Team M&M Gymlog

Nonniin herrat! Mahtavia videoita!

Noi 5-8 jaksot voisi lisätä tohon aloituspostiin kun tällä hetkellä näyttävät puuttuvan. :)

Tein tänään opetetun leuanvedon ylätaljalla ja kylläpäs meni treeni sinne minne pitikin. Sai kunnon tuntuman latseihin!
Ongelmaksi mulla on muodostunut alaselän jumiminen/kipeytyminen kesken jonku sarjan. Tänään se oli polviltavedossa jossa alaselän kipu menee niin kovaksi ettei pysty saamaan tuntumaa tonne takareisiin kun kipu alkaa ensin. Tämä vaivaa vain pitkissä sarjoissa(yli 10) joten jokuhan siellä jumittaa sitä. Oisko M&M:llä vinkkejä tai jollaki huoltajalla miten pitäs toimia että pääsisi taas treenaa kunnolla? Vähentää liikkeitä jotka rasittaa sitä/jättää pois kokonaan vähäksi aikaa?

Ei hitto, jopa hieman innoissani tänään yritin testailla noita polviltavedon ja SJMV:n tekniikoita, mutta enpä saanut perseen seudulle minkäänlaista tuntumaa. :(
Puristitko pakarat rajusti yhteen samalla kun työnsit lantiota eteen (se panoliike) siinä liikkeen lopussa?

LÖytyyköhän tuota riven tekniikkaan kehonrakentajilta? ;)
Eipä ole liikettä tullut kehonrakennusaikoinani tehtyä juuri lainkaan. Nuorempana kyllä hieman. Tempaisua kokeilin tossa jokin aika sitten ja se oli kyllä ihan ovelan tekninen liike. En kerro mitä sain mutta tuli yli 50kg. :D

Olisi loistava nähdä yksi gymlog, treenaamisesta kiinteyttämisen aikana. :hyvä: Lähestulkoon kaikkihan massaa treenaa tänän aikaan vuodesta, mutta noi teidän videot on niin loistavia, että yksi laihduttamispohjainen video auttaisi!

Vielä kiitos loistavista treenivinkeistä ja maukkaista safkoista ! :rock:

Mahtavia videoita kyllä!

Täytyy sanoa että Bisley oot suuri inspiraation lähde, sulla on sellainen kroppa jonka minäkin haluaisin joku päivä tavoittaa kovan treenin tuloksena :D Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää että montako vuotta olet treenaillut? Saisi vähän sellaista realistista näkemystä tähän hommaan. Olen nyt pari vuotta treenaillut, eli varsin aloittelija vielä, ja olis tavoitteena olla kolmekymppisenä aika kovassa :)

Mahtavia videoita kyllä!

Täytyy sanoa että Bisley oot suuri inspiraation lähde, sulla on sellainen kroppa jonka minäkin haluaisin joku päivä tavoittaa kovan treenin tuloksena :D Ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää että montako vuotta olet treenaillut? Saisi vähän sellaista realistista näkemystä tähän hommaan. Olen nyt pari vuotta treenaillut, eli varsin aloittelija vielä, ja olis tavoitteena olla kolmekymppisenä aika kovassa :)
Aloitin treenaamisen 15 vuotiaana. Nyt 25 vuotiaana ja 10 vuotta myöhemmin olen tavoitteissani ja tyytyväinen itseeni. Nuori olen vielä ja koen, että pystyn kehittymään tästä vielä. Treenaa kovaa niin pääset kyllä tavoitteisiisi.

;) he...hehe....heheh heee.... Olinko hauska?

Aloitin treenaamisen 15 vuotiaana. Nyt 25 vuotiaana ja 10 vuotta myöhemmin olen tavoitteissani ja tyytyväinen itseeni. Nuori olen vielä ja koen, että pystyn kehittymään tästä vielä. Treenaa kovaa niin pääset kyllä tavoitteisiisi.

;) he...hehe....heheh heee.... Olinko hauska?

Mahtavaa! Kyllä, todella hauska ;)

Puristitko pakarat rajusti yhteen samalla kun työnsit lantiota eteen (se panoliike) siinä liikkeen lopussa?
Kyllä tuon puristamisenkin muistin, mutta pitää taas ens kerralla kokeilla jos tuntuis siellä suunnalla kun pitäis - polviltavedossa väsy forkut ja SJMV:ssä selkä... :jahas: :D

Onko muuten mitä eroa, että tekeekö koukistukset laitteessa jossa ollaan masullaan vai laitteessa jossa istutaan?

Kyllä tuon puristamisenkin muistin, mutta pitää taas ens kerralla kokeilla jos tuntuis siellä suunnalla kun pitäis - polviltavedossa väsy forkut ja SJMV:ssä selkä... :jahas: :D

Onko muuten mitä eroa, että tekeekö koukistukset laitteessa jossa ollaan masullaan vai laitteessa jossa istutaan?
Pidä vetoremmejä niin ei forkut väsy. SJMV:ssä väsyy tietysti selkä aluksi, mutta se lihaskipu seuraavana päivänä takareisissä on yllättävän kova. Muista vaan tehdä sitkeesti sitä SJMV:tä 5*15 vaikka kuinka tuntuisi pahalta alaselässä. Se alaselän paine, kun verta tulee sinne lähtee kuitenkin nopeasti pois. Maaten on mun mielestäni vielä tehokkaampi ku istuen.

Back
Ylös Bottom