Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
13-year-old-tattooed-boy.jpg
ash-stymest-and-tattoos-gallery.jpg
nqRLJrh.jpg

Housut ihan tutisee pelosta kun on niin raa'an näkösiä kavereita. Kyllä tatuointi tekee MIEHEN. :D On niin kovaa säkrifaissia heittänyt kaverit että pakkohan tässä on myöntää, että itse sitä on aivan löysä sukka.

Oon vain katkera, kun tajuan miten munaton tissiposki olen verrattuna kuvissa esiintyviin ALFAUROKSIIN ja KOVAN LUOKAN KIPUA sietäviin PAHAPERSEISIIN. Ehkä minäkin joku päivä uskallan ottaa jonkun pienen söpön kukkasen olkapäähän, jos vedetään selkäydinpuudutukseen ja äiti pitää kädestä kiinni. :itku:

huhhuh ei vitunvittu! tatuointien ottaminen todellakin tekee henkilöstä upeemman näkösen jos henkilölle ne sopii ja niitä osataan kantaa. nimimerkki failure nyt ei kuulu kumpaankaan joukkoon et ihan hyvä et oot ottamatta. jos kuitenkin muutat mieles niin alota sillä et otat vaikka kylkeen jonkun ison värillisen kuvan. tuu sit tänne piipittään että sattuko!

hauskaa, että emlan käytöstä on tullut tänne näinkin paljon kirjoittelua.. itse en ole ottanut yhtään kuvaa piparin toivossa, ehkä johtuen juuri siitä, että olen jokaisen kuvan ottanut ollessani avioliitossa ja piparin saanti ollut siis taattu. omaksi iloksi noita otan, koska minusta ne ovat kauniita ja osalla on jopa sellainen tarina takana, että sen voin jollekin kysyjälle kertoa. tosiaan pienen kuvan ottaminen (max 2 tuntia) ei ole mikään ongelma ilman puudutusta, mutta ainakin itsellä, kun kuvan otto menee yli neljän tunnin alkaa elimistön oma kivun sieto mekanismi sanoa sopimuksensa irti ja sen jälkeen jokainen neulan pisto on pelkkää tuskaa ja vain adrenaliinin määrä elimistössä kasvaa.. se kuinka mukavaa/kivutonta kuvan otto emlan avulla on oli minulle jopa yllätys.. ja itse tosiaan aion jatkossa kuvani ottaa sen avulla.. jos joku minua sen vuoksi pitää tissiposkena, niin siinäpä pitää.. aivan sama mulle..

Tuntuu vähän että Failurelle on maistunut ne kirkkaat tossa kirjottelun lomassakin. Et sä ole ainut täällä joka on aikoinaan kotiutunut havu hihassa. Omalta osalta voin sanoa, että mulla alkaa jossain 4-5h kohdilla tuntumaan aika sietämättömälle tatskaaminen, eikä sitä muuta se että on paikat paskana painettu rinkka selässä yötä päivää, olemattomilla unilla ja paleltu tähyllä jne. Joku nyrkillä tapettava hipsteri saattaa kestää tatskattavana huomattavasti mua kauemmin, se kun on yksilöllistä.

Oon vain katkera, kun tajuan miten munaton tissiposki olen verrattuna kuvissa esiintyviin ALFAUROKSIIN ja KOVAN LUOKAN KIPUA sietäviin PAHAPERSEISIIN. Ehkä minäkin joku päivä uskallan ottaa jonkun pienen söpön kukkasen olkapäähän, jos vedetään selkäydinpuudutukseen ja äiti pitää kädestä kiinni. :itku:

Mitkään tatuoinnit ja tatuoinnin ottamiset ei vedä vertoja IMMOLAN SISSEILLE. Et sä mikään tissiposki ole.

