Team M&M Gymlog

Tämä oli mielestäni paras jakso tähän mennes! IHAN HUIPPU! Helvetin hyvää asiaa ja uutta liikettä :) Jos nyt vaikka sais ton oman kyykyn kulkemaan vihdoin, kun tein aluksi sitä niin että tanko oli liikaa niskan päällä -> lopetin koko homman kun alkas tuntuun niin ikävältä. Nyt ottanut kyykyn taas opetteluun ja ongelmana on ollut tod.näk liian alhaalla oleva tanko, kun kädet vääntyy luonnottomasti ja ranteisiin sattuu (eli oon kyykänny niinkuin sulla Mika oli toi tanko kohdassa 10.19 http://www.youtube.com/watch?v=5IHgviAAtiw&feature=player_detailpage#t=619s) ja meinannut usko taas lähteä koko hommaan mutta nyt tän videon myötä tajusin kuinka väärin se asento on. Menee huomenna jo testiin ja toivottavasti nyt löytyis vihdoin se oikea asento! :D

KIITOS!

Onko yhden jalan prässi mitenkään verrattavissa yhden jalan vaaka-hackkiin?
Mites jos on mahdollista tehdä hack-kyykky joko laitteessa tai tangolla, niin kumpaa kannattaisi lähteä veivaamaan. Laitteessahan sitä oon aina tehnyt, koska se vaan on niin helppoa. :rolleyes:

Nonii, tuli taas paljo hyvää asiaa, kiitos! Monesko sarja kyykystä oli tuo kuvattu? Ei nimittäin kauheasti varaa siihen jäänyt :D psst "meitä kahtotaan" :hyper:

Nonii, tuli taas paljo hyvää asiaa, kiitos! Monesko sarja kyykystä oli tuo kuvattu? Ei nimittäin kauheasti varaa siihen jäänyt :D psst "meitä kahtotaan" :hyper:
Olihan siinä ihan hitosti varaa. Olen sellainen, että eka näyttää siltä etten saisi enää yhtään ylös ja sit tulee kuitenkin vaikka kuinka monta. Voi kysyä vaikka keneltä mun tutulta esim penkissäkin, että näyttää siltä etten jaksasi nostaa, mutta mulla on niin paljon sitkeyttä ja tahdonvoimaa, että jaksan silti työntää yli sen normirajan. Olis tossa esim putkeen jaksanu 8-10 tehdä, vaikka raskaalta näyttikin. Takareisi on yhä toipumassa siitä revähdyksestä, joten täytyy nostaa varovaisesti, joka saa sit kaiken näyttämään että rauta painaa liikaa. :D

...mitähän selityksiä mä vielä keksisin? :D

Taattua laatua jälleen kerran, kiitos Mikalle, näistä on saanu hyviä vinkkejä omiin reeneihin!
Kiitos myös mikelle kun jaksaa kuvata, muokata ja lähetellä näitä!

Tää oli paras video näistä ikinä. Jumankauta tipuin siinä hidastetussa tanssi kohdassa.
Älyttömän hyvää informaatiota jalkareeneistä. KIITOS!

Kiitos myös mikelle kun jaksaa kuvata, muokata ja lähetellä näitä!
Hyvä juttu on se, että tässä on työnkulku jo tullut tutuksi ja leikkaamisessa ja editoinnissa menee nykyään vähemmän aikaa mitä exportissa ja upissa. Eli yleensä saadaan samana päivänä sitten ulos jos ei ole mitään muuta kuvausta.

Mika Nyyssölän Chili-pasta-pata testattu vähän isommalle porukalle (noin 15 henkilöö) ikähaarukaltaan 3-50 vuotiaille ja kiitosta tuli kokille eli meitsille oikeen runsaasti! :) On se niin pirun hyvää kyllä. Eli nyt vaan sitte uutta Food corneria kehiin ja hätäseen! Vaikkakin nää treenijutut on myös kiinnostavia.

Laadukasta shittiä taas. Ois näin aloittelijana jäänyt moni liike oppimatta (oikealla tekniikalla) ilman näitä gymlogeja, suurkiitos siis!

Heräsi taas kysymys, että minkämoista tuhoa on luvassa, jos kyykyssä ei rauta nousekaan, saako tankoa pudotettua vai mitäs siinä mahtaa tapahtua? :D Itsellä ainakin monesti viimeinen toisto rupeaa kaatumaan eteen ja se jotenkin "keventää" sitä kuormaa ja tangon saa sitten ylös.

Asiallista settiä jälleen kerran. Syötäiskö taas välillä? :D

Laadukasta shittiä taas. Ois näin aloittelijana jäänyt moni liike oppimatta (oikealla tekniikalla) ilman näitä gymlogeja, suurkiitos siis!

Heräsi taas kysymys, että minkämoista tuhoa on luvassa, jos kyykyssä ei rauta nousekaan, saako tankoa pudotettua vai mitäs siinä mahtaa tapahtua? :D Itsellä ainakin monesti viimeinen toisto rupeaa kaatumaan eteen ja se jotenkin "keventää" sitä kuormaa ja tangon saa sitten ylös.
Jos salilta löytyy häkki, niin siellä vaan kyykkäämään, ei tarvetta kolistella tankoa turhaan jos ei jaksakkaan, vaan laskee rauhallisesti :) Ja kyseessä ei ole siis laite, vaan

powertecpowerrackL.jpg

Ton näkönen.

(Onhan toi suomeksi häkki? :D ei siis hack-laite...)

Todellakin loistavaa settiä, kiitos tästä! Kerrankin joku perusteellisesti neuvoo kuinka oikeaoppisesti kyykätään. Mutta mitenkäs tämä tangon paikka sitten oikein täytyisi olla? Videolta kun ei oikein saanut selvää missä kohtaa tanko on... Itse olen pitänyt tankoa low bar tyylisesti olkapäiden ja epäkkäiden muodostamassa "kupissa" selässä. (Kyykky treenin jälkeen tangon painojälet ovat siis suunnilleen olkapäiden keskiosassa) Ongelmana on ollut kuitenkin se, että kyykyt ovat raskaimmissa sarjoissa kaatuneet Mikan näyttämällä tyylillä eteenpäin.

Eli jos siirtäisin tankoa korkeammalle niskaan, niin muuttuisiko asento luonnostaan pystympään ja kyykyjen eteenpäin kaatuminen loppuisi?? Muutenkin olisi taas vaihteeksi tarkoitus heittää vyöt ja egot nurkaan ja alkaa tekniikkaa hiomaan, ettei painojen kasvaessa riko itseään:)

Back
Ylös Bottom