Eli, olen 20-vuotias nainen, takana noin vuosi säännöllistä lihaskuntoharjoittelua kuntosalilla ja lenkeillä myös käyty koiran kanssa vuosia. Nyt otin tavoitteekseni juosta puolimaratonin syksyllä 2010. Mitä mieltä olette, onko realistista vai epärealistista näin lyhyessä ajassa ihmiselle joka ei ole koskaan harrastanut juoksua? Kävin tänä aamuna mittaamassa pururadalla kuinka kauan jaksan juosta putkeen ja puoli tuntia meni ennenkuin alkoi tuntumaan niin pahalta että piti lopettaa. Hyvä vai huono alku? Te jotka tiedätte jotain juoksemisesta, niin millainen treeniohjelma olisi hyvä, kuinka usein ja kuinka paljon kerrallaan? Tuntuu tosiaan että itse en mitään mistään tiedä, mutta olen päättänyt tosissaan juosta puolimaratoonin syksyllä! Tavoitteena olisi myös että juokseminen jäisi puolimaratoonin jälkeen harrastukseksi.
Olisi ihanaa jos joku viisaampi voisi neuvoa tyhmempää, kaikki vinkit myös vaatetuksista ravintoon ym ovat tervetulleita!!!!! Ja kertokaahan omia kokemuksianne.
TÄSTÄ SE LÄHTEE :dance:
Olisi ihanaa jos joku viisaampi voisi neuvoa tyhmempää, kaikki vinkit myös vaatetuksista ravintoon ym ovat tervetulleita!!!!! Ja kertokaahan omia kokemuksianne.
TÄSTÄ SE LÄHTEE :dance: