Team M&M Gymlog

Food Cornerit äärimmäisen viihdyttäviä, toivottavasti lisää tulee. Tekninen toteutus on ilo silmälle, Mika on aivan mahtava esiintyjä ja pelleilyä on riittävästi. Näistä kansa tykkää!

Nälkäisille ja kärsimättömille pientä Foodlogia blogissa:
Bodarin MEGA-CALZONE!!!! Fuck Yeah! :)
calzone4.webp

Tuosta penkkitekniikasta jäi eräs asia mietityttämään näin naisen näkökulmasta ajatellen. Miten tuo tangon laskeminen naisten kohdalla tapahtuu, kun naisilla on yllättäen nuo ulokkeet rinnan päällä? Pitääkö yrittää laskea tanko sinne pallean yläpuolelle vai riittääkö se, jos sen tangon laskee vain suoraan tuohon rintojen päälle?

Äijähän vois pistää ulos jonkun bodarin kokkikirjan :D Sen verta hyviä reseptejä puskee ulos.

Jokos porukka on testaillut eri variaatioita tosta jauhelihapastasta ? :D

Tein tänään toista kertaa (vai kolmatta !?) tuota ja koitin laittaa toisen 3 juuston kerman tilalle Aura versiota. Samoin lisäsin yhen paprikan ja chileinä kokeilin Aji Fantasyja.

Tulos: Noh ei se niin paljon muuttunut alkuperäisestä :D Mutta aivan yhtä hyvää kuin ennenkin! Seuraavaks tuli mieleen että jos ottais 3 juuston kermat pois, normit tilalle ja laittais koskenlaskijaa sillai sopivasti...eli koko paketti !? :D

Täs vielä aterian tarkat arvot snellmannin paistijauhelihalla (1500g), 4064g, 5142.9kcal P:368.6g, HH:244.6g ja R:283.6g http://kalorilaskuri.fi/tulosta.php?n=feenix82&pv=2011-09-20&blog=1

Tuosta penkkitekniikasta jäi eräs asia mietityttämään näin naisen näkökulmasta ajatellen. Miten tuo tangon laskeminen naisten kohdalla tapahtuu, kun naisilla on yllättäen nuo ulokkeet rinnan päällä? Pitääkö yrittää laskea tanko sinne pallean yläpuolelle vai riittääkö se, jos sen tangon laskee vain suoraan tuohon rintojen päälle?
Periaatteessa naisenkin kannattais laskea se tanko sinne pallean ja rinnan väliin. Useinhan naiset saavat notkean alaselän vuoksi erittäin kovan kaaren, joten se kohta mikä on korkeimmalla tulisi olla se kohta mihin tangon laskee. Tällöin nostomatka on lyhin. Jos se tuntuu hyvältä laskea siihen tissien päälle niin laske ihmeessä. Kokeile ja hae sitä parasta kohtaa, kyllä sen huomaa aika nopeasti missä kohtaa tanko lähtee helpoimmin ylös! Tsemppiä vaan punnerruksiin!

BTW. Mikä on tämän hetken maksimi ykkönen?

Mitenhän noi parmesanlastut käyttäytyy uunissa.. pitäis testata normipizzan päällä noita täytteitä, kun calzone ei oo koskaan ollut mun juttu. Mietityttää vaan et kuivuukohan ne ihan kokonaan :o

Periaatteessa naisenkin kannattais laskea se tanko sinne pallean ja rinnan väliin. Useinhan naiset saavat notkean alaselän vuoksi erittäin kovan kaaren, joten se kohta mikä on korkeimmalla tulisi olla se kohta mihin tangon laskee. Tällöin nostomatka on lyhin. Jos se tuntuu hyvältä laskea siihen tissien päälle niin laske ihmeessä. Kokeile ja hae sitä parasta kohtaa, kyllä sen huomaa aika nopeasti missä kohtaa tanko lähtee helpoimmin ylös! Tsemppiä vaan punnerruksiin!

BTW. Mikä on tämän hetken maksimi ykkönen?

Kiitos paljon! Nyt selvisikin monta asiaa kerralla ja pitääkin ensi kerralla kokeilla miltä tuntuu. Olen tosiaan monesti empinyt, että mihin kohtaan näin naisena olisi hyvä laskea se tanko.

