Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No mut hej, tehän voisitte johonki podcastiin ottaa kuvina esimerkin? Näkis puusilmäkin minkälainen vaikutus noilla hienosäädöillä on lopputulokseen. Ei tarvis omaa jaksoa tehdä, vaan ymppäis vaikka lisäksi. Kyllä Mikalla taitaa kuitenkin pikkasen kokemusta olla itsensä vääntelystä ja esilletuonnista. .

Joo mä mietin tota jo, mut sit toisaalta, tuskin mun tarttee lähtee todistelee parille idiootille, miten noi hommat tehdään. MÄ tasan tiedän miten saadaan kroppa näyttämään 10-20 kiloa isommalta parilla jipolla. Vaikka noi ammattilaiset ovat oikeasti isoja, hyvin harva osaa poseerata kuten Kai Greene. Moni noista juuri paskoo noissa selkäposeissa sen selän illuusion. Sä voit taittaa sen selän ja nojata taaksepäin kuten Kai, tai sit sä voit nojata eteenpäin kuten suurin osa noista proukkeleista tekee. Taakse nojatessa ja oikealla lailla pudottaessa torson alaspäin saadaan latseile se illuusio, että ne lähtisi ihan pakaroiden yläpuolelta.

Sit toi kiertäminen takaposeissa jalkojen osalta. Sä voit pitää polven kohti suoraan pois yleisöstä, jolloin reisi on juuri niin paksu kuin se on takaapäin suoraan katsottuna, tai sit sä voit kiertää polvia ulospäin ja saada ulkosviipit pullistumaan sivuilta, jolloin se reisi levenee yleisöön/tuomareihin nähden.

En mä näitä rupee tän enempää neuvomaan tai todistelemaan, että mä hallitsen nämä poseeraukset ja poseopettamisen. Mä olen opettanut lukuisia suomalaisia kehonrakentajia poseeraamaan ja teen sitä jatkossakin, kun hinnasta sovitaan.

JuusoFIN:ille

Päätin poseerata tuplat edestä "vanhalla" tyylillä siksi, koska niin harvalla on hyvät vatsapalikat ja täten erotuin edukseni tuossa posessa, kun otin hapet pois ja jännitin vatsat. Enemmän yksityiskohtia, harvinaisempaa omistaa tiukat palat ja kokonaisuus kaiken kaikkiaan täynnä lihasta tuoss aposessa. Palkeet täynnä posessa menetetään vatsapalat ja ollaan periaatteessa samalla viivalla niiden kanssa joilla ei ole vatsapaloja. Näin.

Turhaan sitä sit heittelee mitään balttirallaa mittoja ku ne heittää sulla 10cm! Ihme kommentointia muutenki pro kisaajista. Kuulostat siltä kuin väittäisit aina Mikee vastaan vaikka hän olisiki oikeassa. Tuo polvenkierto parantaen swiippiä sai minussa päivän parhaat naurut! Oikeesti ny hei!

IHmetytti myös Mikan muutamat kommentit noista poseerauksista.. Esimerkiksi sellaista Greenen alaselkää ei kyllä saa kovin moni, vaikka miten reenais poseerausta.. vaatii melkosesti lihaa alaselkään, että sinne muodostuu se "toinen perse". Hyvä kun Mike silti korjasi asian.

Täällä taas nuo pakkiksen huuhaa asiantuntijat tietävät kaiken asioista joista eivät mitään tiedä.

Ja noista reisien sviipeistä myös.. Kyllähän sillä poseerauksella pystyy vaikuttamaan siihen reiden kaarevuuteen, mutta kun sitä sviippiä ei vaan rakenteellisista syistä kaikilla tule. Aivan sama, että miten sitä polvea kiertää.

Ja swiippi tulee kaikille kun vaan tarpeeksi saadaan massaa treenaamalla kohdistetusti, eli jalkaliikkeissä jalat kapealla, jalkaterät suoraan eteen. Poseeraamalla oikein se sitten saadaan tuotua esille.

Esimerkiksi sellaista Greenen alaselkää ei kyllä saa kovin moni, vaikka miten reenais poseerausta.. vaatii melkosesti lihaa alaselkään, että sinne muodostuu se "toinen perse".

31013d1168744122-cbb-utti-hulkki-hietala-13-1-2007h.jpg

Hulkilla taitaa olla sitten enemmän lihaa alaselässä kuin osalla pro ukolla.

Laitetaanpa seuraavaa podcastiin yksi kysymys.

Jos tekee kaksi salireeniä päivässä kumpi on parempi tapa kun tavoitellaan lihasmassan lisäystä:

1. reenataan aamulla ja illalla sama lihasryhmä, esim aamulla volyymi- ja illalla voimareeni
2. reenataan illalla, nukutaan yö ja tehdään aamulla saman lihasryhmän toinen reeni

Onko mitään oleellista eroa? Palautuminen on varmaankin tehokkaampaa vaihtoehdossa 2...

Laitetaanpa seuraavaa podcastiin yksi kysymys.

Jos tekee kaksi salireeniä päivässä kumpi on parempi tapa kun tavoitellaan lihasmassan lisäystä:

1. reenataan aamulla ja illalla sama lihasryhmä, esim aamulla volyymi- ja illalla voimareeni
2. reenataan illalla, nukutaan yö ja tehdään aamulla saman lihasryhmän toinen reeni

Onko mitään oleellista eroa? Palautuminen on varmaankin tehokkaampaa vaihtoehdossa 2...
Jatkokysymys:

vai 3. Treenataan aamulla ja illalla eri lihasryhmät ja näin saadaan esim. 4-jakoinen vedettyä kahdessa päivässä läpi ja frekvenssin muuttuessa 2-jakoisen tasolle saadaan viikkotasolla volyymia lisättyä huomattavasti

Jatketaan myös EI -linjalla leffajaksolle. Mieluummin hamstraatte jostain vaikka Hankkijan oransseja lippalakkeja ja ihan oikeita propellihattuja, joita Mika voi sovitella ja analysoida!

Olen näköjään poikkeus, mutta kyllä miulle ainakin leffajakso maistuisi. Periaatteessa aika sama mitä jätkät höpöttää, ainahan sitä on mukava kuunnella. :)

Itselle ei kyllä toimi nämä podcastit vaikka olis mitä vieraita. On yksinkertaisesti niin pitkiä, etten jaksa kuunnella, ja taas jos tekisin ohella jotain muuta ja kuuntelisin taustalla niin kaikki juttu menis ihan ohi :D Pitäis siis vartavasten istua tunti perseellään ja kuunnella puhetta, ei riitä mun kärsivällisyys :D

Eli tehdään kokonainen leffakorneri, kuten myös lippis on jatkossa aina gymlogeissa. Tehdään kaikki päinvastoin ihan vain kiusallamme.

hmm..tähän tietoon nojaten: Älkää nyt ainakaan kerran viikkoon tehkö podcastia tai gymlogia, ihan liian usein tulisi meikän makuun. Kerran vuoteen pystyy kattoon..;).

Kun nyt kerran kysyttiin niin :down: leffajaksolle. Kyllä sitä asiaa bodailusta mieluummin kuuntelee, leffadiggareille omat foorumit ja kanavat varmasti. Toki M&M:lle luonnollista leffoista jutustella kun ite ovat niiden suurkuluttajia, mutku nyt kysyttiinki mielipidettä :piis:

Back
Ylös Bottom