Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hauska kun nämä podcastit ovat näinkin pitkiä! Välillä vaan menee aivot jumiin ja alan klikkaamaan videokuvaa. Olevinaan että selailen itse nettiä. Douh!

Millainen treenijako olis järkevä ku haluun treenata kolmesti viikossa kehonpainolla kestävyys tyyppistä treeniä ja sali treeniä oon tehny lihasten kasvatus mielessä, erilaisia jakoja oon koittanu mut ei oikeen tunnu nappaavan 1-3 jakoset ohjelmat ja useempi jakosilla ei jää luultavasti tarpeeks lepoa, vai jääkö? Nuo kehonpainotreenit on kuitenki suht kevyitä ja kestoltaa vaa 20-30min. mut yleensä tosi intensiivisiä eli sarjojen välissä ei oikeastaan ollenkaan taukoja. Oon 19-vuotias ja treenivuosia takana 6 joista aktiivisempaa treeniä noin 3 vuotta.

"Sanoi että kalori on kalori ja joi siideriä dieetillä":face::D.

img_1430.jpg

Tuskin se siiderin pois jättäminen ois tulosta hirveesti muuttanut :) kuvassa siis kyseinen sidukkadiettaaja

:) on kyllä ollut taas loistava podcast. Vielä viimeiset 20min jäljellä. :D sitte alkaa taas odottelee seuraavaa videoo/matskua jommalta kummalta tai yhteisiä oli se sit podcast/food corner/blogikirjoitus jne. :)

Hyvä räppi tohon loppuun. Oliko ite keksitty? ;) Kuullosti vähän uniikin tuotoksilta... :D
Kyllä se ihan ite inspattiin siinä lennossa. Alussa me tehtiin hauska äänizekkaus mikeille, Mika on vain niin loistava kun se innostuu. ISKÄ, ISSSKÄ, DILDO, DILLLDO, KLITORIS, KLITOORIS, DILDO, DILLLLDO.

img_1430.jpg

Tuskin se siiderin pois jättäminen ois tulosta hirveesti muuttanut :) kuvassa siis kyseinen sidukkadiettaaja

Ai se on tää kaveri :D:D.Kyseinen kaveri vissiin sit spedeilly useammallakin foorumilla ja saanut kaikkialta bannit? Harmi kun niitä ei enään löydy, kun tekis mieli käydä lukemassa popparit kourassa. Coce jutussa oli jo tarpeeksi nauramista :D:offtopic:

Kysytään mielipidettä sekä Mikalta, että Mikeltä.

Treenaan 4-jakoisella ohjelmalla ma/ti/to/pe. 1.Rinta/kädet 2.Jalat 3.Olkapäät/vatsat/paikkorinta 4.Selkä/kädet

Olisiko järkevämpää rinnan kanssa tehdä ojentaja ja selän kanssa hauis, tai toisin päin vai jatkaa näin, että tekee molempia molempina päivinä ? Rintatreenissä tehdään aina ojentaja/hauis superina ja selkäpäivänä toisin päin. Toiminut ihan hyvin, mutta saisiko tumppuihin kokoa enemmän, jos ajaa lihaksen kerran viikossa ihan paskaksi vai sitten semipaskaksi kaksi kertaa. Kiitos avusta ja jatkakaa valitsemallanne tiellä!

Back
Ylös Bottom