Tee-se-itse palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ak-85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sekotat veteen. Hidastuu imeytyminen jos sekotat maitoon. Ihan hyvältähän toi näyttää "peruspalkkariksi".

Zone-sarja -42%
Otat vain proteiinit, hiilarit ja kreatiinit heti treenin jälkeen.

Olen saanut painon nostettua nyt 71 -> 81kg, puntin nostamisen aloitin helmikuun alussa 08'
Eli ihan hyvin on lähtenyt paino nousuun.

Olettekos muuten kokeillut juua esim dexalia reenin aikana, tuntuu että paikat ei olisi puoleksikkaan niin kipeänä jos vetää urheilujuomaa reenin aikana?!

AK-85 kun aloitin salilla käymisen äitini oli ostanu noita dexaleita, ja ku semmosen otti salin jälkee nii kyllä oli paremmin palautunut kun ilman, sit ostin heraa ja joskus sekottelen noita keskenään :) Ja on kyllä paino lähteny nousuu hyvin, varo vain ettet kerää pelkästään sitä läskiä :)

AK-85 kun aloitin salilla käymisen äitini oli ostanu noita dexaleita, ja ku semmosen otti salin jälkee nii kyllä oli paremmin palautunut kun ilman, sit ostin heraa ja joskus sekottelen noita keskenään :) Ja on kyllä paino lähteny nousuu hyvin, varo vain ettet kerää pelkästään sitä läskiä :)

Eipä tuo oo läskinä näkynyt pahemmin, arseeseen on kyllä tullu vähä liikaa massaa :itku:. ennen salia olin 182/71, eli luuviulu ja kun aloin kunnolla evästään nii 5kg tuli yhdessä hujauksessa. Ja tuosta 78kg eteenpäin piti syyä jo kanaparvi päivässä rahkalavan kera että olen päässyt tuohon 81 :dance2:

Nyt ajattelin rajottaa painon noston 0.5-1 kg kuukaudessa.

Se saattaa olla ihan realistinen tavoite. mutta kyllä tosta on vähä läsääkin tuosta 10kg:sta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä myös tee-se-itse. Ei sitä maustaa tarvitse, parin kerran jälkeen lähinnä turhaa hifistelyä moinen. Tottuu aika nopeesti. Jos jotain niin Fun Light mansikka tiiviste reippaammalla kädellä peittää maun komeesti.

Tulipas tehtyä hieno sekoitus. Suurin osa maustamatonta heraa, pikkuisen maltoa ja joskus muinoin ostettu pussi BCAA jauhetta sekaan että pääsee siitäkin eroon (+jotain glutamiinin jämiä). Unohdin kokonaan, että BCAA maistuu aika muikealle. No, kyllä tuo ihan juotavaa on. :evil:

Mä vetäsen 30g heraa vaan, maustamatonta johkin 1-2dl vereen , riippuu janosta :)
Btw, onko jotain hyviä netti kauppoja mistä tilata esim. kreaa, vois kokeilla tai tuota "mainostettua" glutamiia, josta apua mihin ?
Mahd. halvalla siis..

Mä vetäsen 30g heraa vaan, maustamatonta johkin 1-2dl vereen , riippuu janosta :)
Btw, onko jotain hyviä netti kauppoja mistä tilata esim. kreaa, vois kokeilla tai tuota "mainostettua" glutamiia, josta apua mihin ?
Mahd. halvalla siis..

tuliko kirjoitusvirhe, vai juotko oikeasti verta palkkarissa?:lol2:

Itekki käytän ei valmis juomaa elikkä desi soija protskuu ku hera ei käy mahalle, puol desii maltoo ja vähän päälle puoldesii kaakaojauhoo.. ja hyvin saa alas. Oon kans miettiny jos jonkin valmisjuoman hankkis tohon päälle.

50% perusheraa, 25% kaakaojauhetta ja 25% panimosokeria. Iha jees, menee alas.
Tosin joutuu varmaan seuraavaks ostaa jonku vaik mansikan makusen heran, sellane 10l kohta vetäny palaria tollasena.

Oon miettiny et ku oon heittäny aina kaikki ainekset vaa isoon kannelliseen ämpäriin määrien mittaamisen jälkeen ja sekottanu, et onko tosta haittaa?
Luulis menevän sekasin ja ainepitoisuuksien olevan "vakioita" joka desissä, mutta onko näin vai onko jossain kohdassa enemmän prodee kun toisessa?

Eiköhän siinä ole tullut r vahingossa t:n tilalle. Olisi kyllä aika hc kaveri, palkkarissa verta + heraa :D

onhan siitä verestäkin täällä ollut puhetta, ei sitä koskaan tiedä:rolleyes:

Loppui nyt nuo palkkari ainekset niin piti tilata uuet samanlaiset, mutta pistin kaseiininkin tulemaan, mikälie yöprotsku. Kokemuksia tuosta??? Ajattelin käyttää sitä niin että jos jää jonain päivänä syömiset vähemmälle niin otan tuommosen kaseiini rinksun ennen kuin menen nukkumaan.... onkohan oikein..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom