No mut hej, tehän voisitte johonki podcastiin ottaa kuvina esimerkin? Näkis puusilmäkin minkälainen vaikutus noilla hienosäädöillä on lopputulokseen. Ei tarvis omaa jaksoa tehdä, vaan ymppäis vaikka lisäksi. Kyllä Mikalla taitaa kuitenkin pikkasen kokemusta olla itsensä vääntelystä ja esilletuonnista. .
Joo mä mietin tota jo, mut sit toisaalta, tuskin mun tarttee lähtee todistelee parille idiootille, miten noi hommat tehdään. MÄ tasan tiedän miten saadaan kroppa näyttämään 10-20 kiloa isommalta parilla jipolla. Vaikka noi ammattilaiset ovat oikeasti isoja, hyvin harva osaa poseerata kuten Kai Greene. Moni noista juuri paskoo noissa selkäposeissa sen selän illuusion. Sä voit taittaa sen selän ja nojata taaksepäin kuten Kai, tai sit sä voit nojata eteenpäin kuten suurin osa noista proukkeleista tekee. Taakse nojatessa ja oikealla lailla pudottaessa torson alaspäin saadaan latseile se illuusio, että ne lähtisi ihan pakaroiden yläpuolelta.
Sit toi kiertäminen takaposeissa jalkojen osalta. Sä voit pitää polven kohti suoraan pois yleisöstä, jolloin reisi on juuri niin paksu kuin se on takaapäin suoraan katsottuna, tai sit sä voit kiertää polvia ulospäin ja saada ulkosviipit pullistumaan sivuilta, jolloin se reisi levenee yleisöön/tuomareihin nähden.
En mä näitä rupee tän enempää neuvomaan tai todistelemaan, että mä hallitsen nämä poseeraukset ja poseopettamisen. Mä olen opettanut lukuisia suomalaisia kehonrakentajia poseeraamaan ja teen sitä jatkossakin, kun hinnasta sovitaan.
JuusoFIN:ille
Päätin poseerata tuplat edestä "vanhalla" tyylillä siksi, koska niin harvalla on hyvät vatsapalikat ja täten erotuin edukseni tuossa posessa, kun otin hapet pois ja jännitin vatsat. Enemmän yksityiskohtia, harvinaisempaa omistaa tiukat palat ja kokonaisuus kaiken kaikkiaan täynnä lihasta tuoss aposessa. Palkeet täynnä posessa menetetään vatsapalat ja ollaan periaatteessa samalla viivalla niiden kanssa joilla ei ole vatsapaloja. Näin.