Team M&M Gymlog

Hienoa tätä on odotettu! Hienoa seurata hyvää formaattia elokuvamaisella kuvalla, äänenlaadulla ja paksulihaisemmalla Nyyssölällä! Keep on rocking! :oujee::puntti:

"Tule kanssani kylpyyn!" Mainonta osuu hyvin kohdilleen tätä ketjua lukiessa. Onko ATK nykyään näin viisas...

Liitteet

• Screenshot_2017-04-14-06-57-22.webp
    Screenshot_2017-04-14-06-57-22.webp
    53 KB · Katsottu: 731
On kyllä hyvä fiilis, aivan kuin ei olisi aikaa mennyt edellisestä jaksosta ollenkaan. Mitä nyt Mika vähän turvonnut välissä. Aivan loistavat nostalgiafiilikset tuli alussa Nyyssiksen tanssahdellessa paikalle ja hajosin ääneen tuon kukkoilun aikana. "Muista nokkia", ei jeesus! :D

Oli kyllä hauska tehdä uutta jaksoa vuosien tauon jälkeen. Nostalgisia fiiliksiä tuli. Nythän toki kalansilmä puuttuu, eli mennään eri kalustolla, mutta toivottavasti muuten fiilis on sama kuin vanhoissa jaksoissa. Mikään ei ole muuttunut, paitsi että mä olen paaaljon vanhemman näköinen ja raihnainen pappa. :(

Oli kyllä hauska tehdä uutta jaksoa vuosien tauon jälkeen. Nostalgisia fiiliksiä tuli. Nythän toki kalansilmä puuttuu, eli mennään eri kalustolla, mutta toivottavasti muuten fiilis on sama kuin vanhoissa jaksoissa. Mikään ei ole muuttunut, paitsi että mä olen paaaljon vanhemman näköinen ja raihnainen pappa. :(
Arvuuttelin jo toisessakin ketjussa, mutta paljonko olette kumpainenkin tehneet uutta lihaa sitten edellisten Gymlogien? Kumpikin on selvästi kasvanut, niin voi olla tiukka "kisa".

Person: "Why did you spent your days rewatching Team M&M Gymlogs?"
Me: "I liked it. I was good at it. And I was really... I was alive."

Onneksi on vielä monta vanhaa Gymlogia katsomatta, hyvää viihdettä viikonloppuihin. :)

Sama äijä, komistunut vaan.

nyyssis.webp

Pelkäsin jotenkin tätä mutta tylsä pätkä oli. Anteeksi kaikki. Tykkäsin niin pirusti muista teidän tekemisistänne, mutta tämä oli laimeeta.

Pelkäsin jo heti ...... no antaa olla sponro....................

Pelkäsin jotenkin tätä mutta tylsä pätkä oli. Anteeksi kaikki. Tykkäsin niin pirusti muista teidän tekemisistänne, mutta tämä oli laimeeta.

Pelkäsin jo heti ...... no antaa olla sponro....................

Olisit jättäny kattomatta nii olisit yön nukkunu hyvin. ;-)

Erittäin hyvää settiä toi oli, Mikahan oli elementissään leikkiessään kanaa (tai mitä lie..) xD

M&M teki hienon ja piristävän comebackin. Monien vuosien jälkeen taattua laadukasta konseptia noudattaen eli paljon asiaa maustettuna hyvällä huumorilla. Lippu salkoon ja kiitokset Mikelle ja Mikalla!

Huh huh mikä viikko, ensin gymlogien comeback sitten huikea Nyyssölä Bros Experiment ja tänään Niilo22sta ON! haastattelu Hesarissa lähes kahden kokonaisen aukeaman verran.

Back
Ylös Bottom