Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvuuttelin jo toisessakin ketjussa, mutta paljonko olette kumpainenkin tehneet uutta lihaa sitten edellisten Gymlogien? Kumpikin on selvästi kasvanut, niin voi olla tiukka "kisa".Oli kyllä hauska tehdä uutta jaksoa vuosien tauon jälkeen. Nostalgisia fiiliksiä tuli. Nythän toki kalansilmä puuttuu, eli mennään eri kalustolla, mutta toivottavasti muuten fiilis on sama kuin vanhoissa jaksoissa. Mikään ei ole muuttunut, paitsi että mä olen paaaljon vanhemman näköinen ja raihnainen pappa. :(
Sama äijä, komistunut vaan.Oli kyllä hauska tehdä uutta jaksoa vuosien tauon jälkeen. Nostalgisia fiiliksiä tuli. Nythän toki kalansilmä puuttuu, eli mennään eri kalustolla, mutta toivottavasti muuten fiilis on sama kuin vanhoissa jaksoissa. Mikään ei ole muuttunut, paitsi että mä olen paaaljon vanhemman näköinen ja raihnainen pappa. :(

Pelkäsin jotenkin tätä mutta tylsä pätkä oli. Anteeksi kaikki. Tykkäsin niin pirusti muista teidän tekemisistänne, mutta tämä oli laimeeta.
Pelkäsin jo heti ...... no antaa olla sponro....................
Jaa-a. Mun mielestä tuossa ei ollut kyllä mitään alkukankeutta havaittavissa lainkaan, ihan täysin samanlaista settiä, kun silloin aikoinaan.Pojat vasta lämmittelee... alkukankeutta voi olla, mutta se hoituu näillä tyypeillä kun ne pääsee vauhtiin!