Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihdettiin ja katottiin huomaako sitä kukaan. Ja joo, musta paita oli vähän liian tumma tossa kuvassa. Kenen paita muuten kyseessä tuo KISS?Käpy :(
P.S. miksi paita vaihtui? Tuliko hiki kokatessa?
Ja sen kyllä huomas, people, go easy on kardemumma.ripaus kaardemummaa,mä yleensä laitan tätä...sen koko pussin :D
Eiku koko pussi! Joku valitteli youtubessa että lihat oli kylmällä pannulla? So what?Ja sen kyllä huomas, people, go easy on kardemumma.

Varmaan tosikokit veivaa kuumalle pannulle, lienee joku hifistelyjuttu lihan ja kanan duunaamisessa.Eiku koko pussi! Joku valitteli youtubessa että lihat oli kylmällä pannulla? So what?![]()
Kaloreita yli 4 tonnia kun mukaan on laskettu 520 grammaa riisiä!Gymlog 5 - Food corner 2
Team M&M goes India! Tällä kertaa valmistamme kanaisan bulkkisafkan. Kaloreita yli 4 tonnia!
[video=youtube_share;ZpZxNLtBAU4]http://youtu.be/ZpZxNLtBAU4[/video]
Varmaan tosikokit veivaa kuumalle pannulle, lienee joku hifistelyjuttu lihan ja kanan duunaamisessa.
Kyllä ja Gary Gaymooren paita. Me voidaan sekoitella meidän videohistoriaa miten sattuu, kandee aina bongaa, voidaan vaikka luvata ujuttaa videoon aina jotain vanhoista jutuista ja pistää vaikka vipit sitten oikein arvanneelle.Vilahtiko tuossa Supersonic sneakersit!! :O
"maku: pyöreä olematta pallomainen" haha xD Nyyssiksestä tulee pian alkoholisti kun joutuu viikolla tekeen näitä kokkailuja ja tarttuun pulloon :D
Joo ei kannata duunissa kattoa. :D "Vähän" meinasi repeillä. Porukka kattoo ihmeissään ku yksin naureskelee kuulokkeet päässä näytöntakana.. Mahtava video oli ja hyvän näköstä safkaa!Tsiisus, älkää erehtykö kattoon tätä duunissa!!!! Mä tein sen virheen.....:dance:![]()

Ideana, että laittaa siplat yms. jugran kanssa yhtäaikaa on, että vihannekset näin jää erittäin rapeiksi, jopa aavistuksen raaoiksi. Rouskuu hyvin ja kyllä siltikin maustuu kun pitää sen 15-20 minuuttia hauteessa välillä sekoittaen (parin minuutin välein). Itseasiassa itse en pidä jos tossa safkassa noi lohkotut sipulit olisivat paistovaiheessa pehmentyneet sellaisiksi lötköiksi vehkeiksi! Eli nyt ne ovat rouskuvia ja hyvänmakuisia!Video katottu ja hyvää matskua niinkuin aina"maku: pyöreä olematta pallomainen" haha xD Nyyssiksestä tulee pian alkoholisti kun joutuu viikolla tekeen näitä kokkailuja ja tarttuun pulloon :D
Itse ruoasta heräs ilmoille pari ajatusta...eikö olis parempi nakata sipulit,paprikat, mausteet ja kanelitangot ennenkuin heittää jogurtin ? Ne vois sielä sitten kivasti muhia ja maustua, lisäis sitten vasta lopuks jogurtin niin ei olis pelkoa tuosta juoksettumisesta ? Muutes noi kanelitangot kannattaa sitten ottaa talteen, vähän huuhdella vedes ja laittaa kuivumaan...niistä riittää kyllä makua seuraavaanki kertaan
Edit. Perskele nyt muuten pitäs vissiin kiitää jo kauppaan että ehtii saada materiaalit tähän kokkaukseen...aavistus on että pian kauppojen mausteosastot ammottaa tyhjyyttään :D