- Ikä
- 36
Täh, kahvinpuruja? Wtf? :DItte oon joskus laittanu kahvinpuruja sekaan. Tulee ihan valkovenäläisen makuista. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täh, kahvinpuruja? Wtf? :DItte oon joskus laittanu kahvinpuruja sekaan. Tulee ihan valkovenäläisen makuista. ;)
mun palkkari: joku desi heraa, 5-10g kreatiinia ja 1rkl panimosokeria.
mitä mieltä tästä? ja kannattaako sekottaa ne maitoo vai vetee?
AK-85 kun aloitin salilla käymisen äitini oli ostanu noita dexaleita, ja ku semmosen otti salin jälkee nii kyllä oli paremmin palautunut kun ilman, sit ostin heraa ja joskus sekottelen noita keskenään Ja on kyllä paino lähteny nousuu hyvin, varo vain ettet kerää pelkästään sitä läskiä
Mä vetäsen 30g heraa vaan, maustamatonta johkin 1-2dl vereen , riippuu janosta
Btw, onko jotain hyviä netti kauppoja mistä tilata esim. kreaa, vois kokeilla tai tuota "mainostettua" glutamiia, josta apua mihin ?
Mahd. halvalla siis..
Eiköhän siinä ole tullut r vahingossa t:n tilalle. Olisi kyllä aika hc kaveri, palkkarissa verta + heraa :Dtuliko kirjoitusvirhe, vai juotko oikeasti verta palkkarissa?:lol2:
Eiköhän siinä ole tullut r vahingossa t:n tilalle. Olisi kyllä aika hc kaveri, palkkarissa verta + heraa :D