En ole vielä kokeillut maksimia, sillä olen juuri aloittamassa saliharjoittelun pitkän sairastelun jälkeen, joten jo siinäkin mielessä nämä tekniikkavinkit tulevat oikeaan aikaan, kun joutuu tavallaan aloittamaan ihan alusta asti uudelleen. On kuin tabula rasa, josta on hyvä lähteä harjoittelemaan liikkeiden oikeita tekniikoita, kun taustalla ei ole kummittelemassa vanhat ja kenties väärätkin tekniikat ja kun pakostakin joutuu lähtemään liikkeelle pienistä painoista. Ei tule ego ongelmaa.

Onkos kukaan ehtinyt jo testata Mega-Calzonea? :D

Meikällä dieetti päällä, joten tulee varmaan testattua sitten cheatti päivänä tulee samalla tonne mäsäytys ketjuun hyvää matskua :D

Toi mun kalorilaskurin linkki näköjään alkas heittään mun muutkin päivän sapuskat siihen nyt niin koitan josko tää toimis paremmin :) Eli jauhelihapasta resepti ja arvot: http://kalorilaskuri.fi/reseptit.php?logon&resepti=246434

Kiitos paljon! Nyt selvisikin monta asiaa kerralla ja pitääkin ensi kerralla kokeilla miltä tuntuu. Olen tosiaan monesti empinyt, että mihin kohtaan näin naisena olisi hyvä laskea se tanko.

En ole vielä kokeillut maksimia, sillä olen juuri aloittamassa saliharjoittelun pitkän sairastelun jälkeen, joten jo siinäkin mielessä nämä tekniikkavinkit tulevat oikeaan aikaan, kun joutuu tavallaan aloittamaan ihan alusta asti uudelleen. On kuin tabula rasa, josta on hyvä lähteä harjoittelemaan liikkeiden oikeita tekniikoita, kun taustalla ei ole kummittelemassa vanhat ja kenties väärätkin tekniikat ja kun pakostakin joutuu lähtemään liikkeelle pienistä painoista. Ei tule ego ongelmaa.
Jos asustelisit täällä pääkaupunkiseudulla niin olisin voinut ehdottaa pientä perehdytysjaksoa Mayorsilla. Neljäkin treenikertaa minun kanssa antaa hyvät eväät kaikkeen treenaamisessa, niin tekniikoiden kuin liikkeiden osalta. Mutta tuo Oulu on vähän kaukana! :)

Ei muuta kuin tsemppiä vaan ja rohkeasti treenaamaan! Tuo tie on juuri se oikea tie! :)

Edit. Jos olet tulossa Expoon, tule moikkaamaan mua Fitnesstukun osastolle! :)

Jokos porukka on testaillut eri variaatioita tosta jauhelihapastasta ? :D

No tavallaan, tein sellaisen "simplifoidun" (joo ei ole oikea sana :D) version siitä. Paistoin jauhelihan, lisäsin mausteet ja valkosipulia ohueksi viipaloituna, sitten sekoittaa yhdessä tuon pasta-carbonaran kanssa. Päälle sheivasin vielä tuoretta juustoa. Kylkeen vielä feta-oliivi-kurkku-tomaattisalaattia. Tyttöversio?

No tavallaan, tein sellaisen "simplifoidun" (joo ei ole oikea sana :D) version siitä. Paistoin jauhelihan, lisäsin mausteet ja valkosipulia ohueksi viipaloituna, sitten sekoittaa yhdessä tuon pasta-carbonaran kanssa. Päälle sheivasin vielä tuoretta juustoa. Kylkeen vielä feta-oliivi-kurkku-tomaattisalaattia. Tyttöversio?
Tosi tyttöversio! :) Voisin kokeillakin tollaista. Oliivit vaan ei uppoa... :(

Teetkö Nyyssölä noita valmennus juttuja? meinaan oon miettinyt että olisi hyvä hakea apuja, sillä moni liike varmaan metsikossa.
Asutko pääkaupunkiseudulla? Jos asut, laitahan mailia: mika.nyyssola (ät) pakkotoisto.com
Mut näkee myös ruoholahden Mayorsilla treenailemassa, joten sinnekin voi tulla juttelemaan kuka tahansa.

Back
Ylös Bottom