Team M&M Gymlog

Jumalauta, että tämä safka on hyvää! Ja kyllä muuten riittää hetkeksi tätä :D Hieman piti tekovaiheessa kikkailla, kun ei omista kuin yhden kattilan ja paistinpannun, mutta hyvää tuli!

Pariin kertaan on nyt jauheliha-chilimössöt pyöräytetty ja hyvin on kelvannu :) Jopa tyttökaveri tykkäs, vaikka yleensä nyrpistää nokkaansa jos teen jotain vähäkään proteiinipitoisempaa safkaa.
Voi olla et näistä treeneistä tulee pian aika kova hitti; itekki bongasin viime viikolla jonku tekemässä samaista käsitreeniä, jota siis itekki tein sillon :P Tää on melkeenpä tehokkain tapa tuhota kädet tähän asti, vaikka meniki vielä vähä kokeillessa. Vaikkei nää mun siimat vielä mitkään isot oo, ni oli kieltämättä lopuks vähä semmonen olo että mahdunko enää autoon hauiksineni :D

^
Itsekin olen nähnyt ihmisiä tekevän näitä liikkeitä, esim hauikset ristitaljassa, onko sitten gymlogin takia, who knows ;)
Tulisko tänään gymlogi? :hyper:

^
Itsekin olen nähnyt ihmisiä tekevän näitä liikkeitä, esim hauikset ristitaljassa, onko sitten gymlogin takia, who knows ;)
Tulisko tänään gymlogi? :hyper:
Ei tule. Kuvataan vasta huomenna myöhään illalla. Hyvää settiä on tosin tiedossa taas, sen takaan. :)

Alora!

Safka oli erinomaista ja riittoisaa! Tuntui että kun yön yli muhi jääkaapissa imeytyi mausteet, tulisuus ja aterian koostumus entistä erinomaisemmaksi! Suosittelen jälkipolvillekkin...

Nyt oiskin pieni haaste koska joukossamme on varmasti myös "herkkuperseitä" niin olisiko mahdollista jossain vaiheessa tehdä videoreportaasi bodarin jälkiruoasta (ei välttämättä mitään karppaus höpönlöpöä) vaan kunnon patia, maukasta ja proderikasta? Reeni videoista saa oikein mainioita vinkkejä puurtamiseen, kiitos niistä!

Tuleeko Team M&M Production Jyväskylän Body & Fitness kisoihin tulevana lauantaina? Voisitte jakaa vinkkejä myös paikanpäällä :) Nyyssis voi tehdä myös ison soppatykillisen tuota bodymuonaa ja parin euron kauhallishintaan sitä myydä kävijöille ;p

Mää oon kattellu että porukka on alkanu vetelee tota alataljaa tolla lyhyellä liikkellä ton selkä-pätkän jälkee :D Tuntuu vaan et jotkut ei tajua sitä että ei siitä loppu liikkeestä haittaa oo jos sen alun supistaa oikein..:)

Mää oon kattellu että porukka on alkanu vetelee tota alataljaa tolla lyhyellä liikkellä ton selkä-pätkän jälkee :D Tuntuu vaan et jotkut ei tajua sitä että ei siitä loppu liikkeestä haittaa oo jos sen alun supistaa oikein..:)
Ei kai? Kyllähän siis ideana on vetää ne kädet taakse asti. Idea vain koko liikkeessä on nimenomaan se supistus ja se syntyy, kun olkapäät vetää taakse, latsit ja lapaluut yhteen ja puristaa latseja voimakkaasti liikkeen lopussa samalla kun kädet viimeistelee sen menemällä taakse asti.

Ehkä hakee tekniikkaa?

Tänää bongattu salil 2* hauisten ja ojentajien veivaajaa MnM tyyliin, sekä yks back blastaaja. Eli kyllähän nämä aika suosittuja näyttää olevan myös käytännössä.

Paljonko kyyläilet sielä salilla ku noin tarkkaan tiedät? :D Vai ookko töissä josain salilla

Gymlog 5 aivan nurkan takana.....

En olis uskonut et Nyyssölä asuu tässä mun naapurissa, jos videon alussa ollut ovi on Nyyssölän... Onkin tullu ihmeteltyä missä mies asuu kun paikallisessa Prismassa törmäillyt monesti... :) Sori offtopic, hyvää shittiä kuten aina.

Näitä ruuanlaittologeja on kiva katella, hyvää shittiä tämäkin :)

Pääsin noin kahden minuutin kohdalle ennen kuin putosin aivan totaalisesti :D Pitää yrittää ottaa uudestaan tässä myöhemmin illalla

Back
Ylös Bottom