Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmä pysty ainakaan tekeen, on muutenkin fileillä kova työ palautumisessa.Pertti 123 sanoi:Mut eikös se olis aika hyvä, kun toi mave ja kumppanit on aika staattisia fileille. Kyllä mun mielestä ainakin kannattas tehdä ojennuksia. Näin siis teoreetikko.
Pertti 123 sanoi:No sanottakoon tredin aloittajalle, että jos kykenee, niin kannattaa tehdä vaikka maven jälkeen ojennuksia. Tuntuu hassulta, että esim. kolme sarjaa ojennuksia maven jälkeen olis kovinkaan paha, mutta kukin kuunelkoon omaa roppaansa.
Timba79 sanoi:lisäpainoilla tehtynä taida selkärangalle mikään maailman paras liike kuitenkaan olla
Wildemar sanoi:Itse olen tehnyt selänojennusta erittäin pitkään ja eipä tuo liike yhtään mavea tai jullea vaarallisempi ole. Sanoisin, että turvallisempikin liikeradan ja suorituksen ollessa yksinkertaisempi.
Pumppi on hyvä takuu treenin oikeanlaisesta kohdistumisesta ja selänojennuksella varmasti tuntee poltetta alaselässä. Kakskymppinen niskaan ja veivaamaan niin johan on kävely sarjan jälkeen vaikeanlaista.
Mielestäni alkuperäinen kysymyksenesittäjä voisikin täydentää maastavetoaan heti perään tehtävillä selänojennuksilla parin sarjan verran.
Pertti 123 sanoi:Tärkeintä on että lantio on paikallaan, ja hartiat lasketaan alas ja selkä köyryyn ja siitä ylös ja selkä suoraksi. Mikään muu liike ei anna sellasia pumppeja alaselkään!!!!!
ZaGaTo sanoi:Itekkin joskus teen tota 15kg kilon painolla ja kyllä sen jälkeen tuntuu alaselässä kivalta. :D
Pertti 123 sanoi:???...
Siis meinaatko, että voisi olla vahingollinen ruodolle. Ite oon tehny jollain 10 tai 15 kilon levy leuan alla, eikä merkkiäkään, että selkä edes rasittus, lukuun ottamatta tulessa olevia fileitä (ja mä siis laitan alhaalla selän niin kaarelle kuin menee)