Tavoitteet tänä vuonna

Mukava ketju! :)

Onhan niitä muutamia tavoitteita minullakin:

-Aloitan opintojen ohessa uutta työtä, tavoite menestyä siinä
-Menestyä opinnoissa, joko jatkaen nykyistä koulutusalaa tai aloittaa uusi (selvennettäköön, siis olen hakenut toiseen kouluun, mutta ellen pääse niin jatkan entiseen malliin, ei mitään kuviota etteikö nyk. kiinnostaisi tms.)
-Saada kiva uusi asunto
-Säilyä terveenä, mikäli siihen voin jollakin tapaa vaikuttaa. Treenata lujaa ja kehittyä (pakkotoisto open 2006 kärkeen myös! ;))
-Sitten salaisuus... Jos kaikki menee hyvin, osallistua 2007 keväällä BF nuoriin

Tässäpä muutama. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Valmistua koulusta ajoissa
- Mave 150kg, Penkki 100kg, Kyykky 120kg
- Löytää fiksu nainen joka ei kanna koiran paskaa oven taakse, varasta minun sähköpostiosoitteita, steam accountteja, irc galleria accountteja eikä myöskään soittele minulle kännissä ja sitten kun vastaan kehu kavereilleen miten vonkaan sitä

2 ekaa onnistuu jos tsemppaan! Kolmas on fantasiaa.

neutraali sanoi:
...runtata se hikinen 200 sali penkki naturaalina...

varmaan siis rawina? vai oikeesti natikkana?(:eek: :eek: )

Omat tavotteet;

- Syksyllä penkistä 200kg+ FPO:n kisoissa.
- Jonkilainen järkevyys erittäin sekavaan siviilisääty/asumishässäkkään.
( Tekee hulluksi ennemmin tai myöhemmin)
- Talouden tasapainotus, talous aivan päin persettä.
- Koulun aloittaminen syksyllä.
- :kippis1: PITÄÄ vähentyä.

SIC- sanoi:
- Valmistua koulusta ajoissa
- Mave 150kg, Penkki 100kg, Kyykky 120kg
- Löytää fiksu nainen joka ei kanna koiran paskaa oven taakse, varasta minun sähköpostiosoitteita, steam accountteja, irc galleria accountteja eikä myöskään soittele minulle kännissä ja sitten kun vastaan kehu kavereilleen miten vonkaan sitä

2 ekaa onnistuu jos tsemppaan! Kolmas on fantasiaa.
Äh....olen tainnut tavata saman muijan:(

Paino 88kg--> 75-80kg
cooper yli 3000
penkki 140kg
leuanveto x20
armeijaan tammikuu 2007 joten siihen mennessä täytyis noi toteutua

päättötyö valmiiksi

Tavoitteita
-pääsy spol aukkiin/rukkiin
-yhteistulos 450 nurkille

Ei kai muuta kun intin ajaksi ei hirveesti tavoitteita voi laittaa koskien esim. opiskelupaikkaa. En aio lukea inttiaikana ja ennen en varmasti saa paikkaa.

putka sanoi:
varmaan siis rawina? vai oikeesti natikkana?(:

.
naturaalina eli ei koskaan mitään ottaneena ja salilla rawina. nyt on perinpohjin selitetty :D

Muuttaa pois täältä, saada duunihommat kuntoon, lopettaa röökit ja aloittaa urheilu:|

Päästä intistä (II/06) helvettiin mahd. nopeasti. Sitten jos vielä löytäis naisen ja jonkun rennon työn. Ja sais ostettua kunnon pyörän ja kuntoa kohotettua.

e: niin ja muuttaa omaan kämppään intin jälkeen.

Juu ja sitten vielä tärkeimpiä, eli tarkoitus olisi nähdä monta maata lisää ja kiertää noita itselle vielä tallaamattomia polkuja. Ehkä voisin yhdistää kaikki, eli kiertää maapalloa aina välillä läppärillä opiskeluja suorittaen, saaden mahdottomasti piparia paikallisilta tai turisteilta, ja kohottaa kuntoa kovasti reppumatkailulla.

Helppo homma, sanoisin. Sikälimikäli muuten jos pääsee vaan hoitamaan raha-asiat kuntoon ja noin, ei ollenkaan paska idea. Ei jumankauta, mä sain tohon nyt motivaation. Toivottavasti se kestää yöunien yli.

Art Vandalay sanoi:
Päästä intistä (II/06) helvettiin mahd. nopeasti. Sitten jos vielä löytäis naisen ja jonkun rennon työn. Ja sais ostettua kunnon pyörän ja kuntoa kohotettua.

e: niin ja muuttaa omaan kämppään intin jälkeen.

Ihan samat suunnitelmat kuin meikäläisellä!:hyper:

Ps. Mihin päin oot menossa inttiin?

Tavoitteita 2006:

-Saada itseään TAAS kerran niskasta kiinni :nolo:

-Kun eka tavoite tuottaa tulosta (:rolleyes: ) = 1. tatuointi kehoon

-Löytää mökki/mökkitontti

-Vähentää koneella istumista iltaisin

-Saada mielekkäämpi työ (tosin tuo on epärealistinen "haave")

DayOne sanoi:
"-Saada mielekkäämpi työ (tosin tuo on epärealistinen "haave")"

Paskat. Ihan realistinen se on.

:offtopic: Eipä ole niin helppoa löytää tällä työkokemuksella/koulutuksella sellasta duunia, mistä MINÄ voisin sanoa pitäväni = vääriä valintoja aikoinaan... :david:

Ei tässä iässä kolmen lapsen isän ole helppo lähteä kouluun, tulotason tippumatta - ei näin pienestä liksasta juuri voi tiputtaa :offtopic:

Nostaa kyykyssä sarjapainoa ja käydä melkein kaikissa KuPSin kotipeleissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom