Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos jää vaikkapa maanantaina rintatreenit kesken (töissä treenattu ja hälytys katkaisee treenit) kannattaako mennä seuraavana päivänä tekemään edellinen treeni uudelleen kokonaisuudessaan? Kasvaako loukkaantumis riski vai toimiiko ikäänkuin tuplatreeni samalle lihakselle, mutta pidemmällä palautumis välillä. Vai onko väliliian pitkä jos puhutaan 12h tai yli, vai jatkaa kiertoa normaalisti eteempäin ja ensi kerralla jotain extraa sitten rinnalle? Toivotaan ettei kovin epäselvästi kirjotettu.. :)

Olen 20-vuotias nuori, joka on treenannut vähän yli vuoden. Olen lähdössä inttiin ja en haluaisi menettää lihasmassaa, kuten olen huomannut monille kavereille käyneen (ovat siis kutistuneet aivan mielettömästi). Miten voin ylläpitää lihasmassaa intissä kun ruokaa ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi?

Olen 20-vuotias nuori, joka on treenannut vähän yli vuoden. Olen lähdössä inttiin ja en haluaisi menettää lihasmassaa, kuten olen huomannut monille kavereille käyneen (ovat siis kutistuneet aivan mielettömästi). Miten voin ylläpitää lihasmassaa intissä kun ruokaa ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi?
Tähän voin mäkin vastata että sitä ruokaa saa tarpeeksi kun vaan syö. Hyvää se ei välttämättä ole mutta sille ei minkään voi. Kaverit varmaan kutistuneet kun ei vapaa-ajalla jaksa käydä puntilla vaan käy mieluummin vetämässä sotkumunkit. Syöt kunnolla sillon kun ruokaa on tarjolla ja omat tonnikalat ja vastaavat kaappiin iltapalaksi.

Tähän voin mäkin vastata että sitä ruokaa saa tarpeeksi kun vaan syö. Hyvää se ei välttämättä ole mutta sille ei minkään voi. Kaverit varmaan kutistuneet kun ei vapaa-ajalla jaksa käydä puntilla vaan käy mieluummin vetämässä sotkumunkit. Syöt kunnolla sillon kun ruokaa on tarjolla ja omat tonnikalat ja vastaavat kaappiin iltapalaksi.
Tämä. Itekki kutistuin mut se oli iha vaan sen takia että ei ollut treeni- ja syömismotivaatio ihan huipussaan. Ihan hyvin sielä pystyy lihat pitämään ja jopa kasvamaan jos motivaatio riittää.

Nyysky sano joskus et veli ja kreatiini ja alkaa tuloksia syntyy! Velipojan kans ollaan koko ajan puntilla yhessä reenattu ja nyt oli tarkoitus ottaa mukaan myös tuo kreatiini. Tuli tuossa ittellä käytyä työterveyshoidossa ja siellä tieten otettiin verinäyte. Veren kreatiinipitoisuus oli 98 (viitearvojen ollessa 60-100). Onko järkevää aloittaa kreatiinin käyttöä jos arvot on jo valmiiksi suosituksen ylärajassa?

Kysymys lihaskestävyyden parantamisesta, erityisesti rintalihaksille:
Ongelmana, rinnan hyytyminen todella nopeasti penkistä menee 1x6 140kg mutta jos teen vaikka kympin sarjoja niin menee näin 125 kg:lla 1x10 1x9 1x7 ja tämän jälkeen tissit ihan loppu ja aivan pumpissa...

Repesin ku selailin youtubea ja siel on nykyään noita kategorioita (?) esim kehonrakennus jne niin team mm podcastit videot löytyy kilpa-ajovideopelit osiosta :D

Nyt on hienoo podcastii! Ja kerta ensimmäinen, saimme kuvankin sinne messiin! :D Ja on nuo äänet kyllä hyvät. T. Poskisoittaja
Ei muuten oo Mika Ms. Olympian kolmospalli kautta-aikain kovin tulos suomalaisittain, niin kuin Podcast 27:ssa vähän spekuloit. Kike Elomaa voitti koko paskan 1981!

Semmoinen kysymys herroille kun olette salilla veivaamassa ja huomaatte kun joku tekee liikettä päin helvettiä. Mainitsetteko asiasta vai näytättekö miten kuuluisi tehdä?

Tissit vai perse?

Milloin olette viimeeksi käyneet katsomassa urheilua livenä ja mitä lajia? Ja ei, kehonrakennusta ei saa vastata tähän. :)

Back
Ylös Bottom