Itelläkin menee huomenna testiin tämä! Kiitos vielä kerran että jaksatte vääntää näitä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä tiedä ketä ne palvelis siellä telkkarissa kun nää saa suoraan You tubesta samana päivänä mitä ne on kuvattu. Ja sitten, että joku tuotantotiimi alkais jakaan neuvoa mitä tehdään, niin no thanks.En tiedä onko teillä kiinnostusta, aikaa, tai motivaatiota moiseen, mutta eikö noita kandeis tarjota melkein johonkin Elixiriin tai vastaavaan (onko niitä muita?) urheilumakasiiniohjelmaan?
Mahtaiskohan elixiirissä ne innostua estrogeeni tai mälliripuli jutuista ihan niin paljon kun porukka täällä! :D Loisto matskua!
Mahtaiskohan elixiirissä ne innostua estrogeeni tai mälliripuli jutuista ihan niin paljon kun porukka täällä! :D Loisto matskua!

[video=youtube_share;xIFphrzQGm4]http://youtu.be/xIFphrzQGm4[/video]
Edit. Mike miten sinä saat aikaiseksi tuon "ovisilmä" efektin?
Sipuli toimii tossa ns. sitovana aineena kuten myös tuo herkullista makua. Kastike täten on siis paksumpaa, kun käytät sipulia. Valkosipuia ei tietenkään ole pakko käyttää, mutta olen tehnyt tämän ruuan kerran ilman valkosipulia eikä se ollut läheskään yhtä hyvänmakuinen kuin valkosipulilla höystettynä. Täytyy muistaa, että olen kuitenkin suuri valkosipulin ystävä ja käytän kynsilaukkaa runsaasti mausteena!VOiko valkosipulia ja normaali sipulia korvata jollakin? Jos jätän ne vaan pois nii nvarpisti tulee silloinkin hyvää huttua