Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä saisi kyltin, jossa lukee:
"Anteeksi olen syntynyt ennen sotia, enkä enään uskalla ajaa lujempaa"

Vaarin auton takaikkunaan ajattelin laittaa. Antoi jo luvankin. Itsekkin haluan vastaavan kun sen aika koittaa.

Toi on hieno idea! Mä tarvitsisin sellaisen "Nainen ratissa. Sääli autoasi ja jätä turvaväli"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako Helsingistä jostain ostettua Happy Bunny -tuotteita? Netistähän noita saa kyl tilattua mutta jos myös kivijalkaliikkeestä löytyis niin olis jees.

Eli tämän näköistä settiä:

993938~Happy-Bunny-Throw-Up-Posters.jpg
Bulevardilla (fredan risteys) on ainakin joku vastaavaa tavaraa myyvä liike.

Mistä saa kaunista kirjepaperia ja kuoria? Näin ATK-laitteiden ja multimedian aikakautena haluan palata vanhoihin arvoihin. Back to basics.

Tsekkaa vielä jos jostain askarteluliikkeistä tyyliin Sinelli, Sinooperi tms. löytyisi?

noi on muotia nyt niin niitä saa ihan ellokseltakin

edit: no ei saa enää ellokselta, mutta vähän sieltä täältä. Jos haluat nimenomaan nuo A&F:n housut, niin ne parhaiten ebaysta.

En tiiä onko tää nyt paras mahdollinen paikka kysyä, mutta yritetääns... Olisiko kenelläkään tietoa mistä saa hankittua käsipainoihin magneetilla kiinnittyviä lisäpainoja? Oon jostain lukenut tämmösistä, mutta en oo niitä missään onnistunu näkemään. Käsittääkseni kyse on sellaisista magneettisista "levyistä", paremmin en kyllä osaa selittää.

Käsipainoissa on ainakin mun salilla liian vähän valinnanvaraa. Kun voimat on olemattomat, 2,5 kilon lisäys per kässäri on liikaa. Mä oon ny alkanu haaveileen kuin hienoa ois, jos vois vaan lätkiä semmosia puolen kilon lisäpainoja niihin kiinni:D Auttakaa heikkoa ja kertokaa onko noita oikeesti olemassa?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom