Team M&M Gymlog

Gymlog 5 - Food corner 2

Team M&M goes India! Tällä kertaa valmistamme kanaisan bulkkisafkan. Kaloreita yli 4 tonnia!

[video=youtube_share;ZpZxNLtBAU4]http://youtu.be/ZpZxNLtBAU4[/video]
Kaloreita yli 4 tonnia kun mukaan on laskettu 520 grammaa riisiä!

Varmaan tosikokit veivaa kuumalle pannulle, lienee joku hifistelyjuttu lihan ja kanan duunaamisessa.

En ehtiny vielä kattoon videota mutta siis joo kukin tavallaan jos laittaa kylmälle pannulle lihat = lihasnesteet lähtee karkuun (huomaatte siitä jos pannulle alkaa tuleen sellasta valkoista nestettä) ja täten lihasta tulee kuivaa. En nyt ainakaan suosittele heittämään mitään naudan sisäfilepihviä kylmälle pannulle :D

Ah nyt pääsee videon kimppuun suurella odotuksella...PERJANTAI JA KAIKKEE JEE :D -->

Tsiisus, älkää erehtykö kattoon tätä duunissa!!!! Mä tein sen virheen.....:dance::hyper:

Vilahtiko tuossa Supersonic sneakersit!! :O
Kyllä ja Gary Gaymooren paita. Me voidaan sekoitella meidän videohistoriaa miten sattuu, kandee aina bongaa, voidaan vaikka luvata ujuttaa videoon aina jotain vanhoista jutuista ja pistää vaikka vipit sitten oikein arvanneelle.

Video katottu ja hyvää matskua niinkuin aina :) "maku: pyöreä olematta pallomainen" haha xD Nyyssiksestä tulee pian alkoholisti kun joutuu viikolla tekeen näitä kokkailuja ja tarttuun pulloon :D

Itse ruoasta heräs ilmoille pari ajatusta...eikö olis parempi nakata sipulit,paprikat, mausteet ja kanelitangot ennenkuin heittää jogurtin ? Ne vois sielä sitten kivasti muhia ja maustua, lisäis sitten vasta lopuks jogurtin niin ei olis pelkoa tuosta juoksettumisesta ? Muutes noi kanelitangot kannattaa sitten ottaa talteen, vähän huuhdella vedes ja laittaa kuivumaan...niistä riittää kyllä makua seuraavaanki kertaan :)

Edit. Perskele nyt muuten pitäs vissiin kiitää jo kauppaan että ehtii saada materiaalit tähän kokkaukseen...aavistus on että pian kauppojen mausteosastot ammottaa tyhjyyttään :D

Tsiisus, älkää erehtykö kattoon tätä duunissa!!!! Mä tein sen virheen.....:dance::hyper:
Joo ei kannata duunissa kattoa. :D "Vähän" meinasi repeillä. Porukka kattoo ihmeissään ku yksin naureskelee kuulokkeet päässä näytöntakana.. Mahtava video oli ja hyvän näköstä safkaa!:rock:

Mä jaksan ihmetellä tätä positiivista palautetta. Vuosia olen tottunut siihen, että ihan sama mitä tekee, niin aina tulee paskaa niskaan. Ja vaikka kuin vitun teknisesti kovaa kamaa tekis, niin joku silti kaivaa jotain. Tästä sarjasta on tullut käsittämättömästi 100% positiivista, joka taas toki innostaa meitä duunaamaan, vaikkakin me ollaan itseämme viihdyttääksemme tehneet kovalla innolla vaikka on dissattukin. Mut tää on eka sarja, jota tehdään pelkästään katsojille, tästä ei semmoisia samanlaisia kiksejä saa kuin meidän muista sarjoista, mut erilaiset kiksit kuitenkin.

Taas tuli jotain uutta ja yllätyksellistä :thumbs: Videoiden tekniset kikkailutkin paranee koko ajan. Liekö samanlaisella formaatilla bodausvideoita missään edes tehty?

Tohon alkuun ja/tai loppuun voisi laittaa jonkun lyhyen intron, missä on videon nimi ja tekijät (tai M&M logo). Itelle ei mitään väliä, mutta voisi olla ihan tyylikästä.

Video katottu ja hyvää matskua niinkuin aina :) "maku: pyöreä olematta pallomainen" haha xD Nyyssiksestä tulee pian alkoholisti kun joutuu viikolla tekeen näitä kokkailuja ja tarttuun pulloon :D

Itse ruoasta heräs ilmoille pari ajatusta...eikö olis parempi nakata sipulit,paprikat, mausteet ja kanelitangot ennenkuin heittää jogurtin ? Ne vois sielä sitten kivasti muhia ja maustua, lisäis sitten vasta lopuks jogurtin niin ei olis pelkoa tuosta juoksettumisesta ? Muutes noi kanelitangot kannattaa sitten ottaa talteen, vähän huuhdella vedes ja laittaa kuivumaan...niistä riittää kyllä makua seuraavaanki kertaan :)

Edit. Perskele nyt muuten pitäs vissiin kiitää jo kauppaan että ehtii saada materiaalit tähän kokkaukseen...aavistus on että pian kauppojen mausteosastot ammottaa tyhjyyttään :D
Ideana, että laittaa siplat yms. jugran kanssa yhtäaikaa on, että vihannekset näin jää erittäin rapeiksi, jopa aavistuksen raaoiksi. Rouskuu hyvin ja kyllä siltikin maustuu kun pitää sen 15-20 minuuttia hauteessa välillä sekoittaen (parin minuutin välein). Itseasiassa itse en pidä jos tossa safkassa noi lohkotut sipulit olisivat paistovaiheessa pehmentyneet sellaisiksi lötköiksi vehkeiksi! Eli nyt ne ovat rouskuvia ja hyvänmakuisia!

Bisley muuten olis kysymys siittä anabolic halosta, että siinähän ei tietääkseni oo yhtään proteiiniä, mikäs siinä on niin hyvää? MIKÄ saa sen palkkarin hyväks reenin jälkee?

Hyvää settiä jälleen kerran! Pitää vähän aikaa jäähdytellä noista intialaisista, kun garam masala ollut kovalla käytöllä lähiaikoina, sitten testiin tämäkin. Piti kattoo toi ekakin foodcorner uudelleen, kun jotenkin onnistuin sössiin viime kerralla kermaisanchililihapastapadan :( . No olihan siinä jokunen vaihe unohtunut välistä. Sitä se on, kun kaikilla tuo ruoanlaitto ei aina ole niin sosiaalinen hetki kavereiden ja punaviinin siivittämänä :)

Back
Ylös Bottom