Kato vähän kuin hitaalla ne käyPistää miettimään onko näillä Overeemeilla ja Antonio Silvoilla minkälaista päävammaa kertynyt päähän kun näähän on pökrätty melkein neljä kertaa enemmän samaan tyyliin kuin Packalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kato vähän kuin hitaalla ne käyPistää miettimään onko näillä Overeemeilla ja Antonio Silvoilla minkälaista päävammaa kertynyt päähän kun näähän on pökrätty melkein neljä kertaa enemmän samaan tyyliin kuin Packalen.
Nämä voi tulla ja usein tulevatkin viiveellä esiinKato vähän kuin hitaalla ne käy
Unibetin kanavalle ainakin jossain välissä teki.Kuulin et teemu olis alottanu twitch lähetysten tekemisen. Kanavaa en löytäny ainakaan nimellä, niin onko jollain tietoa mikä se on?
Eikai Makwan ihan perisuomalainen ole...Itse en osaa ainakaan mieltää häntä Suomalaiseksi.Suomalaiset UFC-ottelijat voi menestyksensä perusteella jakaa kolmeen kategoriaan:
1. Useita voittoja ja oikea ura: Makwan Amirkhani
2. 1 voitto ja aloitussopimukseen jääminen: Anton Kuivanen, Tom Niinimäki, Teemu Packalen.
3. Ei voittoja, 1 ottelu: Tina Hanninen, Tony Halme.
Packalen kuuluu neljän parhaiten pärjänneen suomalaisvapaaottelijan joukkoon. Ehkä perustelluimmin kolmanneksi Niinimäen jälkeen ja ennen Kuivasta. UFC:n ulkopuolelta ei varmaan ketään suomalaista voi nostaa Packalenin edelle.
Suomalaiset UFC-ottelijat voi menestyksensä perusteella jakaa kolmeen kategoriaan:
1. Useita voittoja ja oikea ura: Makwan Amirkhani
2. 1 voitto ja aloitussopimukseen jääminen: Anton Kuivanen, Tom Niinimäki, Teemu Packalen.
3. Ei voittoja, 1 ottelu: Tina Hanninen, Tony Halme.
Packalen kuuluu neljän parhaiten pärjänneen suomalaisvapaaottelijan joukkoon. Ehkä perustelluimmin kolmanneksi Niinimäen jälkeen ja ennen Kuivasta. UFC:n ulkopuolelta ei varmaan ketään suomalaista voi nostaa Packalenin edelle.
Vähä väsähtänyt ajatuksenjuoksu tässä nyt. Makwan tullu aivan pikkulapsena Suomeen, käynyt koulunsa täällä ja hikoillu lapsuuden ja nuoruuden Suomalaisilla painimolskeilla intiimissä lähikontaktissa meikäläisten kundien kanssa ja varmaan vapaa-ajalla syvällistä ihokontaktia myös suomimimmeihin ollut erittäin paljon. UFC ssä edustanut Suomea vuositolkulla, ja sinä kehtaat heittää tollasii huonoja letkautuksia. Integraatio on sitä luokkaa että lasken Makwanin enempi Suomalaiseksi kuin monen kantasuomalaisen. Kyllä Suomen kasvatti on jo täyspainonen Finski, meikäläisiä.Eikai Makwan ihan perisuomalainen ole...Itse en osaa ainakaan mieltää häntä Suomalaiseksi.
Vitun juntti.Eikai Makwan ihan perisuomalainen ole...Itse en osaa ainakaan mieltää häntä Suomalaiseksi.
Ai koska ei omista lihavaa keskivartaloa, korkeaa verenpainetta sekä alkoholismia?Eikai Makwan ihan perisuomalainen ole...Itse en osaa ainakaan mieltää häntä Suomalaiseksi.
Nii just! Ja mitä Kuivanen tekee tällä listalla?Eikai Makwan ihan perisuomalainen ole...Itse en osaa ainakaan mieltää häntä Suomalaiseksi.
Tää on vähän hankalaa kyllä. Pitäisi varmaan ensin määritellä "menestys"UFC:n ulkopuolelta ei varmaan ketään suomalaista voi nostaa Packalenin edelle.
Kuivasella on vaalea iho ja nimeä luulee suomalaiseksiNii just! Ja mitä Kuivanen tekee tällä listalla?