Tatuoinneista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Hellouu! Ajattelin tämmösen aiheen pistää kehiin...Eli millaisia tatuointeja on muilla punttimimmeillä? Itsellä tribaalilohikäärme selässä ja joulukuussa tulossa naissoturi olkavarteen, en malta oottaa :hyper: Itse en tiedä/osaa liittää kuvia tähän mutta muut: laittakaa ihmeessä kuvia tatoinneistanne !!! Olisi kiwa tietää millaisia olette ottaneet ja onko jälkeenpäin kaduttanut tms....Jees,eikun kuwii tulemaan :) Se on moro! :rock:

Ilmoittaudun mukaan. Myöskään en kuvia osaa liittää mutta.... Vasemmasta lavasta keijukainen ja oikealta alaselästä itse piirretty tribaalikukkahässäkkä. Uusimpana vasemmasta nilkasta kiinalainen merkki.

Lisää himmottais ottaa mutta avokki alkaa pikku hiljaa vihastua... :)
Mikä avuksi?

Mulla on tribaali niskassa, korkeus n.15 cm ja leveys ehkä 5cm. Olkavarresta löytyy kanssa tribaali. En kyllä oo katunut yhtään noiden ottamista mutta tuskin otan enää lisää. Ensimmäisen otin joskus 5v. sitten ja toisen 3-4v. sitten.

Ilmoittaudun mukaan. Myöskään en kuvia osaa liittää mutta.... Vasemmasta lavasta keijukainen ja oikealta alaselästä itse piirretty tribaalikukkahässäkkä. Uusimpana vasemmasta nilkasta kiinalainen merkki.

Lisää himmottais ottaa mutta avokki alkaa pikku hiljaa vihastua... :)
Mikä avuksi?

Miksi avokki vihastuu?! Paitsi tottahan se on ettei kaikki miehet pidä tatuoiduista naisista.... Mutta oma asiahan se on jos haluaa kehoaan koristaa... ja sinulla ilmeisesti on ottamasi kuvat aika pieniä...eri asia jos olisi ympäri kroppaa isoja taskoja...Tosin oma mieheni sanoi että isot tribaali kuviot naisilla olkavarressa ovat rumia ja halvan näköisiä...Kaikilla on omat mielipiteensä! Pitää elää sen oman mukaan :hyvä:

mun avokilla ei oo paljoo sanomista ollut mitä tatuointeihin tulee, suurin osa niistä löytyi jo kun alettiin seurustella.

mutta asiaan... oikea käsivarsi on jo kokonaan tribaalikoukerohässäkän peitossa, vasen kyynärvarsi puoliksi tatuoitu, alavatsan poikki kulkee teksti, kyljestä lisää tekstiä (pienempää mallia tosin), vasemmassa lapaluussa 15 kesäsenä otettu eka pikku tatuointi ja pohkeesta löytyy semmonen polvitaipeesta nilkkaan ulottuva käärme teksteillä koristeltuna.

on ne vaan niin kivoja että varmasti tulee otettua lisää! nää kaikki on siis tehty viimeisen 10 vuoden aikana. eikä kaduta. ennen häiritsi kun välillä sai :eek: -oloisia katseita mutta nykyään niistä on oppinut olemaan välittämättä.

Ekan kuvan otin noin 10 vuotta sitten, se on pieni kiinalainen merkki tuolla niskassa. Toinen tuli otettua nyt pari kuukuatta sitten tuohon oikeaan kylkeen. Kuvia saatte liitettyä siten että kirjotatte eka viestin, sitten painatte normaali vastaus ja kelaatte senjälkeen alespäin sivua. Siellä on kohta johon voi tallentaa ja sitten vasta lähettää lopullinen vastaus. :)

Liitteet

• n683901631_353517_33.webp
    n683901631_353517_33.webp
    22,5 KB · Katsottu: 4 053
Täältä löytyy alavatsasta helinäkeiju,solisluun vierestä mikä-mikä-maa-tähti(piirsin ja nimesin sen itse)Alaselästä sellainen aurinkotribaali ja keskellä yläselkää sellainen iso kissa-tribaalihässäkkä.Seuraava tulee käteen,lähtee peukalon ja etusormien välistä,sellanen siro tribaali tai jokin,en ole vielä päättänyt kuin tuon paikan vasta.
Näihin jää koukkuun!:hyper:

Ei mulla mitään tatuointeja ole eli :offtopic:

Kuvia saatte liitettyä siten että kirjotatte eka viestin, sitten painatte normaali vastaus ja kelaatte senjälkeen alespäin sivua. Siellä on kohta johon voi tallentaa ja sitten vasta lähettää lopullinen vastaus. :)

Paitsi että kuvien liittäminen noin onnistuu vain vipeiltä, mitä moni ei vielä ole. Ei-vipit voivat lisätä viestiin netissä olevia kuvia image-tageilla
.

Miun eka tatuointi oli tuo käsivarsi, joskus n. 10v sitten otettu. Myöhemmin yläselkään arska, abt. 7v sitten.

Senjälkeen ei ole ollut hinkua ottaa lisää, ja tuskin tulee.

Suoranaisesti ei ole kaduttanut, mutta kisahaaveita ajatellen varsinkin tuo käsivarren iso kuva on vähän huono homma. Mutta minkäs sille mahtaa, täytyy sitten vaan kasvaa hirmuisen isoksi että kuva ei pistä silmään :hyper:

Liitteet

• tarzan.webp
    tarzan.webp
    29 KB · Katsottu: 3 095
Miun eka tatuointi oli tuo käsivarsi, joskus n. 10v sitten otettu. Myöhemmin yläselkään arska, abt. 7v sitten.

Senjälkeen ei ole ollut hinkua ottaa lisää, ja tuskin tulee.

Suoranaisesti ei ole kaduttanut, mutta kisahaaveita ajatellen varsinkin tuo käsivarren iso kuva on vähän huono homma. Mutta minkäs sille mahtaa, täytyy sitten vaan kasvaa hirmuisen isoksi että kuva ei pistä silmään :hyper:
Wau! Tuo sinun käsivartesi on kyllä mahtava!mikä kuva siinä on?

Mulla on lohikäärme tuossa vasemman lapaluun päällä. Otin sen jotain 3 vuotta sitten enkä oo päivääkään katunut. Lisää on toivottavasti tulossa, mieluiten joku sellainen minkä näen ilman peiliä... joskus meinaan unohtaa, että mulla tatuointi on...

joo löytyyhän niitä täältäkin : nilkassa ruusu+tribaali, vatsassa navan vieressä keiju kuun sirpillä, kädessä toinen nimeni (kulkee suvussa), alaselässä naaraan merkki, yläselässä perhonen ja ojentajan kohdilla ainoa värillinen kirsikkapääkallot ja liekkejä. keväällä olis tarkotus ottaa olkapäähän mutta kuva on vielä vähän keskeneräinen kun siihen tulee vähän kaikkea ja pitäis yrittää pitää se kuitenkin kohtuuden rajoissa

Minä haluaisin ja kovasti tatuoinnin mutta ensin pitäis päättää millainen ja mihin, monta vuotta ollaan harkittu jo. Luultavasti piirrän itse kun haluan ihan uniikin tatuoinnin ja taitoa on jonkun verran. Olisi ihana ottaa joku hevosaiheinen siisti tatuointi lapaan, ja käteen sellainen joku tribaalijuttu hauiksen/ olkapään ympäri. Vaihtoehtoja mietitään...

Ranteeseen tulloo musta tähti kunhan vaan saan rahaa kokoon. Joulukuussa menen ensin lävistämään huuleni pariinkin otteeseen joten ne ensin pois alta ja sitten itseään mustaamaan :dance:

Tarkoituksena olisi tatuoida myös edesmenneellä hauvalleni jonkinsortin muisto nahkaani, luultavasti käteen. Ja niskaan, tuohon korvan alle tulee myös jotain tekstiä, se on tosin vasta suunnitteluvaiheessa.

Päivyristä napattu kuva, jossa näkyy lapaluussa kiinalainen merkki joka tarkoittaa vahvaa sekä alhaalla näkyvä pupu joka tarkoittaa hoikkaa :hyvä:

Toisessa kuvassa upeat uudet korkkarini (:kuola:) ja C :haart:

Liitteet

• selkä.webp
    selkä.webp
    15,1 KB · Katsottu: 3 314
Vajaa kaks vuotta sitten otin pakaraan perhosen ja nyt viikko sitten tuli tuo otettua...

Liitteet

• intiimi 003.webp
    intiimi 003.webp
    30,5 KB · Katsottu: 3 511
Miksi avokki vihastuu?! Paitsi tottahan se on ettei kaikki miehet pidä tatuoiduista naisista.... Mutta oma asiahan se on jos haluaa kehoaan koristaa... ja sinulla ilmeisesti on ottamasi kuvat aika pieniä...eri asia jos olisi ympäri kroppaa isoja taskoja...Tosin oma mieheni sanoi että isot tribaali kuviot naisilla olkavarressa ovat rumia ja halvan näköisiä...Kaikilla on omat mielipiteensä! Pitää elää sen oman mukaan :hyvä:

Hän juuri kuuluu näihin miehiin... Kuvat ei kyllä hirveen pieniä ole; selässä molemmat noin 15*20 ja nilkassa sitte vähä pienempi.

Mulla on pari tatskaa, toinen alaselän tribaali ja toinen vasemman lapaluun kohdalla :) Miehellä on sitten taas enemmän tatskaa, ja tuntuu lisääntyvän koko ajan!!

Liitteet

• Tatuointi.webp
    Tatuointi.webp
    14,3 KB · Katsottu: 16 347
Eää, ihania tatskoja teillä. Kyllä miulleki vielä kuva tulee, otan varmaan sitten kun kirjoitan ylioppilaaksi ensi keväänä. Paljon noi on maksaneet teillä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom