Team M&M Gymlog

Nämä gymlogit on niin mahtavaa asiaa että ansaitsis pysyväis linkin tuonne ylös photo gallerian viereen tai jonnekkin. Ja sit jos sais vielä pikalinkit suoraan eri liikkeiden kohtauksiin kun haluaa myöhemmin uudelleen kertailla että mites se menikään. Pliiis :)

e: eihän sitä ikinä voi olla tyytyväinen vaan aina halutaan vaan lisää ja lisää :D

Huomenna pärähtää Gymlog 9!! Voi vitsin vitsi!! Siitä tulee hyvä!

Olishan näitä siistiä pistää DVD:lle kokoelmiksi, mutta kuka niitä nyt ostaisi, kun ne on tuolla ilmaiseksi jaossa. Tuo pysyväislinkki olis kyllä hyvä idea, sitten näitä ei tarttis kaivella keskusteluketjuista. Taidan laittaa jossain vaiheessa blogiinikin oman välisivun näille videoille, löydätte ne myös sieltä helposti!

Ohan ne tässä nimenomaisessa ketjussa ekassa viestissä ollut, pitää viimeisimmät vain lisätä. Loogisin paikka ne löytää.
No kai sen soittolistan voi silti tehdä? Tällöin jonkun jakson loputtua seuraava alkaisi pyörimään itsestään ja kaikki olisivat nähtävissä alla siistissä liukuvalikossa. Eli siis yhden jakson löytäessä löytäisi kaikki, eikä tarvitsisi etsiä kanavasivun kautta muita videoita. Niitä muita osia kun ei tule kukaan etsimään pakkiksesta tai nyyssiksen blogista.

Eli tänään kun tuun nyrkkeilemästä niin pääsee gymlogien ihmeelliseen maailmaan? Great!!
Oon saanu myös mun isosiskot alkamaan kattomaan näitä ja näitä ne reenaa. Kohta en pääse enää niitäkään koutsaa kun äijät jolla on isompi haba kun mulla vie mun personal trainer hommat.. Ja vielä netin välityksellä!!

Kannattaako tehdä takakyykkyä etureisipäivänä, jos treenaa 2-jakoisella ohjelmalla, jossa etureidet ja takareidet on jaettu erikseen? Kun tuo ottaa myös takareisiin. Vai onko etukyykky silloin parempi?

Kannattaako tehdä takakyykkyä etureisipäivänä, jos treenaa 2-jakoisella ohjelmalla, jossa etureidet ja takareidet on jaettu erikseen? Kun tuo ottaa myös takareisiin. Vai onko etukyykky silloin parempi?
Harvalla takareidet ovat samassa tasossa etureiskojen kanssa, joten ihan hyvin voit ottaa liikettä joka osuu takareisiin. Ne yleensä siis laahaavat aina jäljessä etujalkoihin nähden...

Back
Ylös Bottom