Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukahan/mikä Turussa olis hyvä tikkaamaan jotain pientä kuvaa. Kokemuksia kellään?

Individual Ink, Lasse on erittäin hyvä kuvittaja. Välillä paikan päällä vierailee myös Kalle K. Helsingistä, jolle voi myös varata Individualista ajan. Aikamoiset jonot on ainakin isompiin kuviin mutta jonkun ihan pienen saattaa saada vähän nopeemminkin. Ite olen ollu sekä Lassella että Kallella ja voin vain suositella kumpaakin. :)

Joo kyllä toi Lasse on yks suomen kärki nimiä kuvien tekijöistä ja ihan ansaitusti. Mutta asiaan, oon seurannut sivusta jo suht pitkään tätä keskustelu ryhmää todella isolla mielenkiinnolla. Täytyy todeta että täällä on todella loistavaa keskustelua minulle niin rakkaasta aiheesta. Ja nuo niin onnettomien raapustelijoitten galleria linkit saavat ison ja raavaan miehen melkein itkemään. Miten jukolauta joku trendi pelle voi kuvitella osaavansa tatuoida vain jos on saanut hommattua jonkun honkkari halppis koneen jostain huutonetistä, saati sitten että tietäs hygieniasta hevon v****a. Ohhoijjaa, tulipahan alotettua oma osuus täällä muuten niin lepposassa keskustelu yhteisössä. Kiitos ja kuulemiin.:whip:

Nojoo. Aikas reippaalla kädellä nussittu Boogin töitä. on se hyvä että otetaan joltain vaikkutteita, mutta suora kopiointi ja useemmasta kun yhestä kuvasta ni huhhuh.... aikas laimeeta.

Nojoo. Aikas reippaalla kädellä nussittu Boogin töitä. on se hyvä että otetaan joltain vaikkutteita, mutta suora kopiointi ja useemmasta kun yhestä kuvasta ni huhhuh.... aikas laimeeta.

Tuo oli siis siihen " Samista pelkkää hyvää sanottavaa" osioon vastaus.

Kyllähän tota tatskaa on tullu mietittyä jonkun verrankin. Mutta ei oikeen oo sitä ihan viimestä kiinnostusta löytyny. Jos ottaisin ni se olis sitten joku samanlainen ku Genki Sudolla on selässä! Aivan mahtava tatska musta... Mutta voi sitten jengi nauraa selän takana että kauhee Genki wannabe ku on hankkinu samanlaisen tatskankin... :(

http://www.sherdog.com/news/picture_gallery.asp?pic_id=1217&f_id=1227&my_page=

http://www.sherdog.com/news/picture_gallery.asp?pic_id=1225&f_id=12278

http://www.sherdog.com/news/picture_gallery.asp?pic_id=5037&f_id=1227&my_page=2

Tyhmä kysymys: Jos mulla on joku idea tatuoinniksi, ja siihen liittyviä kuvia malliksi, mutta haluan kuitenkin uniikin kuvan, niin miten homma toimii. Liikkeessä joku piirtää sen tatuoinnin ja jos se miellyttää niin laitetaan ihoon, mutta jos ei, niin mitä tuosta piirtovaiheesta joutuu about maksamaan?

Eikun se kokeillaan siihen ihoon ja jos ei tullu hyvä niin voi voi, shit happens :lol2:
Inska tuo piirtohomma on kai aika yleinen..
Ainakin Joensuussa oli joku Otto's Tattoo tjsp paikka niin siellä ei ollut osa piirtohommista (helppoja?) minkään hintaisia mutta vaikeammista oli sitten kai jotain?

Ja osa tatuioijista ottaa kai ne piirtämänsä mallit vain valmiiksi jonnekin odottamaan seuraavaa asiakasta. Näin ainakin minä asian järkeilin kun erään tatuoijan kanssa puhuin..

Tyhmä kysymys: Jos mulla on joku idea tatuoinniksi, ja siihen liittyviä kuvia malliksi, mutta haluan kuitenkin uniikin kuvan, niin miten homma toimii. Liikkeessä joku piirtää sen tatuoinnin ja jos se miellyttää niin laitetaan ihoon, mutta jos ei, niin mitä tuosta piirtovaiheesta joutuu about maksamaan?
Ei siitä piirtovaiheesta joudu erikseen maksamaan ellei sitten halua pelkkää kuvaa itselleen, eikä ota tikkausta.

Jotenkinhan se tietenkin sisällytetään hintaan, mutta hinta-arvion saa monesti paikan päällä. Sitten on tietysti nämä oikein taiteilijat kuten Syrjälän Pete (www.tattooart.fi) joka ottaa tuntihintaa kun välillä on vähän vaikeaa arvioida kuvanteon kokonaisaikaa.

Mitä sitten niihin kiinalaisiin kirjaimiin tulee, niin hinnat lähtee varmaan n.50-80 eurosta ylöspäin. Hinta riippuu varmasti paikasta, koosta, väreistä, varjostuksista jne. Kävele liikkeeseen ja selitä mitä haluat niin saat heti hinta-arvionkin.

Ihan ympäripyöreä kysymys mutta mitä hintaluokkaa tuollaiset kiinalaiset "sanat" ovat?
Jos laittaisi muutaman sanan kyynärvarsiin..

Otin selkään japanilaista/kiinalaista kanji-tekstiä viime viikonloppuna. N.15 cm pystysuunnassa, kolmisen senttiä leveyttä, väri musta, kolme merkkiä. Ja hinta oli 130 egee. Nahkasingeri nakutti selkää 45 min.Ja hyvä tuli. Paikka oli Itiksen Duck´s Tattoo.:thumbs:

Ei sitä piirtämistä tarvitse siihen yhteen yritykseen kuitenkaan lopettaa, loputtomiin asti sitä voi hioa, suunnitella ja muuttaa niin kauan, että tulos miellyttää. Tuskin kaikille se tatuoijan ensimmäinen versio kelpaa kuitenkaan.

Itse en osaa kuvitella tilannetta, jossa mulla olisi jo "valmis" idea ja pohjakuva, mutta koskaan ei tulisikaan mieleistä. Siinä vaiheessa on sen verran varma kai jo siitä kuvasta, että tietää mitä haluaa. Eri asia jos sanoo vaan että "piirrä mulle joku" eikä siitä tulekaan hyvää.

Niin joo, tämä kaveri on tulossa messuille Helsinkiin ja aion kyl käydä henkilökohtaisesti tutustumassa ukon meininkiin sielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom