Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Sellainen kuutiopalapeli pitäisi löytää. En ole itse koskaan nähnyt mutta sellaisia on kuulemma olemassa. Eli siitä saa monta erilaista palapeliä jotenkin niitä paloja kääntelemällä. Onko joku nähny jossain tällaisia? Tulisi 6-vuotiaalle lahjaksi.
Tällä viikolla Prismassa näin sellaisen viimeksi. Siellä leluosastolla muiden palapelien joukossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä voisi ostaa/tilata sellaisia vähän löysempiä housuja, ei välttämättä mitään salihousuja, jotain http://www.chromon.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=119_623&products_id=4266 <-- ton tyyppisiä! inhoan perusmallin housuja missä lahkeet kapenee alaspäin.. kaikki käy, farkut yms, jos jostain vaan saisi tilattua, tietääkö kukaan?

Kuopion seudulla asun, tietääkö kukaan sit sitä että löytyisikö niitä ihan täältäkin..

sama kyssäri itsellä mielessä..tohon ei näyttänyt tulevan vastauksia joten kokeillaas uudestaan. tosin itse ehkä enemmän farkkulinjalla mut gaspit ja gazozit on aika suolasia opiskelijalle

Osaisiko kukaan neuvoa, missä myytäisiin tai saisi teetettyä keskivertoa suurempia shakkinappuloita (yhden ruudun koko 8x8cm)? Jenkkisaitteja olen selaillut läpi, mutta harvasta toimitetaan eurooppaan tai sitten ei löydy oikean kokoisia. Puuseppä oppilaitokseen olen myös ollut yhteydessä saamatta kuitenkaan mitään vastausta.

Ebaysssa on näköjään kovasti erilaista settiä. Ainakin yksi intialainen firma toimittaa suomeen ja löytyy montaa eri kokoista nappulaa 3sekunnin söörtsäyksen tuloksena.

Baci-konvehteja

Näitä pitäisi löytää häälahjaan. Tampereelta tai Lahdesta. Kiitos avustanne morsiusparin puolesta!
Jos näitä saa Suomesta, niin kertokaa mullekin!!!!! :hyper:

Suomesta nyt ei juuri nettikauppoja löydy mutta tässä pari hyvää kauppaa:

Planet Sports

Dress for Less

Zoovillage
Ootko tilannu tuolta dress for less kaupasta? Onko toiminu hyvin että tavarat tullu ajallaan ja tuotteet laadukkaita? Mikä juttu tuo on kun lisäsin takin ostoskoriin ja hinta oli 44,90e niin kun laitoin suomen kohdemaaks siihen niin hinta nous 47,90e johon vielä päälle ne toimituskulut? Mistä tuo kolmen euron nousu?

Ootko tilannu tuolta dress for less kaupasta? Onko toiminu hyvin että tavarat tullu ajallaan ja tuotteet laadukkaita? Mikä juttu tuo on kun lisäsin takin ostoskoriin ja hinta oli 44,90e niin kun laitoin suomen kohdemaaks siihen niin hinta nous 47,90e johon vielä päälle ne toimituskulut? Mistä tuo kolmen euron nousu?

Oon tilannut ja hyvin on sujunut. Tosiaan noi Suomen hinnat on jostain syystä kalliimpia kuin muualle, ne näkyy oikeina kun rekisteröidyt sivulle ja katsot sitten profiilis kautta. Mutta toimitus sujui hyvin ja kamat oli laadukkaita :)

Edit. Yks kauppa vielä; http://www.asos.com/

Baci-konvehteja

Näitä pitäisi löytää häälahjaan. Tampereelta tai Lahdesta. Kiitos avustanne morsiusparin puolesta!

Eivät ole ainakaan harvinaisia. Niitä on myynnissä stockalla, joskus makuunissa (irtomyyntinä) ja viimeistään nyt kun joulukarkit ja -suklaat on tullu niin marketeistakin löytyilee. Olen varma että löydät noin isoista kaupungeista.

Mistä löytyis miesten pitkä musta (tai muu hillitty väri) suht siisti sadetakki. Tarkoitus olisi käyttää normivaatteiden päällä kun ajan skootterilla sateessa.

Mistä sykemittari mistä löytyy vyö= lähetin isolle miehelle (140kg ja 185cm)?

-perustiedot, eli kalorikulutus ym.
-helppokäyttöisyys ois kans suotavaa
- hinta maks. 120e

Onhan tästä kait ennenkin kyselty - mutta löytyykö espoo/vantaa/helsinki -akselilta vanilja coca colaa mistään? Mielellään tölkissä... :)

Onhan tästä kait ennenkin kyselty - mutta löytyykö espoo/vantaa/helsinki -akselilta vanilja coca colaa mistään? Mielellään tölkissä... :)
Oon törmännyt vanilja colaan erilaisissa "ulkomaalaisissa" kaupoissa. Kokeile asematunnelin erilaisia valikoimiltaan vähän parempia kauppoja. En osaa niin tarkkaan sanoa, mutta muutama vuosi sitten löydettiin sitä ainakin kyseisistä kaupoista.

Kertokaa mulle joku viisaampi mistä saa Gym-Machinen taljoihin uusia hihnoja. Kaupungin ukot ei sanoo eioota ja nyt pitäis ite jostain sellaiset löytää jos tekisi mieli salilla toimivia taljoja käyttää. Etola sanoo eioota ihan vaan sen takia kun eivät suostu tuollaiseen tarkoitukseen remmiä ettimään (pelkäävät jonkun satuttavan ittensä hihnoillaan). Minne seuraavaksi?

Öö en tiä onko vanilja colaa, mut esim Nihtisillan ABC:llä näin jotain mystisiä koko valkosia Cokis pulloja. Ei siis tölkkejä, enkä ole varma onko vanilja colaa, mut ei sitä tiä. Ei kerenny lähemmin tsiikaileen ku oli kiirus opiskeleen.

Öö en tiä onko vanilja colaa, mut esim Nihtisillan ABC:llä näin jotain mystisiä koko valkosia Cokis pulloja. Ei siis tölkkejä, enkä ole varma onko vanilja colaa, mut ei sitä tiä. Ei kerenny lähemmin tsiikaileen ku oli kiirus opiskeleen.

On varmaan sitä vitaminoitua +colaa tjsp... :)

Mistä voi ostaa siistejä ja isoja vaaterekkejä himaan halvalla? Sellaisia alumiinisia. Ikean sivuilla en nähnyt.
laita piirustusta millasta tahdot ja paljonko maksat ni voin ehkä väkertää koulussa...

Onko Lempäälän Ideaparkissa yhtään kenkäkauppaa, josta voisi saada laadukkaat maiharit kohtuuhinnalla? Ei oikein viitsis netistä alkaa tilaamaan, koska kuitenkin joutuu puljaamaan vaihtamisen kanssa.

Kertokaa mulle joku viisaampi mistä saa Gym-Machinen taljoihin uusia hihnoja. Kaupungin ukot ei sanoo eioota ja nyt pitäis ite jostain sellaiset löytää jos tekisi mieli salilla toimivia taljoja käyttää. Etola sanoo eioota ihan vaan sen takia kun eivät suostu tuollaiseen tarkoitukseen remmiä ettimään (pelkäävät jonkun satuttavan ittensä hihnoillaan). Minne seuraavaksi?
Kysele sit rautakaupoista, sks, mekanex, johonkin luettelopalveluun hakusanaksi esim voimansiirto/hihnat. Jos tietäisin tarkemmin mimmoisia noi on, voisin ehkä neuvoa paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom