Mistä jalusta kiikari/kaukoputki. Mielellään semmonen seisaaltaan katseltava malli. Väriltään Puu/Kulta tai joku muu vähän siistimmän oloinen.Tämän tyylinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä löytäisi jonkun tyylikkään systeemin mihin "kerätä" kolikoita, eli siis laittaa taskunpohjalle jääneet kolikot?
Joskus näin sellaisen alustan jossa oli metalliputkia pystyssä, putkista sitten näki paljonko kolikoita oli sinne kertynyt..mutta jonku toisenlainenkin kelpaise hyvin, vinkkejä???
Mä en tiedä kuuluisko tää tänne, vai tyhmien kysymysten threadiin, mutta haluisin tollasiin standardikaappeihin lisää hyllyjä. Ihan varmasti niitä jossain myydään, mutta en vaan keksi missä?
Mä kysyisin ekana keittiökaupoista.
Mutta siis vaatekaapista kumminkin kyse.
Jep, tuollaset ne oli, mutta vähän lyhempivartiset.http://www.pakkotoisto.com/copper/albums/COMPETITORS/Mika%20Nyyssola/normal_mikanyyssola84.jpg
Tyyliin tommoset? itseäkin kiinnostais.
Mistä saa ostettua Fazerin kaakao-annospusseja? Joissain kahviloissa olen nähnyt, mutta saako isompia määriä muualta kuin jostain tukusta?
En asu lähelläkään pääkaupunkiseutua.:(Saattaisko saada ihan Fazerin kahvilasta stadista? Käy tsekkaamassa vaikka Manskun ja Kluuvinkadun pisteistä kun ne on isoimmat.
Mistä Vaasan alueelta saa tätä ihanaista lientä, Jacobsen Bramley Wit:iä ?