On.Onko taas odotettavissa podcast perjantai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On.Onko taas odotettavissa podcast perjantai?
Uppaa jo.Pamahtaakohan ennen puoltayötä?
Näitä podcasteja ainakin ite odotan paljon enemmän mitä gymlogeja.Ihanpa sama se on milloin sen kahvin vetää, ainoa vaikutus sillä kuitenkin on vain väsymyksen poistaminen. Eli jos parhaiten tuntuu, että väsy lähtee heti kahvin juonnin jälkeen, niin vetää heti ennen treeniä. Kahvi ei siis buustaa maksimaalista voimantuotta, anaerobista suoritusta eikä räjähtävää voimantuottoa, joten itse treenin kannalta aika yhdentekevää. (https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/19915/CL Laakso.pdf)Hyvää settiä, pelasti tylsän loppuillan!
Sanoitte että kahvi toimii parhaiten boosterina kun vetää 15-20min ennen treeniä. Itse olen joka tuutista lukenut ja kuullut että 60min ennen on parasta. Kuka on oikeassa :D
Paina tosta ni aukeaa Vimeoon/ei tarte ettiä erikseenMiks en nää koskaan näitä upotuksia selaimella? Lähinnä padilla ja luurilla ongelma. Sitten tuo vimeon haku on niin perseestä, rttä sieltäkään ei löydä..
Ongelma onkin se, että nuo postit on ihan tyhjiä missä on noita vimeon videoita.