Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En kyl usko, jengihän tekee trailereista niitä reaction pätkii ihan vidust.

Youtuben kommenteista päätellen Mike on podikiusaaja ja alistaa Mikaa näissä podcasteissä.(voi herranvihtu mitä porukkaa)

Mika miltä tämä tuntuu?

Jos pystyisitte virittää tuon setupin sillein, että istuisitte vastakkain, niin uskoisin että Mika ei enää "poskisoittelisi". Mika vaan pyrkii keskustellessaan hakea katsekontaktia, minkä takia kääntelee päätä. Noh, oli miten oli, äänet on toiminut mielestäni vallan mainiosti. Hyvää settiä kaikinpuolin.

Jos pystyisitte virittää tuon setupin sillein, että istuisitte vastakkain, niin uskoisin että Mika ei enää "poskisoittelisi". Mika vaan pyrkii keskustellessaan hakea katsekontaktia, minkä takia kääntelee päätä. Noh, oli miten oli, äänet on toiminut mielestäni vallan mainiosti. Hyvää settiä kaikinpuolin.
Taitaa olla melkein maksimin "vastakkain" jo nyt, jotta näkyy vielä naamat. Ongelma olisi pahempi jos istuisi vierekkäin, mutta naamat näkyy suoraan.
Pidemmälle vietynä menee jo aika vaikeeks ton kuvan kanssa että näkyy järkevästi, tarvis olla jo kaksi kameraa ja kummankin kuvat vierekkäin pienenä nykyisessä paikassa.

Entä jos tällä nykyisellä konfiguraatiolla toi Mikan mikki olis vähän niiq tos välis, mis näkyy nyt toi keittiön nurkka? Ei vie mitään pois kuvasta, mut Mikan pään kääntö oikealle ei haittaisi niin paljon.

Noni, nyt sain pidennetyn lounaan kylkeen kuunneltua ja pitkälti katsottua tuon podcastin. Hyvää settiä!
Ehdottomasti jatkaa tuolla pienellä pärstävideolla, hyvä lisä.

Kommentti kohdasta 49:27 jossa Victor Frankenstein leffa, ei ketään tuttua? :P
James McAvoy esittää nykyään Charles Xavieriä X-Men leffoissa. On siellä toki myös Daniel Radcliffe a.k.a. Harry Potter, mutta en osaa sanoa miten toimii kun noi leffat nyt on semmosta teinifantasiaa enkä ole katsonut, ja herran muut leffat jääny näkemättä.

Ei tässä nyt kuvan takia olla muuttamassa setuppia, livekuva on täysin toissijaista, audio pitää saada mahdollisimman hyväksi, siksi ne laitteet hommasinkin. Ja Mikalle siitä marmatan, että koittaa pysyä samassa suunnassa, koska jos me aiotaan tehdä laadukasta audiota, niin suuntaavat mikit pakottaa olemaan oikeassa kohtaa. En mä huvikseni laittanut 2800 euroa haisemaan näihin peleihin omistani. Mutta taidan olla maailman ärsyttävin jätkä ja kyllä mä olen asteen onnellisempi kun joku päivä voin lopettaa kaiken sisällöntuoton, koska alan olemaan melko täynnä negatiivista paskaa. Jatkossa noihin Podcasteihin ei voi kommentoida enää, niin vältyn sitten tolta negalta edes siellä.

Ja juma, nää on ilmaisia kaikille, ihmiset on kyllä joskus niin kiittämättömiä. Ja arvatkaa onko tämä kommentti muilla forumeilla ja tästäkin vittuillaan.

Mike tsemppiä! Teette helvetin arvokasta työtä ja pistä noi nillittävät hippiäiset omaan lokeroonta ja dynamiittia perään.

Jengin pitäisi olla erittäin tyytyväisiä kun jaksatte tälläistä matskua pistää ulos. Kritiikkiä pitää kestää mutta ei sellaista joka on heti vittuilun muodossa.

Toivottavasti positiiviset palautteet ajaa negatiivisten yli. Helvetin tasokasta materiaalia jätkät, taas kerran. Ei voisi enempää toivoa.

Ehdottomasti jatkaa tuolla pienellä pärstävideolla, hyvä lisä
Nimen omaan lisä ei itsetarkoitus. Ainakin itse olen ymmärtänyt että podcast on juuri tarkoitettu pelkästään äänelle. Vlog taitaa sitten olla uusi määritelmä videopodcasteille joten mennään nyt äänen ehdoilla? Äänentasot olivat nyt erittäin hyvät ja lähetys oli laadukasta. Kiitos tästä!

Lisä ehdottomasti! Ei itse pointti, eikä nykyisellään kun Mika käänsi päätä kärsinyt ääni mitenkään kummasti. Selkeetä edelleen.
Silti, toivon että toi video pysyy.

Onhan tää huikee parannus ja hyvä et Mike vähän "ohjailee" Mikaa koska ekoissa podcasteissa kun kuunteli esim sängyllä ni vitutti ku välillä äänet oli niin kovalla et pelkäs naapurienki heräävän ja sit taas kohta sillä tasolla et äänet kuuli hyvin eli ääntä piti koventaa/hiljentää kesken castien mut nykyään ei oo sitä ongelmaa.

Back
Ylös Bottom