Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Jos jotain niin tätä voisi vielä kehittää. Eli ettei puhuttaisi päällekkäin haastateltavan kanssa arvuutellen seuraavia sanoja. Muuten hyvä pätkä ja tulee tarpeeseen ainakin olkapäiden osalta.
Ihemettelin tota kun Nyyssölä sano "itsekkin olen 20 vuoden treenikokemuksella tehnyt asioita väärin" tai jotain vastaavaa. Niin ihmettelin ootko jo hiekkalaatikko ikäsenä ruvennut reenaamaan, vai oliko toi jotai todella sarkastista juttua mitä en tajunnut ? :D
Tässähän hiotaan täydellisyyttä.No anteeks kauheesti, että puhuin päälle ja arvuuttelin sanoja. Se on mun tyyli ja jos toinen hakee sanaa niin minä arvaan, koska olen kärsimätön. Mitäänhän ei harjoitella ja kaikki vedetään yhdellä otoksella, joten siihen nähden aika pirun hyvin, vai? :D

Olkapäille tarviki noita venytysohjeita lisää. Thumps Up!!Terppa. Itse olen siirtynyt aikaisemmasta body touhusta nyt johonkin voimannosto-painonnosto sekasikiötreeniin. Aika vähän olen löytänyt tietoa siitä kuinka hankittaessa voimaa ja räjähtävyyttä venyteellään oikein tai kuinka venytellään väärin. Sen toki tiedän ettei mitään minuutin venytyksiä ennen reeniä mutta jotkut vanhan liiton miehet tuntuvat pitävän kaikkea venyttelyä ennen treeniä ja pitkiä venytyksiä ylipäänsä haitallisina. Mutta mites, toimiiko esim tuo videollakin esitelty setti 5min aerobinen + 5-15 sekuntin venytyksiä treenattavalle lihasryhmälle kaltaiselleni sekasikiö voimailijalle? Päälle sitten vaikka vähän jotain tempausvalaa, sekä nilkkojen ja lonkankoukistajien ekstra venyttelyjä. Miltäs kuullostaa?
Kiitän jo etukäteen.