Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvää settiä, pelasti tylsän loppuillan!

Sanoitte että kahvi toimii parhaiten boosterina kun vetää 15-20min ennen treeniä. Itse olen joka tuutista lukenut ja kuullut että 60min ennen on parasta. Kuka on oikeassa :D

Onko koskaan mitään toivoa nähdä M&M goes kahvakuula/bodypump ? :D

Hyvää settiä, pelasti tylsän loppuillan!

Sanoitte että kahvi toimii parhaiten boosterina kun vetää 15-20min ennen treeniä. Itse olen joka tuutista lukenut ja kuullut että 60min ennen on parasta. Kuka on oikeassa :D
Ihanpa sama se on milloin sen kahvin vetää, ainoa vaikutus sillä kuitenkin on vain väsymyksen poistaminen. Eli jos parhaiten tuntuu, että väsy lähtee heti kahvin juonnin jälkeen, niin vetää heti ennen treeniä. Kahvi ei siis buustaa maksimaalista voimantuotta, anaerobista suoritusta eikä räjähtävää voimantuottoa, joten itse treenin kannalta aika yhdentekevää. (https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/19915/CL Laakso.pdf)

P.S. Iso kiitos Mikelle kun on HD laatunen podcasti tällä kertaa.

Miks en nää koskaan näitä upotuksia selaimella? Lähinnä padilla ja luurilla ongelma. Sitten tuo vimeon haku on niin perseestä, rttä sieltäkään ei löydä..

Ongelma onkin se, että nuo postit on ihan tyhjiä missä on noita vimeon videoita.

Ongelma onkin se, että nuo postit on ihan tyhjiä missä on noita vimeon videoita.

Eikös padilla ollut jonkinlainen ongelma upotetuissa Vimeon videoissa? Muistaakseni oli juttua gymlog-ketjussa samasta asiasta.

Helpoin tapa löytää videot ilman Vimeota on kirjoittamalla googleen "team m&m vimeo" - löytyy varmasti.

Back
Ylös Bottom