Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Seuraavaan podcastiin juttua Alexei Lesukovista, Mahmut Irmakista ja Masters olympiasta? (se pidetään vähän päälle viikon päästä) :)

Mitä vittua? :lol2: Mieluummin yleisö kuuntelee juttua vaikkapa käteenvedosta, kuin jostakin Mehmet Öhmytista.

Mitä vittua? :lol2: Mieluummin yleisö kuuntelee juttua vaikkapa käteenvedosta, kuin jostakin Mehmet Öhmytista.
No mikä ongelma nyt siinä on?Kaverilla on pirun hieno fysiikka ja sijoittui siellä juuri pidetyssä bodauksen mm-kisassa kolmanneksi openissa ja ekaksi omassa sarjassaan...

Kerran halusitte kyssäreitä niin tässä tulee:

Kumpi järkkäri kannattaa ostaa Nikonin D3200 vs Canonin 600D?

Mitä erotiikka on team M&M mielestä?

Ajaako team M&M hillittömiä kurveja autolla?

Ketä on maailman seksikkäin nainen?

Team M&M:n filosofia kahvista?

Kaunein piirre naisessa?

Parasta mitä nainen voi miehelle tehdä?

Olette käyneet tuolla Mayorsilla vuosia, joten uudistuuko laitekanta/laitteet ja mitä laitteita haluaisitte valikoimaan?
Kyllästyttääkö koskaan salille meno? Jos kyllästyttää, niin mikä on yleisin syy? Saattako tehdä salireissunne rauhassa,vaan häiritseekö teitä mikään/kukaan? Mitkä on molempien vähiten käyttämänne laitteet? Ja sitten eniten käyttämänne? Käyttäkö paljon muilla hälssingin saleilla treenaamassa?

Kumpi teistä neroista keksi koko Team M&M konseptin? Ja mistä ajatus lähti liikkeelle alkaa duunaamaan mm. stillejä ja videoita?

Jutelkaa enempi suomen cbb sarjoista ja sen kisaajista. 99% suomen kansasta on natuja joten siitä saisi enempi itselleen tietoa kuin että jauhaa voisilmä hepuista pelkästään.

Ai hitto kun "halkesin" tuohon autorunkkaus-juttuun! Ahahahah :hyvä: Vielä kun tuli heti mielikuva "väpättävästä alahuulesta" :D

Mutta, asiaan...eli pari kyssäriä:

- Mitä tv-sarjoja tykkäätte katsoa? Omasta mielestä paras oli Deadliest Catch eli Vaarallisilla Vesillä, oletteko seuranneet koskaan?
- Minkä Captain of Crush, gripperin saatte kiinni? Mika? Mike? Itse saan 1.5 ja mentorini saa 3, joka minun mielestä tuntuu kuin kiveä puristaisi.

Uskotteko, että Marko Savolaisesta olisi voinut tulla Mr. O? Aijotteko jatkaa salilla käyntiä niin kauan kun tanko pysyy kädessä? Mitkä ovat teidän lempi liikkeitä?

Olen 29 vuotias aloittelija tällä "alalla", nyt 4kk salia takana ja tuloksiakin on tullut. Painoa löytyy 67 Kg, pituus 179 cm penkki enkka on siinä 90kg luokkaa ( ei saa nauraa:) ) mutta näihinkin tuloksiin olen ottanut suurimman oppini tältä footumilta sekä teidän podcasteista / videoista. Tämän kerron siksi että täälä on ainakin yksi yhminen joka haluaa seurata / kuunnella teitä jatkossakin ;) . Nää mikan treeni videot tua aika hyvin motivaatiota salilla käymiseen. Jatkakaa samaan malliin :thumbup:

Heitäpä muuten tähän threadiin kanssa ton saman kyssärin pystysoudusta.

Eli mitä mieltä Mika ja Mike ootte pystysoudusta? Hajottaako olkapäät ja ranteet? Itse oppinut että ei tangolla itäisi tehdä vaan kässäreillä tai taljassa narulla olisi parempi koska silloin ei väännä olkapäitä. (lähteinä juurikin poliquin ja T-nation artikkeli)

Back
Ylös Bottom