Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Ite ainakin etsisin käytettyjen palstoilta, tai hifiliikkeistä. Ei hifi juuri vanhene. Usein on myytävänä sellaisiakin tuotteita, joissa on takuuta vielä jäljellä. Ulkomaalaisista nettikaupoista tietty saa monia juttuja myös halvalla.
Osaatko sanoo jotai ulkomaisia sivuja mistä sais tilattuu edullisemmin ku suomesta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto, unohdin sit kuitenkin hoitaa asian ajoissa - eli mistäs saisin haettua tänään/huomenna lapselle sopivat alasuojat (taekwondo lajina) ja hanskat ottelukisoja varten? Leppävaara/konala/myyrmäki -alueelta mieluiten, ei ehdi/jaksa lähteä keskustaan...mutta pakkohan se on, jos ei lähempää löydy...

Mistäpäin Helsinkiä kannattaa ostaa jalkapallokengät?

Stadium ja Intersport myyvät ainakin, onko muita paikkoja, joissa valikoima olisi jopa laajempi.

Everlast Shop Espoo

Hitto, unohdin sit kuitenkin hoitaa asian ajoissa - eli mistäs saisin haettua tänään/huomenna lapselle sopivat alasuojat (taekwondo lajina) ja hanskat ottelukisoja varten? Leppävaara/konala/myyrmäki -alueelta mieluiten, ei ehdi/jaksa lähteä keskustaan...mutta pakkohan se on, jos ei lähempää löydy...

täällä, kts google ne sivut

Everlast Shop Espoo
Alberganesplanadi 2,

Molemmat aurinkolasit on joko pöllitty tai hukkuneet (270€ Bossit ja 240€ Ray-banit). Nyt pitäisi arskan hiipiessä takaisin taivaalle hankkia uudet lasit. Onkos mitään suotuksia ostopaikoista? Netissä jotain hyvää paikkaa?

Osaiskohan joku neuvoa mistä sais semmosia "taikakuutioita", en tiä millä nimellä sitä pitäis kutsuu, toi on ainoo jonka oon kuullut. Kyseessä on siis semmonen "pala", josta voi koota kaikenlaista esim. häkkejä. Ajattelin kaneille koota sisälle häkin. Toisin sanoan semmosia nelikulmaisia, muovisia (?) kuutioita, joita pystyy helposti kiinnittämään toisiinsa esim. nippusiteillä. Onko kukaan muu ees kuullut? Tietäiskö joku jopa mistä noita vois saada mieluuten akselilta pääkaupunkiseutu-Tampere? :confused:

Kuva liittenä. Kyse siis tommosista paloista. Hjelp?

-edit-
taikakuutio.jpg
.
Tommosessa laatikossa ainakin jossain on ollut. Mutta edelleenkin hakusessa missä myytäis?

Mä etsin vastaavia Oulusta, tietääkö kukaan edes mistä kannattaisi kysellä?

Missäs kannattaisi Helsingissä/Vantaalla huollattaa Salomonin rullaluistimet? Hyvät luistimet, mutta jarrupala alkaa olla vaarallinen ja pyörien paikkoja pitäis vaihtaa jne..

Löytyisköhän jostain kaupasta (Tampereella) semmoisia pieniä kahvimaito (tai kasvirasva tms ne taitaa olla, eivät kuitenkaan pilaannu kovin nopsaan) tetroja, siis semmosii pyramidin muotoisia pienii mistä saa parista kolmesta puristeltua kahviin maidot. Tai sitten semmosia pieniä muovisia "purkkeja", missä siis päällä semmonen "muovi/foliokansi" ja näitäkin menee sit se 2-3 kpl kahvikupilliseen. Tiätte varmaan mitä tarkoitan. Semmosii on jossain duunipaikkojen kahvioissa tai neukkareissa jne, missä ei ole kahviautomaatteja. En vaan muista koskaan kaupoissa nähneeni.

Eli tämmöttiis tarvisin kun ajattelin duuniin ostaa semmosen pienen "personal" kahvinkeittimen ja ei oikein viittis ostaa mitää jääkaappii samalla kahvimaitoo varten, kun en oikee kahvista mustana diggaa.

Joku kuva on että tommosii sais vaa tukusta, mutta mitenkäs on?
Hyla-maitoa saa kahden desin "pillimehu"-purkeissa, ja avaamattomana säilyy huoneenlämmössä. Mä käytän niitä, kun saa joka marketista..

Mistähän tuon etusivulla mainostetun poket-kirjan saisi ostettua? parin kirjakaupan sivuilta kattelin ja hinnaksi antoi molemmissa 25e.

Edit. tuota 10e hintaista pokkaria meinasin.

Hakusessa olisi mahdollisimman pieni ja seinään jonkinlaisella tarrasysteemillä kiinnittyvä lamppu sänkylukemista varten. Virta mieluiten suoraan pistorasiasta. Amazonista olen vähän yrittänyt katsella, mutta yleensä noissa on kokoa aika paljon ja kiinnitys seinään ei tuuppaa onnistua tarrasysteemillä tai vaihtoehtoisesti jollakin systeemillä ~5 sentin kaiteeseen.

Hakusessa olisi mahdollisimman pieni ja seinään jonkinlaisella tarrasysteemillä kiinnittyvä lamppu sänkylukemista varten. Virta mieluiten suoraan pistorasiasta. Amazonista olen vähän yrittänyt katsella, mutta yleensä noissa on kokoa aika paljon ja kiinnitys seinään ei tuuppaa onnistua tarrasysteemillä tai vaihtoehtoisesti jollakin systeemillä ~5 sentin kaiteeseen.

Ainakin ennen melkeinpä joka Anttilasta etc. löytyi sellaisia ikään kuin isolla pyykkipojalla varustettuja lamppuja, jotka menisivät tuohon kaiteeseen kiinni. Nättejä eivät ole.

Saako Helsingistä jostain ostettua Happy Bunny -tuotteita? Netistähän noita saa kyl tilattua mutta jos myös kivijalkaliikkeestä löytyis niin olis jees.

Eli tämän näköistä settiä:

993938~Happy-Bunny-Throw-Up-Posters.jpg

Mistä saisi kyltin, jossa lukee:
"Anteeksi olen syntynyt ennen sotia, enkä enään uskalla ajaa lujempaa"

Vaarin auton takaikkunaan ajattelin laittaa. Antoi jo luvankin. Itsekkin haluan vastaavan kun sen aika koittaa.

Mistähän tuon etusivulla mainostetun poket-kirjan saisi ostettua? parin kirjakaupan sivuilta kattelin ja hinnaksi antoi molemmissa 25e.

Edit. tuota 10e hintaista pokkaria meinasin.

Mä hain ihan suomalaisesta kirjakaupasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom