1. Ootteko mitä mieltä rasvanpolttajista? Onko kuinka paljon hyötyä dietillä, jolla tähdätään sinne 8% bodyfattiin, vai onko enemmän semmosta hifistelyä, kunnon kisaajille? Eteenkin Fitnesstukun Starnutrion CLA Advanced? linkki --> http://www.***************/5/fi/artiklar/cla-advanced-90-kapselia Onko sanoa hinta-laatu -suhteesta, jotain. Olisiko kenties jotain mitä suosittelisitte mielummin?
2. Kannatatteko että päivän liikkeet (esim. ojentaja-hauis) tehtäisiin, siten että ensin kaikki ojentajat ja sitten kaikki hauikset vai vuoronperään? Käykö sama jako (putkeen/vuoronperään) kaikille ryhmille, esim. jalat ja selkä jotka ovat paljon isompia lihaksia?
3. Onko semmosta suurinpiirtein keskiarvoa sille kuinka paljon sarjoja voi yhelle reeni kerralle ottaa? vai onko parempi mennä vain tuntumalla (kuitenkin hulluttelematta)
4. Mitä mieltä olette Intermittent Fastingistä. Mika taisikin tähän jo omaa mielipidettä sanoa nettisivullaan, mutta mitäs on muut mieltä? Jos tavoite on rasvanpoltto ja lihasmassan säilyvyys. Onko vain parempi mennä perus, muutaman tunnin välein ruoka -menetelmällä?
5. Itsellä Kyykky on omasta mielestä muita liikkeitä huonommassa kunnossa, liikelle ei saa tuntumaa ja paketti alkaa hajota(kontrolli häviää, ei tunnu supistusta, alaselkä ei kestä) jos tankoon laittaa yhtään isoja painoja. Tekniikkaa olen yrittänyt reenauttaa pienillä painoilla ja suurilla toisto määrillä, mutta ei tunnu vielä ainakaan auttavan. En uskoisi syyn johtuvan alaselän heikkoudesta sillä MAVE kulkee hyvin. Liike ei vain tunnu luontaiselta, mitä suosittelistitte jatkoon? enemmän kyykkäys kertoja viikkoon kenties? + Itse en ole vielä 6 vuoden aikana hyvin paljoa vyötä käyttänyt, viimeisen vuoden aikana olen ruvennut miettimään enemmän sen ostoa, mitä olette mieltä, auttaisiko kyykkyyn?
Kiitos!