Tavoitteena voima

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ludvig
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Ikä
43
On tullut reenailtua lähinnä body-tyyppisesti ja nyt kun massaa alkaa olemaan jo kohtuudella, kiinnostaisi saada erityisesti voimaa ja kokeilla jotain voimaohjelmaa. Muutenkin kiinnostaisi kokeilla täysin voimatyyppistä reeniä. Tähän asti olen voimaa hankkinut lyhyillä toistomäärillä ja isoilla painoilla (90-100%)&pitkillä palautuksilla. Rintaa oon reenaillu miken 2x6-systeemillä ja tuntuu toimivan. Muutama kysymys:

1. Onko voimaohjelmassa tarkoitus parantaa hermotusta eli yrittää saada kaikki irti nykyisistä ”resursseista” ja saada mukaan nopeita lihassoluja?

2. Apuliikkeitä ei ilmeisesti saa vetää hapoille asti?

3. Jos toteutan voimaohjelmaa selälle, haittaako jos reenaan muita kehon osia body-tyyppisesti?

4. Ajattelin kokeilla sakken abc maastaveto-voimaohjelmaa. Onko kokemuksia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mullaki tavotteena voima! Se o hyvä tavote.

Ludvig sanoi:
1. Onko voimaohjelmassa tarkoitus parantaa hermotusta eli yrittää saada kaikki irti nykyisistä ”resursseista” ja saada mukaan nopeita lihassoluja?

2. Apuliikkeitä ei ilmeisesti saa vetää hapoille asti?

3. Jos toteutan voimaohjelmaa selälle, haittaako jos reenaan muita kehon osia body-tyyppisesti?

1. Kyllä
2. Ei ainakaan kovin usein
3. Mieluummin voimatreenit ja kehoilut eri kausille
4. Ei ole kokemusta, mutta varmasti toimii siinä kuin muutkin ohjelmat

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Ludvig sanoi:
Se on aika kova ohjelma maastavedolle. Paljon työtä ja mulla ainakin meni liian kovaksi se ohjelma, eli en kehittynyt lainkaan. Pienemmillä määrillä maastavetoa...IMO

Toisaalta vois ajatella jos kaveri on tehny boditreeniä niin on tottunut tekemään paljon työtä ja ei saa kuitenkaan itsestään ihan kaikkea irti niin voi jopa sopia hyvinkin tuollainen systeemi missä saa tehdä ihan tosissaan töitä ja ainahan ohjelmaa voi vaihtaa jos tuntuu että tökkii :)

Oon tottunu tekemään maastavetoa ja kyykkyä joka viikko. Mulle se on passannu hyvin. Neloset on ollu lyhyimpiä sarjoja mitä oon vetäny ja vois tehä gutaa kokeilla kolmosia ja kakkosia. Taidanpa alottaa ton ohjelman ens viikolla.

Kiitoksia kommenteista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom