Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Löytääkö se meidän videoita ylipäätänsä?

Aika huonosti ainakin toi android versio toimii ja vaikka käyttää samaa hakusanaakin, niin joskus videoita löytyy ja joskus ei. Lisäksi ne videot mitä löytyy aukeaa yksittäisinä tai ainakaan mä en löytäny linkkiä tohon ns. pääsivulle, mistä voisi navigoida kaikkiin videoihin. Oon sitten käyttäny googlen rss lukijaa. Sillä löytyy hyvin aikajärjestyksessä kaikki videot, saa ilmoitukset uusista jaksoista ja ne aukeaa kätevästi suoraan selaimeen.

Kertookas seuraavassa Podcastissa vapottelusta. Itsekkin jäänyt koukkuun tuohon harrastukseen, mutta kun siitä löytyisi vielä niin paljon asiaa mistä itsellä ei ole mitään hajua... Muuten jatkakaa samaan malliin, loistavaa settiä! :rock:

Eikös padilla ollut jonkinlainen ongelma upotetuissa Vimeon videoissa?
No ei kai flash näy iLuurilla tai iPädillä. Vimeo ei vielä tue HTML5:sta embeddauksessa mun tietääkseni. Luulis että edes linkki tulis tilalle... missä normisti flash?

Ei ristus menin kattomaan sen 2girls1cup videon äsken. Älkää enää ikinä puhuko podcastissa mistään tollasesta, kun pakkohan se on heti mennä kattomaan mistä on kyse :D

Olisi mukavaa kuulla Podcasteissa, jos kertoisitte musiikkimieltymyksistänne noin yleisesti sekä yksittäisistä albumeista, joista pidätte. Mike on ilmeisesti ainakin ollut aiemmin mieltynyt Mayhemiin/Borgiriin.

Kyssäri seuraavaan podcastiin : Seuraako teidän naisystävänne/puolisonne näitä teidän videoita ? Mitä tykkäävät esim. podcastien jutuista ? :D

Podcastit on kyllä loistavaa lauantai-aamun viihdettä, kun ei ole kiirettä mihinkään. Pannullinen kahvia tippumaan ja podcast pyörimään.

K: Kumpi on parempi lihaskasvun kannalta, tehdä toistot toooosi puhtaasti kevyemmällä painolla (kuten Kai Greene opettaa) vai pyrkiä nostamaan vähän enemmän rautaa suht. hyvällä tekniikalla?

Molemmat yhtä tärkeitä imo, riippuu tietysti mihin pyritään. Pieni fuskaaminen antaa pientä valmiutta isompiin rautoihin.

Jeah, täydellinen ajoitus podcastille. Ei muita suunnitelmia uudenvuodenaatolle, joten menee mukavasti podcastia katsellen/kuunnellen.

Back
Ylös Bottom