Ei pitäisi lyödä lyötyä, mutta aikamoista kuraa on Packalenin jälkianayysi. Olen lähes kaikesta eri mieltä.
– Ottelu lähti mielestäni ihan hyvin. Osuin jabilla heti tosi hyvin, ja kaveri alkoi pyyhkiä naamaansa. Huomasin siinä, että hän varmaan vähän pelästyi.
Ottelu ei lähtenyt hyvin, eikä tuolla jabilla ollut nähtävästi juurikaan vaikutusta vastustajaan. Vielä vähemmän uskon Azaitarin pelästyneen.
- Ottelijana olen yleensä järkevä, mutta olin jotenkin ihan kipsissä. Ennen tyrmäystä oli lähitilanne, jossa hän sai iskun takaraivooni. Polveni notkahtivat vähän, ja varmaan iskun kestävyys hävisi siinä.
Iskunkestävyys luultavasti hävisi lukuisten tyrmäystä edeltävien pommien takia, jotka johtuivat valtavasta tasoerosta. Ilman niitäkin tuo viimeinen niitti olisi luultavasti sammuttanut vintin, se oli nappiosuma.
– Se oli minulta ihan oikeaoppinen etukäden suora, ja minulla oli leuka piilossa. Nyt vain osui sitten niin sanottu overhand-lyönti korvan taakse. Pahin mahdollinen skenaario, turkulainen tiivistää.
Ei todellakaan ollut oikeaoppinen etukäden suora, vaan epämääräinen, hidas ja jähmeä tökkäisy. En ymmärrä miten Packalen ei näe tuotakaan tilannetta selkeästi omana virheenään.
– Olisin voinut olla tekemättä mitään koko loppuerän aikana ja viedä vastustaja mattoon toisessa erässä. Vihaan sanoa ”jos”. Mä mokasin – ei tuolla tasolla voi tehdä noin, kuten tein!
Siis mitä? Olisi voinut himmailla ja viedä kaverin alas toisessa erässä? Kuinka niin? Mikä tuossa tekemisessä viittasi, että Packalen olisi ikinä saanut vastustajaa tonttiin? Ei mikään. Muutenkin tuollaisen yksipuolisen kolme ja puoli minuuttia kestäneen pyörtymiseen päättyneen turpasaunan jälkeen on aika absurdia sanoa, että "Olisin voinut olla tekemättä koko loppuerän aikana."
Minusta Teemu teki hyvin vähän mitään onnistunutta koko erän aikana.