Tavoitteet tänä vuonna

SniffDaddy sanoi:
Jos vaikka sais pinpiä tänä vuonna...
Amen for that:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ville1Suuri sanoi:
Lainasitpa oudosti mun tekstiä, luulin ensin, että olin kirjoittanut väärin.
:lol2:
Kun huomaat olevasi koko ajan kovemmassa kunnossa niin kyllä se itsevarmuuskin kasvaa. Muista tosin se, että siellä kisoissa kaikki muut näyttää kovempi kuntoisilta kuin itse, koska et pysty vertaamaan itseäsi muihin.
Yllätyin viime kisoissa takahuoneessa, että en ollutkaan ihan eri mallia kuin muut, se miltä näyttää takana on aivan erinäköinen lavalla.toisaalta nyt mulla on lihaa hieman enemmän(?) kuin viimeksi joten ehkä lavaesiintyminenkin on varmempaa...???
kehopuolella,kaveri on kireä kuin viulun kieli ja jos öljyä on yhtään liikaa, näyttää lavalla löysältä..
Mutta onneksi vain näyttää eikä ole.
toivottavasti:rolleyes:
SniffDaddy sanoi:
Jos vaikka sais pinpiä tänä vuonna...
Käy kysymässä suoraan:''anteeksi neiti/rouva , saisinko pinpiä?''

Paino. Se on nyt tullut alas vuoden sisällä vajaat 30kg. Ensimmäinen etappi olisi 186cm/90kg, ja kattoo miltä näyttää jos sais vähän lihastakin. Tuohon on sellanen 9kg matkaa joten uskon pystyväni siihen tämän vuoden puolella.

Turhia toiveita? jos naisen löytäisi.

Opiskelupaikan varmistaminen olisi kanssa ihan mukava, ettei intin jälkeen tarviis vääntää töitä vuotta.

Hmm, tällaista olen miettynyt, ei ehkä onnistu vielä tänä vuonna, mutta tarkoitus olisi ainakin aloittaa tänä vuonna: eli oppia puhumaan espanjaa ja soittamaan jonkun verran kitaraa.(urkuja ja pianoa osaan jo)

-Saada sixpakki esille jotta voin kävellä hietsun rannalla
-Voittaa mr.six pakki 2006 titteli
-Ostaa weppikamera jotta voin sitten laittaa mun sixpäkki kuvia ircciin
-Ostaa napapaita jotta mun sixpäkki näkyisi paremmin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom