Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
M&M goes Culinary? Vähän potarin kokkinurkkausta ja ehkä kokkaillessa lasi pari viiniä. Siinä sivussa heitetään läpyskää, Nyyssis testaa hyviä sikareita ja Mike voi vapottaa mukana.
Äijä on kattonu vähän liikaa Heavy Muscle Show´ta :D
Tottakai alusta asti seurattu sitäkin, mutta eihän tässä mitään sen tyylistä ehdotettu. Vähän samaan tyyliin kuin Zack Khanin kokkipätkät, mutta paremmin kuvattuna ja leikattuna. Kyllä kehonrakentajakin voi kerran viikkoon vetää pihviaterian viinilasin tai oluen kera. Ja kun oppii kokkaamaan, niin voi vetää jokapäivä maistuvia bodyruokia. Fakta on kuitenkin se että vaikka netti on pullollaan bodyruuaksi kelpaavia reseptejä, ei suurin osa kehonrakentajista ja salilla kävijöistä ei osaa kunnolla kokata, vaan vetävät sen rahkapurkin tai tylsän tonnikalapurkin kitusiinsa jokapäivä. Mielestäni Mikalla oli hyviä reseptejä ja tämän tyylistä ruokajuttua kehareille EI OLE IKINÄ vielä suomeksi tehty, joten varmasti porukkaa kiinnostaa!
Mulla olis NIIN hyvä resepti kermaiselle lihachilipastapadalle, joka on vähähiilarinen ja runsasproteiininen, superherkullinen safka!! Helppo valmistaa, edullinen ja maku on törkeen hyvä!Jep jep. Samoilla linjoilla olen kanssasi. Ei tuota kommenttiani kannata liian vakavasti ottaa.
Jotenkin tuli tuo show ekana mieleen, kun puhuit siitä jonkin aikaa sitten tässä ketjussa ja nyt nousi esille vielä viinin siemailukin ;)
Vaikka ruokavalio olisikin melko yksipuolinen (samat raaka-aineet päivästä toiseen) ei se tarkoita sitä, että ruoan pitäisi maistua yksipuoliselle.
Jos Mikalla jotain spesiaalireseptejä ja ruoanlaittoniksejä löytyy niin niistä olisi kyllä erittäin mielenkiintoista kuulla yksityiskohtaisemmin. Ruoanlaitto on niin laaja alue, että siitä kyllä kehittelee jos minkälaisia opetusvideoita.
No mutta off topicci loppuu meikäläisen osalta tähän.
Laitetaan resepti sit johonki gymlogin Kokkinurkkaukseen.Postaa se ;_;
Mulla on nälkä ;_;
Aaaah sitä valkosipulin määrää...
Eli esim pystyykö joku kirjottaa noista käsi ja selkä reenistä teksti version?No eiks se ole hyvä, että "hirveellä" asenteella treenataan? Mitä merkitystä sillä oli, että joku on lihava tai yli 50 vuotias? Mä nostan hattua ja kannustan kaikkia ULKONÄÖSTÄ RIIPPUMATTA, jotka ylipäätään jaksaa tulla salille. Ihan vitun sama minkä näköinen ihminen on.Tänään bongasin salilla jonkun +50 v lihavan patun, joka väänsi hirveellä asenteella Nyyssölän käsireeniä läpi. :D
Tuleeko itselläsi lähinnä istuskeltua laitteissa ja höpöteltyä kamujen kanssa vai kuluuko aikasi salilla lehtiä lueskellen?Tänään bongasin salilla jonkun +50 v lihavan patun, joka väänsi hirveellä asenteella Nyyssölän käsireeniä läpi. :D