Team M&M Gymlog

Resepti:

Kermainen lihachilipastapata:

* pussi kynnettömiä valkosipuleita
* 2 sipulia
* 6 chilipaprikaa (miedompi soossi) / 1 habanero (tulisempi soossi) / 2 habaneroa ( todella tulinen soossi) / 1kpl naga morich (insane-soossi)
* 4 pakettia 400g 7-10% naudan paistijauhelihaa
* 2 pussia Knorr pasta carbonara
* 2 kpl valion ruokakerma, kolme juustoa

Mahtava video oli :)
Pari asiaa tuli mieleen, tarviiko tuosta rasvasta kauheasti vahdata onko se minkä tyyppistä?
Ja hiilareista sama, onko se ihan sama tuleeko hiilarit tollasesta valmispastapussista, vai jostain kokojyvä leivästä?

Oli kyllä hauska pätkä, tykkäsin :)

Teillä pitäs olla oma ruokaohjelma! :D Saisko siitä ruoasta paremman näköstä, että se näyttäis vähemmän darrapaskalta? Varmasti on kyllä hyvän makuista...

"Tykkään kokata viinin kanssa joskus laitan sitä jopa ruokaan" tosin Nyysikseen ei päde kuin tuo eka :D. Ei mutta oikeesti oli hyvä video jos mahdollista niin näitä voisitte laittaa lisääkin tulemaan (jos) Miken ruoka on syötävää niin hän voisi kehitellä vaikka seuraavan reseptin. :)

Ja ens kerralla enemmän testosteronia ja vähemmän estroa

Pistetäänpäs muijalle ja skidille kokeiluun, toi soseutus voi hämätä sopivasti jälkikasvua ettei löydä sipuleita joukosta. " Ei tässä mitään SIPULIA ole"...

Repesin homona tolle veitsenterotus kohdalle, minä ja mun sairas huumorintaju :D

Kohta pitäs mennä kauppaa, ehkä sieltä tarttuu mukaan ainekset tän soossin tyyppäämiseen ;)

Ihan hauska pätkä :D Saas nähä jos joskus sais aikaseks kokeilla tota settiä. Jättää noita chilejä kyl muutaman pois kun ei toi tulinen ruoka kauheesti nappaa.

Jos mulla olis ollu rahaa, oisin tehny tätä tänää, mutta treenien jälkeen kaupassa huomasin että mul on vaan 8e :(

TÄNÄÄN ON DOLMIO PÄIVÄ!

Back
Ylös Bottom