Löylyvä, löylyvä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuos tuo nyt on, enään ei punotakkaa.
Oon vain katkera, kun tajuan miten munaton tissiposki olen verrattuna kuvissa esiintyviin ALFAUROKSIIN ja KOVAN LUOKAN KIPUA sietäviin PAHAPERSEISIIN. Ehkä minäkin joku päivä uskallan ottaa jonkun pienen söpön kukkasen olkapäähän, jos vedetään selkäydinpuudutukseen ja äiti pitää kädestä kiinni. :itku:
Osaisko kukaan suositella hyviä tatuoinnin poistoon erikoistuneita iholääkäreitä/kosmetologeja tms? Tuli nuoruuden kiihkossa otettua typerä tribaali käsivarteen ja nyt mielellään pitää kesälläkin pitkähihasta paitaa. Niin ja inb4 tatuointien kuuluukin olla ikuisia yms.
Ja vielä jos hkin seudulta tai esim tallinnasta löytyis?
Iho on kaunis, miksei koristella sitä? Olen ilmeisesti tissiposki, kenellä ei ole hajuakaan treenaamisesta, koska mikään "kovimmista nostoistani" ei ole tuottanut kovempaa kipua kuin 6 tuntia neulan alla. :D Enkä itse nää että miksi pitäisi olla joku syvempi tarkoitus kuville, jos on vain vitun hieno. Tuntuu että niille tulee ne "tarkoitukset" ajan kanssa, kun alkaa leimaa kertymään.. muistaa että minkälainen elämäntilanne oli mitäkin leimaa ottaessa.
Poistoon en osaa vinkkejä antaa, mutta mites jos kävisit suunnitteleen siihen tribaalin päälle jonkun uuden?