Tauon jälkeen treenaamisen aloittaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Olen 182cm pitkä, ja painan 79kg. Olen sairastellut koko syksyn, minulla oli kolme antibioottikuuria ja poskiontelo- ja keuhkoputkentulehdukset uusiutuivat yhä uudelleen... Nyt sitten viimein tauon jälkeen ajattelin aloittaa treenaamisen kun olen terveempi. Tavoitteena olisi keskittyä salilla treenaamiseen huhtikuun asti, jonka jälkeen aloitan lenkkeilyn kunnolla. Pelaan salibandya joukkueessa, ja kausi on menossa. Salibandytreenejä minulla kertyy viikkoon kolmet treenit, jonka lisäksi ajattelin käydä salilla kolme kertaa viikossa.

Mietin että onkohan tuo liian rankka tapa aloittaa treenaaminen tauon jälkeen, kun olen kuitenkin koko syksyn sairastellut? Tiedän että pitää kuulostella itseäni, mutta jotenkin sokeudun ja saatan laiminlyödä oman terveyteni, koska himot on valtavat päästä taas treenaamaan.

Olen aloittelija näissä treenaus asioissa, mutta erittäin innokas oppimaan :)! Olen lukenut tätä foorumia läpi ja oppinut paljon uutta, mutta ainahan se on mukavampaa saada henkilökohtaista palautetta, ja siksipä aloitin tämän ketjun.

Olen ajatellut seuraavanlaista treeniä, ja haluaisin kysyä että miltäs tämä näyttää tämmöiselle aloittelijalle joka taas tauon jälkeen rupee treenaamaan:

Treenaus:

Ma: Sali: Rinta,olkapäät,ojentajat + illalla salibandytreenit 1h.
Ti: Lepo
Ke: Sali: Jalat,vatsat
To: Säbätreenit 1½h
Pe: Sali: Selkä,hauis
La: Säbätreenit 2½h
Su: Lepo

Lisäksi olisi kova himo yhdistää leuanvetotreeni/punnerrustreeni(twenty pull-ups challenge jne) tuohon ohjelmaan, mutta miten mä sen tuohon mahdutan?

Ruokailu:

Aamupala: Syön jotain kouluun lähtiessä mikä vaan maistuu. Maitorahka/kahvia/leipää
Lounas: Kouluruoka
Välipala: Maitorahka
Illallinen: Kaupasta käyn ostaa jotai valmisruokaa mitä löytyy + leipää ja jos nälkä jää niin vielä maitorahka
Iltapala: Leipää/maitorahka