Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä löytäisi jonkun tyylikkään systeemin mihin "kerätä" kolikoita, eli siis laittaa taskunpohjalle jääneet kolikot?

Joskus näin sellaisen alustan jossa oli metalliputkia pystyssä, putkista sitten näki paljonko kolikoita oli sinne kertynyt..mutta jonku toisenlainenkin kelpaise hyvin, vinkkejä???

Mä kerään 1.5l finladia vodka pulloon :hyper: En sitten tiedä että onko tyylikäs, todenäköisesti ei, ja siksi pidänkin sen piilossa :D

Kertokaas hyviä vinkkejä mistä vois löytää oikeasti tyylikkään kauluspaidan? (Lahti)
Pitkään oon jo ettiny ja kaupungilla pyöriny kaikissa paikoissa mitä on silmään osunu, mut ei vaan oo löytyny. Sokoksella on aika laajat valikoimat, ja sielläkin jotain ihan ok-näkösiä mut jos on malli ollu sopiva niin sitten väri ei oo täsmänny

Mä en tiedä kuuluisko tää tänne, vai tyhmien kysymysten threadiin, mutta haluisin tollasiin standardikaappeihin lisää hyllyjä. Kerrostalo. En jaksa alkaa mittailemaan ja sahailemaan jostain levystä, menee pieleen kuitenkin.
Ihan varmasti niitä jossain myydään, mutta en vaan keksi missä?

nyt olisi apu tarpeen. ajattelin ostaa tyttöystävälle joululahjaksi käsilaukun tai semmoisen pienen kassin/olkalaukun. hän on aiemmin puhunut muunmuassa mulberrystä. onko jotain suomalaista nettikauppaa, joka myisi laadukkaita laukkuja? ostaisin mieluusti lahjan suomen rajojen sisäpuolelta, mutta myös linkit eta-alueen nettikauppoihin otetaan kiitollisena vastaan.

Mä en tiedä kuuluisko tää tänne, vai tyhmien kysymysten threadiin, mutta haluisin tollasiin standardikaappeihin lisää hyllyjä. Ihan varmasti niitä jossain myydään, mutta en vaan keksi missä?

Mä kysyisin ekana keittiökaupoista.

Mutta siis vaatekaapista kumminkin kyse.

Keittiökaupat myy kaikenlaisia kaappeja ja säilytyssysteemejä. :) Luulis olevan standardihyllyjä varastot täynnä. Keittiöjätti, keittiömaailma, keittiö.net, petra-keittiöt, puustelli, parma.... Ikeastakin saa irtohyllyjä, jos asut lähellä (netistä näet minkä mittaisia).

Voisi toisaalta kuulua tonne treenipuolellekin, mutta kysytään nyt täällä.

Minkä merkkisiä ja mallisia sellasia vähän korkeampivartisia salikenkiä on? Oon nähny muutamalla tyypillä salilla sellaset ja ne on aika siistin näköset. Näyttää maallikosta lähinnä sellasilta formulakuskin kengiltä.

Hankkisin sellaset heti, jos tietäsin mitkä ne on ja mistä niitä saa. :)

normal_mikanyyssola84.jpg

Tyyliin tommoset? itseäkin kiinnostais.

Kokkosen Ari myy Otomix merkkisiä kenkiä. Parhaat treenikengät helposti! Löytyy tuollaisia korkeampi vartisia myös, käy tsekkaa.

Mistä saa ostettua Fazerin kaakao-annospusseja? Joissain kahviloissa olen nähnyt, mutta saako isompia määriä muualta kuin jostain tukusta?

Saattaisko saada ihan Fazerin kahvilasta stadista? Käy tsekkaamassa vaikka Manskun ja Kluuvinkadun pisteistä kun ne on isoimmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom