasva.
Heh. Meinasin pistää jo tilaukseen...

Onkos kenelläkään suositella mitään boosteria? ASN:n Ritualia käyttänyt viimeksi ja ihan hyväksi todennut. Mutant Mayhem ja Neurocore eivät pelittäneet edes vähää alusta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom