Itsekään en oikein tajua noita tekstitatuointeja, oli sitten millä kirjaimilla tai kielellä hyvänsä, mutta eipä tuo mulle kuulu mitä muilla on ja mitä muut pitävät hienona. Hyvää työtä osaan toki arvostaa, vaikka aihe ei olisikaan just mulle mieleen.
Varsinaisesti piti kyllä sanoa, että itse en ainakaan tunne kaikkea maailman kuvasymboliikkaa, joten kaikista kuvista on paha mennä sanomaan että ovatko tavanomaisia vai yritetäänkö niillä sanoa jotain. On mullakin varmaan monen mielestä vain iänikuisia, tavanomaisia pääkalloja, jos eivät kuvien lähdettä tunnista (mikä on tietysti ihan ok).
En sitten tiedä onko sillä minkään kannalta mitään väliä, onko ottanut sen kinkkimerkin siksi, että on kiinnostunut kielestä, kulttuurista ja symboliikasta vai siksi että "mä vaan otin kun en keksiny muuta" tai "se oli nopee tehä". Tai että ottaako joku perhosen koska se on söpö vai siksi, että sen symboliikka kiehtoo ja haluaa kuvalla jotain viestiä. Tai siis joo, tietysti on väliä sen kuvan kantajalle, mutta muille. Ei varmaankaan.