Jumalllauta kun oli mahtava podcasti jälleen kerran!!
:hyvä: Sai taas nauraa :D
:hyvä: Sai taas nauraa :DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:hyvä: Sai taas nauraa :D
Huvittakaa, kun Nyyssölä sanoo monesti muita bodareita lyhyemmäksi kuin oikeasti ovat. Greene ei ole 165 cm, vaan 173 :D

toi on aika normaali defenssimekanismin alitajuntainen tuotos. esim. tässä tapauksessa lyhytkasvuinen ihminen myös sanoo muita lyhyemmiksi kuin ovat tai esim. eivät mene ihmisporukassa pitkien ihmisten viereen vaan hakeutuvat lyhyempien joukkoon.
Onko Mikellä mitään tietoa, että missä arkistojenkätköissä paljontoivottu Team M&M podcast 4 feat. Hulkki on? Kiinnostaisi kuunnella kovasti, muttei löydy mistään.
Pitäis kaivaa.
Ootko kaivanu?
Mä en kyllä nyt tajua, että onko Hulkki siis tosiaan mukamas ollu jossain podcastissa? Ei ainakaan tuossa ehdotetussa nelosessa kun äskön sen "hypin läpi"? Ja luulen kyllä kaikki kattoneeni/kuunnelleeni alusta loppuun.
Onko Mikalla jotain eritysneuvoja tuohon etureisien "kiertojännitykseen"?
Tuolta Mikan ketjusta bongasin seuraavan kuvan:
katso liitettä 106192
Kummatki olitte vielä 2006 sitä mieltä, että tuo oikeanpuoleinen keuhkot täyteen -tyyli on paljon parempi. Miksi Mika kuitenki viime kisoissa teki sen tuolla "vanhalla" tyylillä?
En mä tiedä miten pitkä Kai on, kuhan heitin sellaisen balttiarallaa pituuden. Pointtina siis ettei ole mikään hirmu pitkä äijä kuitenkaan. 165 tai 173, who cares? Mut kiva kuiteski ku sait iloa päivään.![]()
Mä tiedän poseerauksesta omasta mielestäni jonkin verran, joten kyllä poseeraamalla saa selän näyttämään isommalta (kuten kai poseeraa) jos vain tarpeeksi harjoittelee. Toki on tapauksia joissa anatomisesti ihminen ei taivu tai ole riittävästi liikkuvuutta, mutta poseeraaminen on lähinnä harjoituksen tulos.IHmetytti myös Mikan muutamat kommentit noista poseerauksista.. Esimerkiksi sellaista Greenen alaselkää ei kyllä saa kovin moni, vaikka miten reenais poseerausta.. vaatii melkosesti lihaa alaselkään, että sinne muodostuu se "toinen perse". Hyvä kun Mike silti korjasi asian. Ja noista reisien sviipeistä myös.. Kyllähän sillä poseerauksella pystyy vaikuttamaan siihen reiden kaarevuuteen, mutta kun sitä sviippiä ei vaan rakenteellisista syistä kaikilla tule. Aivan sama, että miten sitä polvea kiertää.
Turhaan sitä sit heittelee mitään balttirallaa mittoja ku ne heittää sulla 10cm! Ihme kommentointia muutenki pro kisaajista. Kuulostat siltä kuin väittäisit aina Mikee vastaan vaikka hän olisiki oikeassa. Tuo polvenkierto parantaen swiippiä sai minussa päivän parhaat naurut! Oikeesti ny hei!

Onko Mikalla jotain eritysneuvoja tuohon etureisien "kiertojännitykseen"?
Tuolta Mikan ketjusta bongasin seuraavan kuvan:
katso liitettä 106192
Kummatki olitte vielä 2006 sitä mieltä, että tuo oikeanpuoleinen keuhkot täyteen -tyyli on paljon parempi. Miksi Mika kuitenki viime kisoissa teki sen tuolla "vanhalla" tyylillä?