Mave, Rive ja kyykky niin on kaikki kovimmat liikkeet käyty kun miettii noita alun pätkiä, joissa käytiin penkki ja leuat.
+1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mave, Rive ja kyykky niin on kaikki kovimmat liikkeet käyty kun miettii noita alun pätkiä, joissa käytiin penkki ja leuat.

Puristitko pakarat rajusti yhteen samalla kun työnsit lantiota eteen (se panoliike) siinä liikkeen lopussa?Ei hitto, jopa hieman innoissani tänään yritin testailla noita polviltavedon ja SJMV:n tekniikoita, mutta enpä saanut perseen seudulle minkäänlaista tuntumaa. :(
Eipä ole liikettä tullut kehonrakennusaikoinani tehtyä juuri lainkaan. Nuorempana kyllä hieman. Tempaisua kokeilin tossa jokin aika sitten ja se oli kyllä ihan ovelan tekninen liike. En kerro mitä sain mutta tuli yli 50kg. :DLÖytyyköhän tuota riven tekniikkaan kehonrakentajilta? ;)
Onko jotain liikettä/liikkeitä, josta haluaisitte ehdottomasti tehtävän opastusvideon?

Aloitin treenaamisen 15 vuotiaana. Nyt 25 vuotiaana ja 10 vuotta myöhemmin olen tavoitteissani ja tyytyväinen itseeni. Nuori olen vielä ja koen, että pystyn kehittymään tästä vielä. Treenaa kovaa niin pääset kyllä tavoitteisiisi.Mahtavia videoita kyllä!
Täytyy sanoa että Bisley oot suuri inspiraation lähde, sulla on sellainen kroppa jonka minäkin haluaisin joku päivä tavoittaa kovan treenin tuloksena :D Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää että montako vuotta olet treenaillut? Saisi vähän sellaista realistista näkemystä tähän hommaan. Olen nyt pari vuotta treenaillut, eli varsin aloittelija vielä, ja olis tavoitteena olla kolmekymppisenä aika kovassa![]()
Aloitin treenaamisen 15 vuotiaana. Nyt 25 vuotiaana ja 10 vuotta myöhemmin olen tavoitteissani ja tyytyväinen itseeni. Nuori olen vielä ja koen, että pystyn kehittymään tästä vielä. Treenaa kovaa niin pääset kyllä tavoitteisiisi.
;) he...hehe....heheh heee.... Olinko hauska?
Kyllä tuon puristamisenkin muistin, mutta pitää taas ens kerralla kokeilla jos tuntuis siellä suunnalla kun pitäis - polviltavedossa väsy forkut ja SJMV:ssä selkä... :jahas: :DPuristitko pakarat rajusti yhteen samalla kun työnsit lantiota eteen (se panoliike) siinä liikkeen lopussa?
"My name is Mika Nyyssölä.w0000t 25?!
Pidä vetoremmejä niin ei forkut väsy. SJMV:ssä väsyy tietysti selkä aluksi, mutta se lihaskipu seuraavana päivänä takareisissä on yllättävän kova. Muista vaan tehdä sitkeesti sitä SJMV:tä 5*15 vaikka kuinka tuntuisi pahalta alaselässä. Se alaselän paine, kun verta tulee sinne lähtee kuitenkin nopeasti pois. Maaten on mun mielestäni vielä tehokkaampi ku istuen.Kyllä tuon puristamisenkin muistin, mutta pitää taas ens kerralla kokeilla jos tuntuis siellä suunnalla kun pitäis - polviltavedossa väsy forkut ja SJMV:ssä selkä... :jahas: :D
Onko muuten mitä eroa, että tekeekö koukistukset laitteessa jossa ollaan masullaan vai laitteessa jossa istutaan?
Siinä on kirjoitusvirhe, se on since 2002."My name is Mika Nyyssölä.
I am a bodybuilder from Helsinki, Finland. I have been training with weights since 1992."
Tää on kato se bodaamisen hyvä puoli, pysyy aina nuorena. 10 vuoden päästä Mika on vieläkin 25!w0000t 25?!
Ehkä 26...max.Tää on kato se bodaamisen hyvä puoli, pysyy aina nuorena. 10 vuoden päästä Mika on vieläkin 25!