Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jos joku haluaa jenkeistä tilata, ni kannattaa kokeille Tota Pre workout Jym, hyvää kamaa, aineosien määrät näkyvillä ja niitä on vähintään riittävästi ;) jäätävät pumpit tolla ainakin saa..

Itelle vihdoin saapui noi pre-jymit niin ei ainakaan vielä parissa reenissä mitään kummalisempaa efektiä tullut. Nimimerkillä entinen crazeholic :)

Pistähän sit tänne vahvistus et tuleeko perille vai jääkö tulliin. :)

Itsepäisyys tuli vähän maksamaan (taas).Mun jack3d purkit palaa parhaillaan Tullin takapihalla.Eli vedetään nyt crazet loppuun ja sen jälkeen Suomen valtion kunniaksi yksi toisto lisää joka treenissä,joka liikkeessä.

Itellä olis yks 600g purnukka tätä Crackia, ite sillä tee mitään, mutta olisko joku kiinnostunu poistamaan tuon nurkistani?

Tammikuussa pääsee (ehkä) salille, niin ZMA ja ripped riittänee..

Itsepäisyys tuli vähän maksamaan (taas).Mun jack3d purkit palaa parhaillaan Tullin takapihalla.Eli vedetään nyt crazet loppuun ja sen jälkeen Suomen valtion kunniaksi yksi toisto lisää joka treenissä,joka liikkeessä.

Onko niillä joku nuotio siellä takapihalla missä polttaa laittomat rojut? :)

mitä jack3d:in tillalle.. siitä tulee meikäläiselle niin hirveet crushit että oksat pois.. aamulla 30min ennen treeniä otin 2 scooppia ja treenin loppupuolella oli yhtäkkiä ihan puhki.. haukottelin vaan kesken sarjojen.. eikä ollu eka kerta...

craze vai onko muita hyviä?

mitä jack3d:in tillalle.. siitä tulee meikäläiselle niin hirveet crushit että oksat pois.. aamulla 30min ennen treeniä otin 2 scooppia ja treenin loppupuolella oli yhtäkkiä ihan puhki.. haukottelin vaan kesken sarjojen.. eikä ollu eka kerta...

craze vai onko muita hyviä?

Jos et crasheja haluu nii sillo ei kannata stimuja ottaa

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no kyllähän noi crashit kuuluu asiaan.. mutta saisivat tulla vähän myöhemmin ku 1,5h nauttimisesta.. vähän menee vituiks treenit... :D

ja aikaisemmin ei ees tullu, mutta nyt loppusyksystä on tullu aika usein :(

Itsellä nyt testissä Mutant Mayhem pakkauksessa määrätyllä annoskoolla, rikastettuna ~2.5g Arginiinilla, ~2.5g Beta-alaniinilla, ~5g Sitrulliinimalaatilla.. Annokset vähän vaihtelevat, treenin aikana intrassa menee myös lisää Sitrulliinimalaattia n. 2.5g ja siihen olen miettinyt lisäävän saman määrän arginiinia vielä tehostamaan vaikutuksia. Omalla kohdalla tämä on toiminut, useamman viikon treeneissä olen ollut virkeämpi ja saannut lämmön päälle paremmin. Tuloksista en tiedä, mutta virkeyteen ainakin on toiminut !

Itse otin tänään testiin Redweilirin red punchin. Ainakin näin ekalla kerralla potki hyvin ja piristi sekä autto keskittyyn treeniin loistavasti. Painoa on sen verran et vedin sitä 12g annoksen 3dl veden kans. Maku oli hyvä ja treenin aikana ei tullu hapokkaita röyhtäyksiä kuten nää yleensä itselle semmoisia aiheuttaa. Katsotaan miten käy pidemmän ajan kuluessa vaikutusten kans mut loistotuote löyty itselle jos toimii.

Onko kokemuksia PES Alphaminestä?

Entäs Erase Pro?

Ajattelin tilata kumpaakin buustaamaan rasvanpolttoa/treeniä mut kiinnostais tietää onks vaikutukset oikeesti mitä luvataan vai täyttä paskaa niinkun usein on.Entä saman aikainen käyttö?

Onko kokemuksia PES Alphaminestä?

Entäs Erase Pro?

Ajattelin tilata kumpaakin buustaamaan rasvanpolttoa/treeniä mut kiinnostais tietää onks vaikutukset oikeesti mitä luvataan vai täyttä paskaa niinkun usein on.Entä saman aikainen käyttö?
Mulla on käytössä PES Alphamine. Monet sanovat, että alphamine pitää nälkää hyvin kurissa, jonka oon itsekin huomannut. Piristää myös kivasti. Plussana vielä annosmäärä (84), jauhe-muoto ja maku. Miinuksena runsaat täyte-ainemäärät (jos katsot tuoteselostetta, niin sisältää mm. HICA:aa, joka on IMO aika turha, etenkin noin pieninä annoksina).

Jäikö purkit muka tuon DMAA:n takia tulliin?? Kyllä ne sieltä pitäisi rahalla pois saada kunhan vaan maksaa ALV:t ja tullit. Käsittääkseni pelkästään DMAA:n myynti on kielletty Suomessa.

Jäikö purkit muka tuon DMAA:n takia tulliin?? Kyllä ne sieltä pitäisi rahalla pois saada kunhan vaan maksaa ALV:t ja tullit. Käsittääkseni pelkästään DMAA:n myynti on kielletty Suomessa.

En mä ainakaan keksi mitä muuta se voi olla.Näin kirjeessä lukee: Teille on saapunut postin kautta lähetys, joka sisälsi lääkevalmisteita.Lääkevalmisteiden hankkiminen ja vastaanottaminen blaa blaa blaa.Lähetyksen sisältämät lääkkeet on otettu tullivalvontaan, ja ne tullaan hävittämään Tullikoodeksin 75 artiklan ja tullilain 35§ 1 mom 4-kohdan nojalla.
Rahalla et saa näitä pois.Se on varmaa.He tekivät muuten aika fixusti että laittoivat mut ensin maksamaan kaikki tullit ja verot ja sen jälkeen tuli tämä :D. Perkele , millon Craze tulee takaisin !!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom