Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tähän voin mäkin vastata että sitä ruokaa saa tarpeeksi kun vaan syö. Hyvää se ei välttämättä ole mutta sille ei minkään voi. Kaverit varmaan kutistuneet kun ei vapaa-ajalla jaksa käydä puntilla vaan käy mieluummin vetämässä sotkumunkit. Syöt kunnolla sillon kun ruokaa on tarjolla ja omat tonnikalat ja vastaavat kaappiin iltapalaksi.Olen 20-vuotias nuori, joka on treenannut vähän yli vuoden. Olen lähdössä inttiin ja en haluaisi menettää lihasmassaa, kuten olen huomannut monille kavereille käyneen (ovat siis kutistuneet aivan mielettömästi). Miten voin ylläpitää lihasmassaa intissä kun ruokaa ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi?
Tämä. Itekki kutistuin mut se oli iha vaan sen takia että ei ollut treeni- ja syömismotivaatio ihan huipussaan. Ihan hyvin sielä pystyy lihat pitämään ja jopa kasvamaan jos motivaatio riittää.Tähän voin mäkin vastata että sitä ruokaa saa tarpeeksi kun vaan syö. Hyvää se ei välttämättä ole mutta sille ei minkään voi. Kaverit varmaan kutistuneet kun ei vapaa-ajalla jaksa käydä puntilla vaan käy mieluummin vetämässä sotkumunkit. Syöt kunnolla sillon kun ruokaa on tarjolla ja omat tonnikalat ja vastaavat kaappiin iltapalaksi.
Ei muuten oo Mika Ms. Olympian kolmospalli kautta-aikain kovin tulos suomalaisittain, niin kuin Podcast 27:ssa vähän spekuloit. Kike Elomaa voitti koko paskan 1981!Nyt on hienoo podcastii! Ja kerta ensimmäinen, saimme kuvankin sinne messiin! :D Ja on nuo äänet kyllä hyvät. T. Poskisoittaja