Osaisko kukaan suositella hyviä tatuoinnin poistoon erikoistuneita iholääkäreitä/kosmetologeja tms? Tuli nuoruuden kiihkossa otettua typerä tribaali käsivarteen ja nyt mielellään pitää kesälläkin pitkähihasta paitaa. Niin ja inb4 tatuointien kuuluukin olla ikuisia yms.

Ja vielä jos hkin seudulta tai esim tallinnasta löytyis?

Osaisko kukaan suositella hyviä tatuoinnin poistoon erikoistuneita iholääkäreitä/kosmetologeja tms? Tuli nuoruuden kiihkossa otettua typerä tribaali käsivarteen ja nyt mielellään pitää kesälläkin pitkähihasta paitaa. Niin ja inb4 tatuointien kuuluukin olla ikuisia yms.

Ja vielä jos hkin seudulta tai esim tallinnasta löytyis?

Poistoon en osaa vinkkejä antaa, mutta mites jos kävisit suunnitteleen siihen tribaalin päälle jonkun uuden?

Iho on kaunis, miksei koristella sitä? Olen ilmeisesti tissiposki, kenellä ei ole hajuakaan treenaamisesta, koska mikään "kovimmista nostoistani" ei ole tuottanut kovempaa kipua kuin 6 tuntia neulan alla. :D Enkä itse nää että miksi pitäisi olla joku syvempi tarkoitus kuville, jos on vain vitun hieno. Tuntuu että niille tulee ne "tarkoitukset" ajan kanssa, kun alkaa leimaa kertymään.. muistaa että minkälainen elämäntilanne oli mitäkin leimaa ottaessa.

Iho on kaunis, miksei koristella sitä? Olen ilmeisesti tissiposki, kenellä ei ole hajuakaan treenaamisesta, koska mikään "kovimmista nostoistani" ei ole tuottanut kovempaa kipua kuin 6 tuntia neulan alla. :D Enkä itse nää että miksi pitäisi olla joku syvempi tarkoitus kuville, jos on vain vitun hieno. Tuntuu että niille tulee ne "tarkoitukset" ajan kanssa, kun alkaa leimaa kertymään.. muistaa että minkälainen elämäntilanne oli mitäkin leimaa ottaessa.

Aamen..

Hyvin usein tosiaan tuloo kysymys "Mitä tuo kuva symbolisoi?". En heti ymmärrä miksi pitää olla joku elämääsuurempi tarina kuvan taustalla. Oma iho, oma kuva.

Kipu on kyllä yksilöllistä ja paikastakin riippuvaa. Esim mun selän teki yhdessä sessiossa 2 eri tatuoijaa jotka kumpikin hakkas 10 tuntia putkeen omaa puoliskoaan yhtä aikaa. Ei ollu paha ollenkaan. Enempi oli kipua muutamas tunnis hauiksen sisäosaa. Hakkauskivun siedolla tai sissiretkellä en usko olevan mitään yhteyttä toisiinsa tai ihmisen kovuuden mittakaavaan.

Itelle tuli viime lauantaina lisää kuvaa 4tunnin verran ja enskuussa jatketaan. Kohta koko hiha valmis haukan sisäosaa lukuunottamatta.
Tatuoinnin ottamisessa mun mielestä ikävintä on hoitojakso. Vituttaa kun iho kesii ja sänky täynnä nahkaa. Muutenkin muutaman päivän kuvan oton jälkeen iho pirun herkkä.
Tatuoinnin ottaminen ei musta ole kipuna mikään jäätävä, lähinnä sen tuntuista että alkaa vituttamaan. Pisin sessio tosin ollut vaan 4,5t.

Poistoon en osaa vinkkejä antaa, mutta mites jos kävisit suunnitteleen siihen tribaalin päälle jonkun uuden?

Joo se varmaan tulis halvemmaks, mutta ei vaan hotsita sotkea kättä yhtään tummemmaks. Perkele, pidän kyllä huolen ettei omat kersat törhri itteensä alle kolmikymppisinä :Z

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom