Tavoite kuntoon kesäksi 2006?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Repe^
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sahaaja sanoi:
Sinuna yhdistäisin päivät 4 ja 5, mun mielestä ei mitään järkeä pitää kahta peräkkäistä jalkapäivää, tai yleensäkään kahta jalkapäivää viikossa.

Mitäs vikaa on kahdessa jalkapäivässä/vk? IMO 4-jakoisessa toimii hyvin kun laittaa etu- ja takareidet eri päiville... Mutta ei tietenkään peräkkäisiin treeneihin laiteta noita.

Ribee sanoi:
Mitäs vikaa on kahdessa jalkapäivässä/vk? IMO 4-jakoisessa toimii hyvin kun laittaa etu- ja takareidet eri päiville... Mutta ei tietenkään peräkkäisiin treeneihin laiteta noita.

No etureidet ja takareidet eri päivinä onki eri asia. Mut tossa jalat kokonaisuudessaan kaks kertaa viikossa peräkkäisinä päivinä.

James2 sanoi:
Mä olen rahatilanteen takia joutunu totutteleen tohon perusheran ihanaan makuun. Aamuin illoin herkku-drinksu :) nykyään on jo melkein tottunu tohon makuun eikä enää meinaa lentää laatta :D

Laitappa puol desiä kaakaojauhetta (esim. Oboy) sinne sekaan, ni johan muuttuu herkuks. :)

GoA sanoi:
EDIT: Lisäksi salitreeni vaatii aikaa. Vaikka nyt aloittelijana kehityt aluksi nopeasti niin älä odota liikoja vielä kesälle 2006. :) Sitäpaitsi nälkä kasvaa syödessä ja ainakin oma kesäkuntotavoite on siirtynyt noin vuoteen 2010.

viisaita sanoja:arvi: , ittellä 2007kesäkunto tavotteena

Kiitos kaikille vastanneille! Tässä on tullut kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen. Tänään vedin ensimmäisen noista 2-jakosista päivistä. Ja hyvältä tuntu.

Ja tuosta kesäkunto 2006:sta. En tarkoita sillä mitään, mutta se on lähinnä ensimmäinen seisakki missä katsotaan tilanne :)

Suositut

Back
Ylös Bottom