Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Ootko muuten itse tilannut tuolta Planet Sportsista? Mä tilasin eilen sieltä vähän kuteita ja maksoin tilisiirrolla. Saa nähdä, milloin saavat rahat ja lähettävät paketin. Tuleekohan tuolta sähköpostiviesti siitä, että tilaus on lähetetty ja siinä samassa seurantakoodi?

Onko muilla kokemuksia ko. verkkokaupasta?

Itse en oo tilannut just tuolta mutta tyttöystävä on. Yleensä vahvistusviesti kyllä tulee ja seurantakoodiakin useimmat mestat käyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
haglöfs climate rugged - pöksyt (ihan sama kummat)

onko kellään havaintoa jykylän alueelta löytyiskö kivijalkakaupoista?
partiopatikka ainut missä en ole käynyt, muuten myyty eioota. "joo voidaan me tilata jos tiedät oikean koon". kiitti vtusti, just siks tahdon kivijalkaan asioimaan ettei tarttis nettikaupasta tilata ja palautella kun ei mitään hajua kokopolitiikasta. osassa h:n vaatteita koot on hiton pieniä(mun 30cm kädet ei meinannut mahtua L-koon pitkähihaiseen) mutta tiedä sit päteekö koko mallistoon.

voi kyllä olla semmoset pöksyt ettei löydy mistään suomesta...

Mistä löytäisi teekeittimen, siis ei pelkkää vedenkeitintä. Googlella löydy mitään.

Boschilta löytyy, muilla merkeillä en muista nähneeni. Mene Boschin sivuille ja hae hakusanalla TTA 2009.

Halvin pokerisetin löysin Tarjoustalosta. Maksoi muistaakseni vähän päälle 20 euroa ja salkussa oli pari pakkaa, hemmetin iso määrä merkkejä ja neljä noppaa...

Mistä sais hyvän/edullisen hybridi polkupyörän tähän aikaan vuodesta tampereelta? Aattelin vaan et onkohan urheiluliikkeillä enään tähän aikaan vuodesta myynnissä paljon pyöriä....

Aattelin vaan et onkohan urheiluliikkeillä enään tähän aikaan vuodesta myynnissä paljon pyöriä....
Sportax? Yleensä kannattaa ostaa pyörä syksyllä. Kuluvan vuoden mallit lähtevät reippailla alennuksilla.

Shakkinappuloita

Osaisiko kukaan neuvoa, missä myytäisiin tai saisi teetettyä keskivertoa suurempia shakkinappuloita (yhden ruudun koko 8x8cm)? Jenkkisaitteja olen selaillut läpi, mutta harvasta toimitetaan eurooppaan tai sitten ei löydy oikean kokoisia. Puuseppä oppilaitokseen olen myös ollut yhteydessä saamatta kuitenkaan mitään vastausta.

Osaisiko kukaan neuvoa, missä myytäisiin tai saisi teetettyä keskivertoa suurempia shakkinappuloita (yhden ruudun koko 8x8cm)? Jenkkisaitteja olen selaillut läpi, mutta harvasta toimitetaan eurooppaan tai sitten ei löydy oikean kokoisia. Puuseppä oppilaitokseen olen myös ollut yhteydessä saamatta kuitenkaan mitään vastausta.

tee itse - ostat tina/hopea/muovisotilaita, -hevosia, -torneja jne. . ja liimaat ne johonkin kivi-, puu-, metalli- tms. jalustaan. Helppoa.

Sopisivatkohan nämä.

b1w_1597.jpg

http://varnia.fi/product_details.php?p=2294

EDIT: Nuo taitavatkin olla pelkkiä muotteja, joten joutuisi itse läträämään kipsin kanssa.

EDIT2: Lisää

http://www.baltchess.com/index.php?go=product&obj=717&pid=717

Baci-konvehteja

Näitä pitäisi löytää häälahjaan. Tampereelta tai Lahdesta. Kiitos avustanne morsiusparin puolesta!

Sellainen kuutiopalapeli pitäisi löytää. En ole itse koskaan nähnyt mutta sellaisia on kuulemma olemassa. Eli siitä saa monta erilaista palapeliä jotenkin niitä paloja kääntelemällä. Onko joku nähny jossain tällaisia? Tulisi 6-vuotiaalle lahjaksi.

Tietäskö kukaan hetero, että mistä sais ostettua jotain rentoja seinälippuja? Siis jotain muuta, kun semmosia mis on jotain saatanoita, verta ja luurankoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom