Tatskat

Ensimmäinen tatska otettu, mutta tuskinpa vain viimeinen. Tuosta on mukava jatkaa sitten suuntaan tai toiseen.

tatskasmaller.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko kellään kokemuksia lahden alueen tatuointi studioista? Tarkotus olis jonkilainen feenix lintu ottaa olkavarteen joten hyvä artisti joka osais suunnitela ja tehdä hyvää jälkeä olisi hakusessa. Ensimmäistä kun meinaan ottaa nii ei oikeen ole tietoa. Lähin olisi His Masters tattoo mutta onko tuolla osaavaa porukkaa tälläiseen tatuointii, ainakin suomen suurin tatuointi ketju(?)?

Oisko kellään kokemuksia lahden alueen tatuointi studioista? Tarkotus olis jonkilainen feenix lintu ottaa olkavarteen joten hyvä artisti joka osais suunnitela ja tehdä hyvää jälkeä olisi hakusessa. Ensimmäistä kun meinaan ottaa nii ei oikeen ole tietoa. Lähin olisi His Masters tattoo mutta onko tuolla osaavaa porukkaa tälläiseen tatuointii, ainakin suomen suurin tatuointi ketju(?)?

Otherside on jees. Custom X tekee hyvää mustaharmaata ja clinicin satu tekee todella siistiä värikuvaa. Menisin ehkä fenix lintua hakee cliniciltä mieluiten.

Kertokaapas miten karvojen kanssa toimitaan kun mennään kuvaa ottamaan? Sheivaanko sääret sileäksi ennen kuvan ottamista vai sisältyykö karvanpoisto tatuoijan toimesta hintaan? :D

voi jeesus mitä juttuja.
tuskin sitä kovin paljoa karvan pituus kiinnostaa.
itseäsi voi kiinnostaa, kertakäyttöinen Bic-terä repii ikävästi.

Oon ite vedelly yleensä enimmät pois etukäteen ku on melkonen turkki käsissä ja vähän jokapaikassa. Tatuointineulalla hakattu iho + kertis höylällä raavittu iho on vähän ikävä combo.

Eilen tuli taas kuvaa ihoon. Haukan sisäpuoli ja kyynertaive. Tuota taivetta kun tehtiin niin pääsi kyllä muutama kirosana, teki sen verran kipeetä:) Mutta nyt on fullsleeve valmis, jes! Ja mitähän seuraavaksi?:D

Eilen tuli taas kuvaa ihoon. Haukan sisäpuoli ja kyynertaive. Tuota taivetta kun tehtiin niin pääsi kyllä muutama kirosana, teki sen verran kipeetä:) Mutta nyt on fullsleeve valmis, jes! Ja mitähän seuraavaksi?:D

hahah, mua toi tatuoiminen taipeen kohdalta ei niinkään sattunut, mut mulle tuli vaan huono olo kun tuli jotenkin niin "nisti" -olo... :D

ens kuussa aloitetaan tekemään koko rinnan täyttävää kuvaa.. sitä tehdessä saattaa tulla mamia ikävä.. apua.

Onko kohteliasta siistiä trimmerillä ennen vai onko sama mennä luomuna?

kyllä ainakin ite suosittelen siistimään niin paljon kun mahdollista, ainakin jos sitä karvaa on hirveesti koska 1. sheivaaminen vie aikaa 2. siirtokuva menee harvoin kerralla "paikoilleen" niin säästyy siltä osin aikaa :)

Tulihan sitä asiallistakin vastausta, Fisu taitaa olla katkera kun ei itellään kasva säärikarvat munakarvoista puhumattakaan ja näki tarpeelliseksi pahoittaa minun herkän mieleni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom