SUPERCARB 1kg -40%

Tavoitteesi/toiveesi tulevalle vuodelle

Penkistä, mavesta ja syväkyykystä 50 kg! :) Tavoite toivottavasti täyttyy jo tämän kevään aikana :)
Saada vatsalihakset näkyviin kesäksi! Tämä tavoite tehtiin miehen kanssa yhdessä! Olen hoikahko ja ulkoreunat näkyvät jo, mutta en osaa diettailla (korvaan närppimisellä jos tulee kalorivajausta) joten saa nähdä miten onnistuu! :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Suurin tavote ois saada läskiä pois. Painotavote vähintäänkin alle 70kg (nyt 76,7kg) vuoden loppuun mennessä. Aina ollu jonkun verran ylipainoa, ni ois iso juttu mulle päästä vihdoinkin tästä eroon. :) Eikä sillain mikään kiire mihinkää, kuhan lähtee ja pysyy poissa.

Ja sit muun elämän osalta valmistuminen aikataulussa, eli 2014 joulukuussa!

Perheen suhteen tavoitteena saada isommat muksut päiväkotiin, ja pienin mahasta ulos viimeistään kesäkuun alussa :D Sekä sisustaa lasten huone ja keittiö loppuun asti suunnitelmien mukaan, sekä viedä koiraa ensimmäisiin näyttelyihin.
Liikunnallisia tavoitteita olisi saada tulevat raskauskilot pois ja kyykätä 50kg (vasta yksi kyykkykerta takana :D), sekä vetää muutenkin kovempia treenejä ja aloittaa synnytyksen jälkeen säännöllinen lenkkeily ja juoksemisharjoittelua.
Muina tavoitteina saada selkä kuntoon, mm penkki ei onnistu kun en pysty makaamaan yhtään kovalla alustalla, siitä seuraa päivän kestävät selkäkivut. Sekä aloittaa uusia harrastuksia (mm. ompelu)

Mulla on tavoitteena oppia elämään ilman stressiä ihan tyhmstä asioista. Samoin tavoittelen sitä että opin nauttimaan olemisesta ja vapaapäivistä ilman kauheaa touhottamista :) Toivonkin että vuoden lopussa viimeistään olen liikunnan kanssa maltillisempi ja tervejärkisempi, stressitön ja hyvinvoinva, sekä myös hieman lihaksikkaampi :D

Tärkein treenitavoite on päästä eroon lattaperseesta ja kesän aikana raskauskiloista, treenata 3 krt /vk ja ulkoilla mahd mukaan päivittäin. Vielä kun oppisi hallitsemaan stressiä myös univajeessa, tulisi hyvä.

-saada paino jonnekin 67-65 kilon kieppeille. Seiskaseiskasta aikoinani lähdin pudottamaan ja nyt vaaka näyttää kutosella alkavia lukemia.

-rakentaa parempaa lihaskuntoa ja kehittää tasapainoa jotenkin, en tiedä vielä miten...

Muu elämä
-saada koulusta paperit pihalle
-hankkia ehkä toinen koira
-saada avomiehen kanssa sovittua hääpäivä tai edes joku muu suuntaa antava ajankohta

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tavoitteita tälle vuodelle:

-saada kuorittua fläsää pois sen verran, että vaaka näyttää 54-56kg (nyt 66-67kg)
-oppia jooga-asanoista skorpioni
-päästä 5 leukaa
-juosta 10kilometriä tunnissa

Muuten elämässä yrittää olla stressaamatta niin paljon ja opetella nauttimaan niistä elämän pieistä iloista. (Jonka olen havainnut yllättävän vaikeaksi...)
:)

Eka tavoite on dieetata ilman lipsumisia. Nimimerkillä dieettejä vihaava maailman huonoimman itsekurin omaava vätys :D
Toinen tavoite on saada uusia tuulia liittyen työkuvioihin.
Kolmas tavoite on ehdottomasti päästä taas jonnekin ulkomaille reissuun.

Aika normaaleja juttuja sinänsä.

Hmm.. Tavoitteena se että tämä elämäntyyli jatkuu (ruoka-asiat + ahkera treenaus), saada keskivartalolta loputkin läskit pois tai ainakii vielä vähemmäksi, kehittyä leuanvedossa, saada uusia hyviä kokemuksia ja hetkiä. Siinä jo jotain :D

Tavoitteena on ilmeisesti puolimaraton toukokuussa, tuli tehtyä sopimus työkaverin kanssa. Juossut olen paljon ennenkin noin 5-10 km lenkkejä, mutta onhan tässä matkaa tuplaten. Jaiks, treenit jatkukoon! Lisäks olis kiva saada vedettyä edes se yksi leuka...:nolo:

Tavoitteita löytyy täältäkin kuluvalle vuodelle. Alkuun pitäisi kehittää järkevä jaksotus aerobisen ja kuntosalitreenien suhteen. Sen jälkeen kohti seuraavia tavoitteita:

- Puolikas maraton kahteen tuntiin.
- Cooperissa 2800m
- Penkki 60kg
- Mave 100kg

Laihtua vielä noin kymmenisen kiloa ja jatkaa läski lihakseksi projektia. Myös polven kuntoutus on osa koko hommaa ja toivon että kesäkuuhun mennessä voin juosta/hölkätä Riihimäellä Zombierunin johon juuri ilmoittauduin jo. :D
(aiemmin polvella ei ole siis edes kävelty muutaman kilsan lenkkejä ilman kipua)

Tän vuoden tavoite ois saada korppa hyvään kuosiin, meaning paino 67,7 kg -> 56. :)
Salilla/kotona vois kans yrittää saa lihasta läskin sijalle.

Penkkitavoite oli alunperin 90kg, mut taidan ottaa hiukan realistisemman tavoitteen, eli 80. Muuten ei ole kummosia tavoitteita, kunhan polvet kestää niin sais noita jalkoja kehitettyä.

^Mulla vähän eri luokkaa tavoitteet :D Oisin aika tyytyväinen jos saisin edes 60kg, ja taidan olla sua isompi..

Mulla tavoitteena saada painoa pois joku 8kg verran ja jatkaa treenejä pt:n kanssa ainakin kesään. Mavessa jos sais >100kg ja penkissä tuon 60kg, niin aika jees. Kyykky kun kehittyis vaan edes jonkin verran, olisin tyytyväinen.

Mun tavoitteena on:

-Päästä kisavalmennukseen vuotta 2015 ajatellen
-saada enempi lihasmassaa
-oppia pyhittämään ne lepopäivät ja lakata touhottamasta KOKOAJAN jotain :D
-Saada tervejärkinen parisuhde
-Saada uusia duuni juttuja
-Olla ylipäätään 10000 x onnellisempi, kuin viime vuonna, joka vaikuttaa tässä vaiheessa jo hiton lupaavalta! :)

-saada paino jonnekin 67-65 kilon kieppeille. Seiskaseiskasta aikoinani lähdin pudottamaan ja nyt vaaka näyttää kutosella alkavia lukemia.

-rakentaa parempaa lihaskuntoa ja kehittää tasapainoa jotenkin, en tiedä vielä miten...

Muu elämä
-saada koulusta paperit pihalle
-hankkia ehkä toinen koira
-saada avomiehen kanssa sovittua hääpäivä tai edes joku muu suuntaa antava ajankohta

Se tärkein tavoite saavutettu eli opinnäytetyö palautettu ja kypsäri tehty, siis valmistun! :thumbs:

Loppurutistuksen takia olenkin istunut viimeisen kuukauden tietokoneen ääressä, joten ajatukset laihtumisesta ja kiinteytymisestä heivasin aikoja sitten. Onneksi tätä vuotta on kuitenkin vielä puolet jäljellä! Toisesta koirasta ja häistä puhutaan kuulemma vasta ensi vuoden puolella... :D

Tavoitteita:
- Parantaa yleis- ja lihaskuntoa
- Saada kesän loppuun mennessä vedettyä edes 1 leuka
- Jättää herkut huomattavasti vähemmälle
- Pärjätä hyvin YO-kokeissa
- Olla tyytyväinen omaan ulkonäköön :)

- Jenkkakahvojen vähennysoperaatio (ensimmäiseen 3kk tapahtunut juuri mitään vaikka treenit ja ruokavalio kohdillaan) tiedä sitten onko realistinen tavoite.
- Se ensimmäinen oma leuka
- Pysyä 5 liikuntakerrassa / viikko
- Edes vähän kiinteytymisen merkkejä syyskuuhun mennessä (ranta kutsuu!)
- Valmistua ammattitutkinnosta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom