Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten Japanissa muuten suhtaudutaan tatuointeihin yleisesti? Eivätkö ne ymmärrä siellä,että länsimaissa tatuoinnit ovat ihan normaaleja? Jos nyt sinne iso valkoinen mies menee tatskojensa kanssa, niin ei kai sitä nyt mafiaan heti yhdistetä?

Ainakin höyrysauna/kylpylämeininki on sellaista, ettei tarvitse mennä sinne jos ei pysty kuvia peittämään. Näin ainakin monet kollegat/tuttavat on kertonut. Eli ovella on jo kieltomerkit.

edit: jännä miten jengi aina jaksaa ihmetellä mitä kelläkin on nahassa (en nyt puhu noista super rumista) ja, että onko se nyt omaa kulttuuria vai ei. Itse diggaan kuvista laidasta laitaan vaikka kaikkea en omaan nahkaan pistäisi. Onkohan nää kaikki ihmettelijät sellaisia joilla ei itsellä ole kuvia? Jos mulla on leppäkerttu pakarassa niin ei kai se tarkoita, että mun pitää hengata hyönteisten kanssa.

edit: jännä miten jengi aina jaksaa ihmetellä mitä kelläkin on nahassa (en nyt puhu noista super rumista) ja, että onko se nyt omaa kulttuuria vai ei. Itse diggaan kuvista laidasta laitaan vaikka kaikkea en omaan nahkaan pistäisi. .

No tuolla joku ihmetteli kalan kuvia, niin siihen annoin vastinetta. Eli mikäpä siinä on ihmeellistä, jos joku kova kalamies maalauttaa nahkaansa vaikka ruodot.

Mulle tuli tosta "karppi-miehestä" mieleen, että jos se on samanlainen kun se yks pakkislainen, jolle tulee kännissä järjetön himo ostaa kaikkee miehistä, kuten leka jne.

Jos tälle tulee ihan järjetön tarve tatuoida itteensä aina kännissä? Voisko olla.. Erotuksella että toi ostaminen on hauskaa, noi tatskat säälittäviä.

Mulle tuli tosta "karppi-miehestä" mieleen, että jos se on samanlainen kun se yks pakkislainen, jolle tulee kännissä järjetön himo ostaa kaikkee miehistä, kuten leka jne.

Jos tälle tulee ihan järjetön tarve tatuoida itteensä aina kännissä? Voisko olla.. Erotuksella että toi ostaminen on hauskaa, noi tatskat säälittäviä.

Olinkin unohtanut tuon tapauksen.:D

Kai ihminen voi olla vain tyhmä ja siinä kaikki. Uskon, että niitäkin ihmisiä löytyy.

Vaikka itellä ei tatskoja ole niin pakko ottaa kantaa tuohon gallerian jätkään. Aivan käsittämätöntä miten tuommosta shittiä antaavat hakkauttaa itseensä. Tappasin varmaan itteni jos joku tuommosen paskan mun iholle tekis. Siis ei yhtään ainutta siistiä viivaa eikä symmetrisyydestä tietoakaan. 5v lapsikin piirtää paremmin. :eek:

Karppi-miehen jostain kuvasta löyty tälläinen kommentti:
09.01.07 23:02 <^beipy^> moi! vieläkö sä noit tatskoi taiteilet? jos niin ni voisin haluta sellasen... mut mulla on sun nro kadoksissa et voisitko laittaa sen mulla s-postina??

reps.

Ja sitten lukee nahkassa että pekingin ankkaa alkaen 3,90e :D

Kannattaa kuitenkin opiskella vähän sitä maan kieltä ja kulttuuria, ymmärtää paremmin mitä nahkaansa laittaa, sekä että miten se merkki oikeasti edes piirretään. :

Miksi muuten aina oletetaan että ihmiset EI tutustuis aiheeseen ja varmistais mitä kuvioita ihoonsa hakkaa? Multakin muutama sitä tivannut että ootko nyt ihan varma että toi on oikein? -Öö, en mut se näytti kivalta :david:
Mä tiedän ainakin että omani on oikein, useasta paikasta sen varmistin ensin ja viime kesänä tuli vastaan japanilainen turisti helsingissä joka bongas ton, "oh, jyy aar intrestiid in japaniis kulture? Is -Mimuli- joor neim? OO hau nais) *kumarteluja kumarteluja*

Onhan näitä tietty paljon, useimmiten kiinalaisia "symboleita" mitkä on sitten millon mitäkin ja usein sellaisia postimerkin kokoisia kärpäsen p****ja "että sen saa silleen kivasti piiloon".

Ja perinteisiä klisee kuvia, ai että, niitä vasta onkin. Ja jokainen luulee olevansa uniikki kun on valinnut kuvansa suoraan tatuoijan kansiosta. Toisaalta, joskus joku todella kulunut aihe voi olla hieno jos se on tehty ajatuksella tai jopa tarkoitettu kliseemäiseksi.
Maku asioitahan nämä..

Ei vittu tää on kyllä paras. Peitetatska. Naurattaa vielä enemmän ku on kattonu Miami Inkiä ja Chris Garverin peiteideoita ja niitä toteutuksia. Ja sitte tulee tällanen eteen, saatana. :D

Peitetatuointi avaimenreikä.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=The_X_W&image_id=72824180
Vähän ajan päästä se avaimenreikä alkaa häiritsemään, ja se peitetään uudella peitetatuoinnilla, vaikkapa neliöllä (jossa ei ole yhtään edes etäisesti suoraa reunaa).

Vastakysymyksenä, miksi ihmeessä tatuoida nahkaansa jonkin muun maan kieltä, useimmiten japania, johon ei itsellään ole minkäänlaisia yhteyksiä? Ai niin, kun ne on niin siistejä känkkyröitä.. :rolleyes:

Samaa ihmettelen itsekin. En voi keksiä tavanomaisempaa ja turhempaa tatuointia, kun joka toisella pissiksellä on sellainen. Just. "Nuudelit 3 €" todellakin... :urjo:

Itsekään en oikein tajua noita tekstitatuointeja, oli sitten millä kirjaimilla tai kielellä hyvänsä, mutta eipä tuo mulle kuulu mitä muilla on ja mitä muut pitävät hienona. Hyvää työtä osaan toki arvostaa, vaikka aihe ei olisikaan just mulle mieleen.

Varsinaisesti piti kyllä sanoa, että itse en ainakaan tunne kaikkea maailman kuvasymboliikkaa, joten kaikista kuvista on paha mennä sanomaan että ovatko tavanomaisia vai yritetäänkö niillä sanoa jotain. On mullakin varmaan monen mielestä vain iänikuisia, tavanomaisia pääkalloja, jos eivät kuvien lähdettä tunnista (mikä on tietysti ihan ok).

En sitten tiedä onko sillä minkään kannalta mitään väliä, onko ottanut sen kinkkimerkin siksi, että on kiinnostunut kielestä, kulttuurista ja symboliikasta vai siksi että "mä vaan otin kun en keksiny muuta" tai "se oli nopee tehä". Tai että ottaako joku perhosen koska se on söpö vai siksi, että sen symboliikka kiehtoo ja haluaa kuvalla jotain viestiä. Tai siis joo, tietysti on väliä sen kuvan kantajalle, mutta muille. Ei varmaankaan.

Toi karppi tais olla sen omassa sääressä ja ihanko ite teit, no mistäpäs arvasit:hyvä::dance::worship:

No pistetään tähän välillä hieno tatuointi. Tätä voi sanoa jo taiteeksi:rock:

Liitteet

• bmepb614622.jpg
    bmepb614622.jpg
    63,7 KB · Katsottu: 3 162
  • bmepb614619.jpg
    bmepb614619.jpg
    87,9 KB · Katsottu: 2 063
  • bmepb614620.jpg
    bmepb614620.jpg
    56,4 KB · Katsottu: 5 552
  • bmepb614621.jpg
    bmepb614621.jpg
    64,8 KB · Katsottu: 2 621
Ihme sakkia. Luulis nyt täysin muun maalaisen näköisen immeisen joka molottaa englantia, ilmenevän normaaliksi jantteriksi. Pelkkien tatskojen mukaan tuomitseminen on persiist.

Japanissa o vähän vielä tarkempaa se yhdenmukaisuus kuin muualla, joten siellä ihonsa markkeeraus kertoo aika vahvasti että tässä on jannu jota eivät normaali elämä kiinnosta ja yleensä se että tatuointejaan esittelee tarkoittaa että on hämärähiippari. Ja länsimaalaiset liene muutenkin epäilyttäviä, varsinkin jos kyseessä on joku pakkishupparilla varustettu 100kg+ kaveri, sänki päässä ja kädet tribaaleilla, saattaa herättää vähän huomiota ;)

Mutta eihän siitä kovin pitkä aika Suomessakaan ole kun tatuointeja oli vaan linnakundeilla ja merimiehillä, vanhempi väki kattoo vieläkin pahasti.

Eikös Japani ja joku toinen maa kerkinnyt rikolliset tatuoinneilla? Jotta tavalliset osaa pysyä kaukana niistä. Siitä sit en tiedä et lukiko kädessä suoraan että lastenraiskaaja vai mitä

Toi karppi tais olla sen omassa sääressä ja ihanko ite teit, no mistäpäs arvasit:hyvä::dance::worship:

On sitten muuten tyylikkäin tommoinen älyttömän kokoinen kuva jonka olen nähnyt.

Ei näy:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom